Jesień trochę dziwna

11. Data: 2006-10-09 22:22:29

Temat: Re: Jesień trochę dziwna
Od: "Dirko" <d...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

W wiadomości news:452a449c$1@news.home.net.pl Krystyna Chiger
<k...@p...pl> napisał(a):

> Zwrócilście uwagę, że jak na październik, jest jeszcze bardzo
> zielono?

Hejka. Forsycja na naszym osiedlu obsypana kwieciem, liliowce powtarzają
kwitnienie a na kalinie są pojedyncze kwiatostany. :-) Ciepło i słonecznie.
Nawet mszyce wariują. ;-)
Pozdrawiam eskapistycznie Ja...cki

12. Data: 2006-10-10 02:20:21

Od: Michal Misiurewicz <m...@i...rr.com> szukaj wiadomości tego autora

mirzan wrote:

> Tak trzymać, jeszcze miesiąc, bo mi truskawki dojrzewają.A późżniej
> może już być wiosna.

U mnie jeszcze ciepło, ale w prognozie na piątek pojawia się
już słowo "śnieg" :-(

Pozdrowienia,
Michał

13. Data: 2006-10-10 06:23:55

Od: michalina <m...@n...vp.pl> szukaj wiadomości tego autora

Krystyna Chiger napisał(a):
> Zwrócilście uwagę, że jak na październik, jest jeszcze bardzo zielono?
> To, że róże kwitną, to niby normalne, ale jedna naparstnica zwyczajna
> też zakwitła. Trawa urosła przez tydzień lepiej niż w lecie. Pięciornik
> krzewiasty kwitnie. A na dodatek mam klęskę urodzaju orzechów :)

Bergenia przygotowuje sie do kwitnienia już trzeci raz.
Kwitnie leszczyna, z której 2 tygodnie temu zebraliśmy orzechy.
Chwale się, bo to pierwszy zbiór w ilości 35 dkg.
--
michalina

14. Data: 2006-10-10 08:51:24

Od: "piotrh" <p...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

> I jeszcze kwitną :-)

Nawet moje "ananasy", nigdy przedtem tego nie robiły :)
--

pozdrawiam :-) piotrh

15. Data: 2006-10-10 19:47:26

Od: t...@p...onet.pl szukaj wiadomości tego autora

> U mnie trzeba. Dalej susza :-(

U mnie też trzeba
pozdrawiam tomek

16. Data: 2006-10-10 20:51:41

Od: "Bpjea" <b...@...pl (bez x)> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Krystyna Chiger" <k...@p...pl> napisał w wiadomości

> [...]
> też zakwitła. Trawa urosła przez tydzień lepiej niż w lecie. Pięciornik
> krzewiasty kwitnie. A na dodatek mam klęskę urodzaju orzechów :)

U mnie tez masa orzechow w tym roku :) Zato orzechow czarnych jakby mniej.
Kwitnie jednak tylko to co ma kwitnac o tej porze, czyli oczar wirginijski
(przekwita juz chociaz i tak pozniej niz w zeszlym roku). Sucho jest nadal,
musze podlewac prawie codziennie. Martwie sie, ze tegoroczne pierwiosnkowe
nasadzenia mi padna, bo liscie im mocno podwiedly.
Bambusy wypuszczaja spoznione pedy. Trzcina laskowa tez jeszcze szybko
rosnie cieszac oko, bo jej spozniony ped ma imponujaca grubosc i juz ponad 2
m wys.
Wyjatkowo w tym roku przebarwiaja sie na zolto liscie dawidii (zwykle trzyma
zielone do przymrozkow). Mysle, ze to sprawa slonecznej pogody i suszy.
Jesienne krokusy i sternbergia jeszcze nie kwitna (tylko zimowit juz
przekwitl). Mozliwe, ze padly ofiara nornic.

Pozdrawiam,
Bpjea

17. Data: 2006-10-10 21:19:03

Od: "Miłka" <m...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik <t...@p...onet.pl>

> U mnie też trzeba
> pozdrawiam tomek

A my z Galeą widziałyśmy dziś w lesie jak grupka kaczek (chyba bo gęgały
w locie) oddzieliła się od reszty dużego klucza. I te spóźnialskie zrobiły
swój klucz i za tymi uciekającymi bardzo wołały. Aż kobyła łeb zadzierała do
góry zobaczyć co tak rozpaczliwie się wydziera ... :-)

Serdecznie Miłka

18. Data: 2006-10-10 21:50:21

Od: Michal Misiurewicz <m...@i...rr.com> szukaj wiadomości tego autora

Miłka wrote:

> A my z Galeą widziałyśmy dziś w lesie jak grupka kaczek (chyba bo gęgały
> w locie)

A może to były gęsi? Ale gęsi by chyba kwakały :-)))

Pozdrowienia,
Michał

--
Michał Misiurewicz
m...@m...iupui.edu

19. Data: 2006-10-11 09:55:36

Od: JerzyN <0...@m...pl> szukaj wiadomości tego autora

Michal Misiurewicz napisał(a):

> A może to były gęsi? Ale gęsi by chyba kwakały :-)))

Nawet koń się uśmiał.
;-)
pozdr. Jerzy

20. Data: 2006-10-11 15:14:30

Od: "Miłka" <m...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "JerzyN"

> Nawet koń się uśmiał.
> ;-)

Ale jesteście :-(
Już nic Wam nie opowiem :-P

Serdecznie Miłka

Ciekawostka - jak mozna przekrecac nazwy roslin
cyklamen bluszczolistny
Sosna dziwne robaki i schnięcie igieł
cebulki
Ligustr pospolity