Jedzmy karaluchy, jedwabniki i świerszcze.

21. Data: 2011-09-29 16:35:13

Temat: Re: Jedzmy karaluchy, jedwabniki i świerszcze.
Od: Aicha <b...@t...ja> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2011-09-29 17:31, Ikselka pisze:

> [...]
> kursach 5-10 lat przed emeryturą pracę znajdą, ba - w innym zawodzie w
> dodatku! W sytuacji deficytu miejsc pracy nawet dla młodych.
> Jesli twierdzisz
>
> I tego się czepiłam, kto i po co tak naprawdę te kursy organizuje - o tym
> masz dalej.
>
> I nie udawaj, że nie łapiesz, o co tu chodzi. A może naprawdę nie
> łapiesz...
> :->

> A w Szczecinie moźe nawet więcy?
> :->
>
> I co Ty mi tu będziesz o klarowności finansowania oraz o zasadności kursów

Nie na temat. Siadaj. Dwója.

--
Pozdrawiam - Aicha

http://wroclawdailyphoto.blogspot.com/
Jak nie pisać po angielsku

22. Data: 2011-09-29 16:40:56

Od: Aicha <b...@t...ja> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2011-09-29 17:33, Ikselka pisze:

> "(...)Weźmy tytułowego Misiaka - Misiaka Tomasza, senatora Platformy

I posiadacza 9542 podmiotów gospodarczych, wykonujących szkolenia?

23. Data: 2011-09-29 16:42:45

Od: Aicha <b...@t...ja> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2011-09-29 18:40, Aicha pisze:

> I posiadacza 9542 podmiotów gospodarczych, wykonujących szkolenia?

Poza tym Misiak już nie idzie na konto PO, tylko jest kandydatem
Komitetu Wyborczego Słońca Sudetów.

24. Data: 2011-09-29 16:49:16

Od: Marek Czaplicki <e...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Ikselka pisze na pl.sci.psychologia w dniu czwartek 29 wrzesień 2011 17:16:

> Ile masz lat? 45-50-55?
>
> Nie?
> To o czym my tu mówimy.

Czy mam przed dyskusją z Tobą złożyć odpowiednie CV? :-)

25. Data: 2011-09-29 17:12:44

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Thu, 29 Sep 2011 17:44:44 +0200, Paulinka napisał(a):

> A propos szkoleń dla 45-55 latków, to przypominam, ze wiek emerytalny
> dla kobiet to 60 lat a dla mężczyzn 65 i jest to moment kiedy można, a
> nie trzeba iść na emeryturę.

Dobre sobie - jak będziesz zwolniona z pracy na 5 lat przed emeryturą, to
koniecznie kieruj się tymi słowami i koniecznie idź na kurs, a na pewno
znajdziesz pracę :->

> Oczywiście państwo może nie prowadzić żadnej polityki przeciwdziałającej
> bezrobociu, może nie finansować kursów zawodowych dla bezrobotnych.
> Oczywiście. Co proponujesz w zamian?

Kursy dla bezrobotnych to nie jest polityka przeciwdziałająca bezrobociu.
To fikcja niczemu nie przeciwdziałająca - są sposobem na wyprowadzenie
państwowych/unijnych pieniędzy do firm kursy te organizujących. Vide
Misiak.
--
XL

26. Data: 2011-09-29 17:14:28

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Thu, 29 Sep 2011 18:35:13 +0200, Aicha napisał(a):

> Nie na temat. Siadaj. Dwója.

Nie rozumiesz. Siadaj. Pała.
--
XL

27. Data: 2011-09-29 17:14:49

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Thu, 29 Sep 2011 18:40:56 +0200, Aicha napisał(a):

> I posiadacza 9542 podmiotów gospodarczych, wykonujących szkolenia?

Ony takie samy.
--
XL

28. Data: 2011-09-29 17:15:41

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Thu, 29 Sep 2011 18:42:45 +0200, Aicha napisał(a):

> Poza tym Misiak już nie idzie na konto PO, tylko jest kandydatem
> Komitetu Wyborczego Słońca Sudetów.

NIEWAŻNE, czyim jest kandydatem. Ważne, CO robi.
Zeszłaś z tematu. Pała.
--
XL

29. Data: 2011-09-29 17:16:14

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Thu, 29 Sep 2011 18:49:16 +0200, Marek Czaplicki napisał(a):

> Czy mam przed dyskusją z Tobą złożyć odpowiednie CV? :-)

Udajesz, czy tylko po prostu nie dorosłeś?
--
XL

30. Data: 2011-09-29 17:18:36

Od: Marek Czaplicki <e...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Ikselka pisze na pl.sci.psychologia w dniu czwartek 29 wrzesień 2011 19:12:

> Kursy dla bezrobotnych to nie jest polityka przeciwdziałająca bezrobociu.
> To fikcja niczemu nie przeciwdziałająca

Co proponujesz w zamian? Bezrobotny jednym z zawodów?

rozpraszanie się
Kot.
Silne dominujące charaktery [długie]
Moja wrzutka kampanijna...