Jedzenie czy to napewno jest koniecznosc a moze jest to zbedny nalog ?

11. Data: 2001-10-17 21:33:18

Temat: Re: Jedzenie czy to napewno jest koniecznosc a moze jest to zbedny nalog ?
Od: "k" <m...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Piotrek P." <p...@2...pl> napisał w wiadomości
news:3bcdd25c.2954910@news.tpi.pl...
> tych rodzaj naraz ? Moze zadaniem szyszynki jest syntezowanie
> substancji organicznych potzrzebnych do funkcjonowania organizmu ?
> Mozliwe ze na zasadzie foto syntezy czy czyms w tym rodzaju ?
> Autor strony mowi o "odzywianiu swiatlem" moze cos w tym jest ?
> Tylko ze mozliwe ze nie potrafimy kozystac z tego i te nasze
> alternatywne zrodlo zasilania jest standardowo wylaczone a potrafia
> kozystac z niego tylko nieliczni .

Bez przesady. Rece opadaja...

a czy rosliny poruszaja sie? utrzymuja stala temperature, homeostaze,
krazenie krwi, aktywnosc ukladu nerwowego? Wszystkie te czynniki poterzebuja
niewspolmiernie duzo energii z stosunku do np. roslin. Nasz organizm nie
moze jej wziac z nikad, a tym bardziej ze swiatla. Takiego rodzaju teksty to
jest zwykle naciaganie ludzi czy wrec narazanie ich na niebezpieczne
zachowania.

Fakt, ze szyszynka nie jest do konca zbadana, ale z tego co juz wiadomo jest
odpoiwedzialna za krotko- i dlugotrwale rytmy biologiczne i adaptacje
organizmu do nich (zima/lato, noc/dzien). Bliskie polozenie i liczne
polaczenia z osrodkami wzrokowymi sluza do tego zeby wlasnie szyszynka
"wiedziala" kiedy jest dzien, a kiedy noc, kiedy dni sa dluzsze, a kiedy
krotsze - ma to pewien wplyw na wydzielanie melatoniny (niewidomi maja z tym
problemy, poniewaz szyszynka tez nic nie "widzi".

K.

12. Data: 2001-10-17 21:39:07

Temat: To po co oddychac???
Od: "k" <m...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

Skoro autor tej strony pisze, ze istnieja w organizmie "costam" i dlatego
nie trzeba jesc to dlaczego to osoby nie przestana oddychac???

13. Data: 2001-10-18 07:55:11

Temat: Re: To po co oddychac???
Od: NakaiSuzuki <k...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

"k" <m...@i...pl> wrote in news:3bcdfaee$1@news.home.net.pl:

> Skoro autor tej strony pisze, ze istnieja w organizmie "costam" i dlatego
> nie trzeba jesc to dlaczego to osoby nie przestana oddychac???

Myślę, że to idealna propozycja dla 'optymalnych'.

Krzysiek, FEBP
----------------
Jeśli nie wiesz co robisz, rób to porządnie

14. Data: 2001-10-18 20:26:01

Od: "Rambo" <d...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Tylko Szatan Serduszko potrafi sie obyc bez jedzenia :)

15. Data: 2001-10-19 11:15:56

Od: Piotr Kasztelowicz <p...@a...torun.pl> szukaj wiadomości tego autora

On Thu, 18 Oct 2001, Rambo wrote:

> Tylko Szatan Serduszko potrafi sie obyc bez jedzenia :)

za to BuBu lubi najlepiej cukierki

P.
----
Piotr Kasztelowicz <P...@a...torun.pl>
[http://www.am.torun.pl/~pekasz]

16. Data: 2001-10-20 19:47:31

Od: "Adam" <n...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Ci ludzie obalaję zasadę zachowania energii i powino się ich zgodnie z
ogólnie przyjętymi normami za to ukatrupić, ew. wstawić jedynkę do dziennika
;).

Sposób na rozwiązanie problemu głodu na świecie - wmawianie małemu,
umierającemu dzieku, że niejedzenie jest zdrowe!

JAKIE BZDURY!!!

Czekam na doktoraty i habilitacje z niejedzenia :)

--
Z pozdrowieniami Adam Figarski

Papużki Nierozłączki
www.republika.pl/adam_figarski
n...@p...onet.pl

17. Data: 2001-10-20 19:50:22

Od: "Adam" <n...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Z tego co wiem to odłączenie ducha od ciała nazywa się wg. księdza z
religii - ŚMIERĆ

18. Data: 2001-10-23 15:12:08

Od: wojo <w...@s...pl> szukaj wiadomości tego autora

vad wrote:

> Witam
> Ostatnio teściowa moja nakazała przeczytać mnie jakąś "pobożną" gazetkę (bez
> obrazy dla tych czasopism) w której stało napisane o kilku (około 10)
> przypadkach ludzi którzy od różnego czasu obywają się bez żadnego jedzenia.
> Rekordzista nie je ponoć od 411 dni. Autor twierdził że są dane prawdziwe ,
> sprawdzone z medycznego punktu widzenia i jednym słowem rzetelne. Nie jestem
> medykiem ale w głowie mnie się to nie bardzo mieści. Na życzenie podam tytuł
> i datę tej publikacji.
> pozdr.vad

Podejrzewam ze jak udalo by ci sie namawianie tesciowych na taka kuracje to
zrobisz fortune (zieciowie cie ozloca ;))))

19. Data: 2001-10-24 12:15:44

Od: "Jacek Maciejewski" <h...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

W artykule <3...@s...pl>, "wojo" <w...@s...pl>
napisa?(a):

> vad wrote:
T ró?nego czasu obywaj? si? bez ?adnego
> [...]

Pewien Cygan te? odzwyczaja? konia od jedzenia. Prawie, prawie mu si?
uda?o...;)

Jacek

20. Data: 2001-10-25 09:13:54

Od: "vad" <b...@k...net.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik wojo <w...@s...pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
napisał:3...@s...pl...
> [...]
>
> Podejrzewam ze jak udalo by ci sie namawianie tesciowych na taka kuracje
> to zrobisz fortune (zieciowie cie ozloca ;))))
Fajnie by było , ale do mojej teściówny nie mam nic. Daleko mieszka i
doskonale gotuje :-). Gdzieś tu na grupie ostatnio czytałem wypowiedź , że
nigdy nic nie wiadomo , siła podświadomości jest wielka. Nie pamiętam autora
tego tekstu ale coś mnie się w takie opowieści nie chce wierzyć.
pozdr.vad

red Face...
Smith-Magenis
Materac wypelniony luskami gryki