Re: Jest postęp.

Data: 2018-09-27 18:48:40
Temat: Re: Jest postęp.
Od: Kviat

W dniu 2018-09-27 o 15:30, Trybun pisze:

> Czyli wracamy do rozmiarów biskupiej kiecki której ten używa jako
> parawanu, DEBILU.

Oczywiście debilu.

https://wiadomosci.wp.pl/kler-smarzowskiego-opowiada
-jego-historie-marek-lisinski-padl-ofiara-ksiedza-gd
y-mial-13-lat-6299114644678785a

To o tobie:
"Na pewno zmienia w społeczeństwie. Ruszyła fala, której nikt już nie
powstrzyma. Kościół będzie musiał się oczyścić. Wszystko zaczęło się od
protestu, gdy miesiąc temu wieszano dziecięce buciki na ogrodzeniach
polskich kościołów. Od tego czasu spotykam się z ogromnym hejtem. Ludzie
nazywają mnie diabłem, komuchem, lewakiem. U nas często tym złym nie
jest oprawca, a jego ofiara."

Powrotu do zdrowia życzę.
Piotr