Jedzenie z mikrofalówki

1. Data: 2008-05-29 11:42:32

Temat: Jedzenie z mikrofalówki
Od: "Wacław Jarzębiński" <w...@d...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam,
Sądzicie, że jedzenie z mikrofalówki jest szkodliwe, osobiście twierdze, że
wszystko jest szkodliwe tylko w miejszym lyb wiekszym stopniu. A co sądzicie
na temat jedzenia z mikrofalówki?
Z przy okazji znacie jakieś ciekawe przepisy i łatwe do zrobienia, nie
wymagające duzo produktów i skomplikowanych działań? Ponieważ musze sobie
coś gotować w pracy w mikrofalówce a tam nie mam wielkiej kuchni.

2. Data: 2008-05-29 15:03:17

Temat: Re: Jedzenie z mikrofalówki
Od: "Panslavista" <p...@h...com> szukaj wiadomości tego autora

"Wacław Jarzębiński" <w...@d...com.pl> wrote in message
> [...]
> wymagające duzo produktów i skomplikowanych działań? Ponieważ musze sobie
> coś gotować w pracy w mikrofalówce a tam nie mam wielkiej kuchni.

Nie jest szkodliwe. Ale jest bardziej zdenaturyzowane. Bezpieczniejsze pod
względem zarazków i pasozytów.

3. Data: 2008-05-29 16:59:56

Od: "Jolka" <m...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

I dużo gorsze w smaku !
Jolka

4. Data: 2008-05-29 17:37:11

Od: Grzegorz Janoszka <G...@J...nie-chce-spamu.pl> szukaj wiadomości tego autora

Wacław Jarzębiński pisze:
> Sądzicie, że jedzenie z mikrofalówki jest szkodliwe, osobiście twierdze, że
> wszystko jest szkodliwe tylko w miejszym lyb wiekszym stopniu. A co sądzicie
> na temat jedzenia z mikrofalówki?

Szkodliwe to jest wierzenie bzdurom z sieci :)

--
Grzegorz Janoszka

5. Data: 2008-05-30 04:01:17

Od: "veri veri" <z...@v...net> szukaj wiadomości tego autora

> Szkodliwe to jest wierzenie bzdurom z sieci :)

...i stosowanie plastikowych pojemnikow do mikrofalki.

veri

6. Data: 2008-05-30 07:57:05

Od: "Rysiek G." <r...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> ...i stosowanie plastikowych pojemnikow do mikrofalki.

Bo tak??

Pozdr.
R.

7. Data: 2008-05-30 12:30:36

Od: "Wacław Jarzębiński" <w...@d...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

Ale ja nie wierze, kto tak powiedział, ja pytam się innych o zdanie.
pozdrawiam
Użytkownik "Grzegorz Janoszka" <G...@J...nie-chce-spamu.pl> napisał
w wiadomości news:g1moqb$umt$1@srv.cyf-kr.edu.pl...

8. Data: 2008-07-03 19:22:44