Jesień!

1. Data: 2001-09-23 10:17:38

Temat: Jesień!
Od: j...@l...pl (Janusz Czapski) szukaj wiadomości tego autora

Niestety nastała!
Pozdrawiam więc Was jesiennie ........
Janusz

2. Data: 2001-09-23 22:35:09

Temat: Re: Jesień!
Od: "miro" <m...@w...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Janusz Czapski" <j...@l...pl> napisał w wiadomości
news:3BADB767.F255617E@ltz.pl...
> Niestety nastała!
> Pozdrawiam więc Was jesiennie ........
> Janusz

Mimozamyy, jesieńń siee zaczynaaa !...
A u mnie znowu pojawiły się tłumy małych zwinek, żab trawnych (u mnie
rudo-czerwonych, bo taka gleba), oraz zdybałem przedwczoraj półmetrowego
zaskrońca. Żmij nie szukałem, ale pewnie też są. Ciekawe, czy "moje" kuny
zadziałają wiosną równie skutecznie, jak w tym roku (:-(( I czy znowu mi
wyniszczą całą gadzinę...

miro

3. Data: 2001-09-24 07:12:59

Od: Darek Pakosz <d...@t...uhc.lublin.pl> szukaj wiadomości tego autora

On 23 Sep 2001, Janusz Czapski wrote:

> Niestety nastała!
> Pozdrawiam więc Was jesiennie ........
> Janusz

A za dwa dni przymrozki ... maja byc.
I co na to Twoje (nie w pelni dojrzale) winorosle?
Nie mam tu na mysli owocow lesz nie zdrewniale jeszcze lozy.

Pozdr.

D.P.

4. Data: 2001-09-25 10:57:11

Od: "Basia Kulesz" <b...@p...gliwice.pl> szukaj wiadomości tego autora

Janusz Czapski napisał(a) w wiadomości: <3...@l...pl>...
>Niestety nastała!
>Pozdrawiam więc Was jesiennie ........

I po cóż wywoływać wilka z lasu? Słońce świeci, upał, łagodny wiaterek...o,
przepraszam, śniło mi się;) A skrzecząca rzeczywistość? Ogród zmoknięty,
glina rozmiękła, tonąć można, jesienne przesadzenia wstrzymane, owoców
zrywać się nie da - i do tego jest szaro, ponuro i zimno. Zaczynam wstawiać
rośliny tarasowe. No i oczywiście nie można zaniedbać wykopania cebulowych,
ale kiedy, kiedy? Może Jerzy coś podpowie - jaka pogoda na następne dwa
tygodnie? (tylko pamiętaj, że wykopywania mam dużo!)

Pozdrawiam, Basia.

5. Data: 2001-09-25 12:09:16

Od: "Jerzy" <0...@m...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...] Może Jerzy coś podpowie - jaka pogoda na następne dwa tygodnie?
Trochę lepsza, cieplej w dzień w nocy zimno, ale potem...

> (tylko pamiętaj, że wykopywania mam dużo!)
To się pospiesz, od [po] 15-20 października możliwe będą opady śniegu i
śniegu z deszczem, przymrozki, szczególnie na południu i wschodzie Polski.
Pozdrawiam, Jerzy

6. Data: 2001-09-25 12:47:56

Od: j...@l...pl (Janusz Czapski) szukaj wiadomości tego autora

Jerzy napisał(a):

> 15-20 października możliwe będš opady śniegu i śniegu z deszczem,
> przymrozki, szczególnie na (...) i wschodzie Polski.

Nie strasz, nie strasz bo się ... spocisz :-))))))))
Pozdrawiam poddenerwowany :-[
Janusz

7. Data: 2001-09-25 16:06:17

Od: "Jerzy" <0...@m...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Nie strasz, nie strasz bo się ... spocisz :-))))))))
To nie ja. Naprawdę. Tak tam jest napisane. ;-)
Pozdrawiam spokojny
Jerzy

pytanie do kobiet
Pytanie do kobiet