Jesiotr w oczku

1. Data: 2003-06-13 12:44:01

Temat: Jesiotr w oczku
Od: "Darek" <f...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Widzialem w sklepie zoo logicznym malego jesiotra ok 15cm ( wyglada jak maly
rekin paszcza od spodu ryby ) w cenie 15 zl , podobno jest dobry na glony
w oczku i jak bedzie wspolmieszkal z karasiami czerwonymi i linem
zlocistym i szubunkinem

co Wy kolezanki i koledzy na to???

--

Z pozdrowieniem
Darek f...@w...pl GG 2237649 mobile 603 847 247

..

2. Data: 2003-06-13 14:42:34

Temat: Re: Jesiotr w oczku
Od: "ula.p" <u...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> rekin paszcza od spodu ryby ) w cenie 15 zl , podobno jest dobry na glony
> w oczku i jak bedzie wspolmieszkal z karasiami czerwonymi i linem
a zdajesz sobie sprawę jakie osiaga rozmiary????? rozumiem ze w ogródku
masz jezioro?:)
jesiotr zachodni..jaki zyje w Polskich wodach - Długość ciała może
przekraczać 4 m, ciężar 300-400 kg
Jesiotr rosyjski (Acipenser gueldenstaedti), ryba wędrowna z rodziny
jesiotrowatych występująca w zlewiskach Morza Czarnego, Kaspijskiego i
Azowskiego, osiąga ok. 130-150 cm i wagę ok. 20-30 kg, choć trafiają się
osobniki o długości 3-4 m i wadze ok. 150-200 kg.

obstawiam ze widzialeś zachodniego:)))

--
Siłą odgiąłeś zaciśnięte na mojej obroży palce swojego syna, który
krzyczał "Tato, proszę nie pozwól im zabrać mojego psa!" Martwię się o

3. Data: 2003-06-13 17:55:03

Od: "Too Old" <t...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

"Kochany misio"
ula.p<u...@p...fm>
napisał(a) w swojej
wiadomości
<news:3EE9E2DA.4BE7CA77@poczta.fm> ,a ja na to :

> obstawiam ze widzialeś zachodniego:)))

W gospodarce stawowej hodowane są płodne hybrydy jesiotrowatych
.Prawdopodobnie jes to zatem krzyżówka bieługi(Huso huso) i
sterleta(Acipenser rutenus ) w trzecim pokoleniu - "bester" .Są to ryby
odporne ,o szybkim tempie wzrostu .Moim zdaniem (może niesłusznym)
wprowadzanie ich do oczek jest złą modą - chyba,że to małe stawki ,a nie
oczka .

Ostatni jesiotr zachodni został złowiony w Wiśle w 1965 roku.

--
kochany rekinek- J.Krzysztof Chiliński j...@p...pl
Milanówek ,a obok stolica Państwa Urzędników

4. Data: 2003-06-14 03:51:10

Od: "Darek" <f...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

No to Ciekawe 4m Hm........ moje oczko ma tak ok 5na 6 m. Ale przeciez
zawsze mozna go wczesniej odlowic i na patelnie.

5. Data: 2003-06-14 05:48:23

Od: s...@s...pl (Tadeusz Smal) szukaj wiadomości tego autora

> No to Ciekawe 4m Hm........ moje oczko ma tak ok 5na 6 m. Ale przeciez
> zawsze mozna go wczesniej odlowic i na patelnie.
hehe
o ile zdazy dorosnac...
:)
tak wogole jesiotry pierwsze (zreguly) padaja ofiara kotow z sasiedztwa
sa powolne i maja zwyczaj podplywania noca do powierzchni wody
:)
z pozdrowieniami i usmiechami
_hehehe

chora werbena:(