Jest !!!

11. Data: 2003-03-30 21:42:28

Temat: Re: Jest !!!
Od: b...@o...pl szukaj wiadomości tego autora

> Wcale nie jestem szczęśliwa!!! Jestem bezradna i przerażona. Mam dziurę w
> ziemi i glinianą aleję zamiast aksamitnego trawnika i eleganckiego ogrodu.
> Czeka mnie mnóstwo gałęzi do wywiezienia, rozbiórka połowy zwalonej chałupy
> i niebotyczna góra śmieci Chlip :(.
> pozdr. niepewnie
> Goldie
Najlepiej zaraz po pierwszym w KŁW.Spotkanko pod hasłem
"Urządzamy ogródek" grupowicze będą mieli okazję popisać się.

Pozdrawia boletus

12. Data: 2003-03-30 22:03:48

Od: b...@o...pl szukaj wiadomości tego autora

> Użytkownik <p...@o...pl> napisał w wiadomości
> 1,50 m do
>

> Obawiam sie, że ono ma ok. 3 m. głębokości. Muszę jutro zmierzyć. Może
> jednak wyolbrzymiam jego głębię, bo sama liczę zaledwie 152 cm.:).
> :(.
> pozdr.serdecznie
> Goldie> >

3metry! Toż to lej po bombie:)))
Zagoń chłopów do roboty.Niech tą glinę ładują na ciężarówkę
i wywiozą gdzie pieprz rośnie.Szkoda gleby macierzystej.Z gliny
(choćby nie wiem co)nie zrobisz pruchnicy.Żaden torf(zresztą drogi),
żadne nawożenie,nic jej nie poprawi.Po deszczu będzie maziste
nie przepuszczające wody błotko,w czasie suszy twarda skorupa.

Zrób jak mówię,a będziesz zadowolona,z czasem szczęśliwa.

Pozdrawia boletus

13. Data: 2003-03-31 06:17:49

Temat: Odp: Jest !!!
Od: "Katarzyna Tkaczyk" <k...@e...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik <b...@o...pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
napisał:1...@n...onet.pl...

> [...]
> nie przepuszczające wody błotko,w czasie suszy twarda skorupa.
>
> Zrób jak mówię,a będziesz zadowolona,z czasem szczęśliwa.

Zgadzam się z boletusem. Ewentualnie można z tego zrobić jakiś skalniak,
obsypać dobra ziemią itd.
--
Pozdrawiam, Kaśka

14. Data: 2003-03-31 18:09:56

Od: "Anna Kwiecińska" <g...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik <b...@o...pl> napisał w wiadomości

> -
> Najlepiej zaraz po pierwszym w KŁW.Spotkanko pod hasłem
> "Urządzamy ogródek" grupowicze będą mieli okazję popisać się.

Chyba bym umarła ze wstydu. Co innego za rok, gdy wszystko będzie zielone,
kwitnące i piękne.A najlepiej gdy do stołu podane zostaną jabłka i orzechy z
ogrodu, piwo schłodzone w stawie oraz wieprzowy udziec z grilla :).
pozdrawiam optymistycznie
Goldie

15. Data: 2003-03-31 18:13:45

Od: "Anna Kwiecińska" <g...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> 3metry! Toż to lej po bombie:)))

Cóż, istotnie przypomina :(.

> Zagoń chłopów do roboty.Niech tą glinę ładują na ciężarówkę i
wywiozą gdzie pieprz rośnie>

Za późno. Już jest rozprowadzona po parceli, jednak nie tak grubo. Mam
nadzieję, że pług i brona dokonają reszty.
pozdr.
Goldie

16. Data: 2003-03-31 18:16:02

Od: p...@o...pl szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> napisał:1...@n...onet.pl...

> Szkoda gleby macierzystej.Z gliny

> Zgadzam się z boletusem. Ewentualnie można z tego zrobić jakiś skalniak,

Ja bym trochę zostawił żeby zrobić substrat dla roślin podwodnych, glina
wymieszana z piskiem w stosunku 1x2, jako że większość roślin podwodnych
pobiera składniki odżywcze nie z podłoża a z wody lub poprzez fotosyntezę,
podłoże służy jedynie do zakorzenienia się rośliny.
Pozdrawiam
Paweł
http://www.mikrojezioro.met.pl

17. Data: 2003-03-31 18:21:23

Od: p...@o...pl szukaj wiadomości tego autora

> Za późno. Już jest  rozprowadzona po parceli, jednak nie tak grubo. Mam
> nadzieję, że pług i brona dokonają reszty.
> pozdr.
> Goldie

Pomoże, jak głęboko zaorzesz.
Paweł

18. Data: 2003-03-31 18:26:14

Od: "Anna Kwiecińska" <g...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]

Z górki dziękuję :).

> w srodku jest woda
> ktora dazac do wyrownania poziomow pokazuje
> ile wyzej lub nizej w stosunku do punktu
> z ktorego bierzemy namiar jest dany punkt
> :)
> nie trzeba tego kupywac
> latwo cos takiego samemu zrobic polaczywszy wezem ogrodowym
> dwie plastykowe butelki na ktorych flamastrem
> zaznaczysz dwie linie naprzyklad w polowie wysokosci
> :)
>
> Widziałam coś takiego na czyjejś stronie o oczku wodnym. Tam była
plastykowa przeźroczysta rurka.Ale...to się wkłada do pustego stawu i trzyma
w powietrzu? Bo jak jest folia i woda to chyba troche za późno na poprawki?
> :)
> pieniadz czyni cuda
> w sezonie ewentualnie moze ciut drozej
> lub dluzej trzeba poszukac

> jeszcze masz czas
> masz juz wykopana dziure
> jesli masz jednorodna gline
> to juz powinnas miec szczelny staw
> i nie musisz zadnych betonow czy folii klasc
> :)

Czy ja wiem,. A jak woda utrzyma się tylko do połowy stawu? To będzie
wstretnie wygladało i wówczas ani jej stamtąd wyciągnąć ani nic.

> fakt
> ze przez pierwsze lata bedzie mial on sklonnosc do macenia sie
> po deszczach czy wiekszych wiatrach
> :)

A jak ten lej po bombie zacznie cuchnąć?

> :)
> nie buduj z przodu zadnego walu
> a napelnij do najwyzszego miejsca na nizszym brzegu
> i nie bedzie zadnego ryzyka
> :)
> nawet gdy zdarzy sie nad Twoim stawkiem oberwanie chmury
> i woda przeleje sie brzeg
> to nie bedzie Twoja wina
> :)

To będzie bardzo brzydko wyglądać.I jak jednak sąsiada zaleje? Od niższej
strony lepiej będzie wyglądał skalniak, który mnie i sąsiadowi da sen
spokojny.
pozdr.serdecznie
Goldie

19. Data: 2003-03-31 21:28:50

Od: "Michal Misiurewicz" <m...@i...rr.com> szukaj wiadomości tego autora

"Anna Kwiecińska" <g...@o...pl> wrote in message

> [...]
> kwitnące i piękne.A najlepiej gdy do stołu podane zostaną jabłka i orzechy z
> ogrodu, piwo schłodzone w stawie oraz wieprzowy udziec z grilla :).

Wieprze tez zamierzasz hodowac? :-)

Pozdrowienia,
Michal

--
Michal Misiurewicz
m...@m...iupui.edu

20. Data: 2003-04-01 14:33:02

Od: "Darek" <f...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Kamyki otoczaki male mozna kupic w skladnicach materialow budowlanych za
50zl. do 80zl z tone.

--
Z pozdrowieniem

Darek f...@w...pl

mobile 603 847 247

$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$

Archiwum grupy:
http://groups.google.com.pl/groups?group=alt.pl.rec.
videokamery

FAQ grupowy
http://www.filmsite.art.pl/fs.php?page=teksty/aprv_f
aq.html
- 6 zł za woreczek 5 kg. Kilka dużych głazów. Trochę

oczko wodne znowu:(((
Kolejne straty pozimowe
chesz mieć czyste oczko wodne zajrzyj
chcesz mieć spokój z Sanepidem zajrzyj