Jestem gruba!!!!

1. Data: 2001-03-20 07:09:00

Temat: Jestem gruba!!!!
Od: S...@p...fm szukaj wiadomości tego autora

Moj problem jest taki. Otoz jestem cholernie gruba...Przytylam w ciagu
roku 20 kg a teraz zupelnie nie moge sobie z tym poradzic. Problemy z
wygladem odbijaja sie negatywnie na mojej psychice tym bardziej, ze
rok temu wygladalam jeszcze jak czlowiek. W tej chwili latwiej jest
mnie przeskoczyc niz obejsc. jestem zalamana...Stosuje rozne diety,
cwicze...ale mam bardzo slaba wole...i trwa to tydzien a nastepnie
przez kolejny tydzien nabieram wage. Wydaje mi sie, ze ludzie na ulicy
sie za mna ogladaja, gdyz wygladam okropnie...nie wspomne o jezdzie
autobusem, gdzie nikt nie chce zajmowac miejsca obok mnie!!!...Jestem
chwilami zalamana. Z jednej strony dobrze sie czuje ze swoja tusza a z
drugiej reakcja ludzi na moja osobe wywoluje we mnie obawy i
doprowadza do lez. Dlaczego oni wszyscy tacy sa???NIE JESTEM
PRZEWRAZLIWIONA!!!!Nie moge zrozumiec dlaczego stosunek moich starych,
dobrych kolezanek do mnie zmienil sie diametralnie odkad nadwaga
zamienila sie w obrzydliwa otylosc. Jeszcze rok temu odwiedzaly mnie,
zapraszaly na imprezy a teraz....teraz nawet zadna nie zadzwoni...
Czy to co czuje jest normalne...smutek, zal..brak sily na poprawe
swojego losu...Boje sie, ze nie dam rady dalej tak zyc...
Ostatnio spotkalam sie z taka sytuacja. Bylam w klubie z kolezankami i
kolegami z grupy. Bawilismy sie super. Wszystko bylo OK...Nastepnego
dnia kolega do kolezanki w te slowa (niestety nie wiedzial, ze stoje
za nim):"Wiesz ona (to o mnie)na mnie wyraznie leci. Nie powiem, jest
sympatyczna, ale za gruba..."itd ". Dodam, ze ten facet tez nie jest
motylkiem. Tez moglabym powiedziec, ze jest gruby.Mysli, ze jak zgolil
wlosy do zera i zalozyl ciemne okulary to juz kazda panienka na niego
poleci. Najgorsze jest to, ze faktycznie nieciekawi fizycznie faceci
znajduja z powodzeniem piekne dziewczyny, ktore zauwazaja w nich
dusze, inteligencje, a takiej kobiety jak ja nikt nie chce, gdyz
facetow nie stac na to aby zajrzec troszke glebiej....Dla Was drodzy
panowie liczy sie tylko zgrabny tylek!!!!
S.

2. Data: 2001-03-20 08:11:12

Temat: Re: Jestem gruba!!!!
Od: "Paker" <p...@k...net.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik <n...@p...ninka.net> napisał w wiadomości

> no to schudnij.

Racja.

> wiesz, starczy sie nie obzerac, pilnowac tego co sie je (nie wiecej
> niz 2000 kalorii dziennie) i biegac godzine dziennie.
> Nieduzo a skutkuje.

Ludzie otyli moga miec problem z kolanami, to po pierwsze. Po drugie Godzina
biegania dzienne, szybko prowadzilaby do przetrenowania, co wiazaloby sie
obnizeniem skutecznosci systemu immunologicznego, obnizeniem nastroju,
bezsennoscia, etc. Najlepszym i najlatwiejszym rozwiazaniem jest dietka, z
tym ze 2000 kcal to ja spozywam przy odchudzaniu sie :) Dlatego dla kobiety
(nieatletki) to o wiele za duzo. No i radze co pare dni chodzic na silownie,
bo przy ostrej diecie strata miesni jest nieunikniona, a to moze wiazac sie
z "efektem yo-yo".
Jesli idzie o przyspieszenie metabolizmu chemicznie, to poszukaj info o: ECA
(efedryna/kofeina/aspiryna). Jesli masz natomiast dojscie do czegos
ostrzejszego, to: clenbuterol, cytomel (tluszcz znika w oczach). Jesli
desperacja Cie pozera, no to pozostaje jeszcze DNP (ale nie wiem czy to w
Polsce mozna dostac, usmiechnij sie do Ninki :).

--
A. S.
ICQ: 93514181

3. Data: 2001-03-20 08:14:57

Od: n...@p...ninka.net szukaj wiadomości tego autora

S...@p...fm writes:

> [...]

wiesz, starczy sie nie obzerac, pilnowac tego co sie je (nie wiecej
niz 2000 kalorii dziennie) i biegac godzine dziennie.

No chyba ze masz problemy zdrowotne (np. chore serce) to wtedy musisz
chudnac pod okiem lekarza.

> przez kolejny tydzien nabieram wage. Wydaje mi sie, ze ludzie na ulicy

Kobieto, nie zryj tyle.
to pierwszy krok do chudniecia.

> sie za mna ogladaja, gdyz wygladam okropnie...nie wspomne o jezdzie
> autobusem, gdzie nikt nie chce zajmowac miejsca obok mnie!!!...Jestem
> chwilami zalamana. Z jednej strony dobrze sie czuje ze swoja tusza a z

no moze dlatego ci to chudniecie nie idzie tez, bo ci w gruncie rzeczy
z tusza dobrze?

> [...]
> dobrych kolezanek do mnie zmienil sie diametralnie odkad nadwaga
> zamienila sie w obrzydliwa otylosc. Jeszcze rok temu odwiedzaly mnie,

widzisz, obrzydliwa otylosc jest po prostu obrzydliwa.
Ludzie otyli sa prawie jak kalecy, nie moga zrobic calej masy rzeczy
no i wygladaja obrzydliwie.
na ogol tez predko przyplatuja sie problemy ze zdrowiem.

> [...]
> facetow nie stac na to aby zajrzec troszke glebiej....Dla Was drodzy
> panowie liczy sie tylko zgrabny tylek!!!!

tak jakby baby na przystojnych nie "lecialy", co?

zamiast tak stekac zrob cos ze soba do diaska.
latwiej jest schudnac niz zmienic stosunek calego otoczenia i innych
ludzi do otylych.

--
Nina Mazur Miller
n...@p...ninka.net

4. Data: 2001-03-20 09:06:39

Temat: Odp: Jestem gruba!!!!
Od: "Marek N." <m...@p...wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

Uzytkownik <S...@p...fm> napisala:
> [...]
> facetow nie stac na to aby zajrzec troszke glebiej....Dla Was drodzy
> panowie liczy sie tylko zgrabny tylek!!!!

Sadze, ze fizyczna atrakcyjnosc facetow moze nie byc tu zbyt istotna. Wydaje
mi sie, ze jest ogrom facetow, ktorzy przede wszystkim patrza na wnetrze
Kobiety. Sadze, ze od tego jaka jest dusza Kobiety, zalezy jakich facetow
Kobieta przyciaga...
A w prace nad swoja dusza warto moim zdaniem zainwestowac. To pisze ogolnie.
Natomiast wydaje mi sie, ze w Twoim przypadku moze byc to szczegolnie
wazne. Moze tu jest przyczyna Twoich klopotow?
Czy pamietasz fragment odpowiedzi na moj post?

>...Co do reszty
>swiata, to mam ja w wielkim powazaniu i wymyslanie kitow, ktore
>wszyscy lykaja wychodzilo mi do tej pory na zdrowie.

Przyjmij te slowa jako okazje do spokojnego zatrzymania sie, do poszukiwan
samej siebie, a nie jako walke, uszczypliwosc z mojej strony, czy
zlosliwosc.
Do gory glowa.
Wg mnie Twoje zycie zalezy od Ciebie
Pozdrawiam
Marek

5. Data: 2001-03-20 10:20:29

Od: "cbnet" <c...@w...pl=NOSPAM=> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> ze rok temu wygladalam jeszcze jak czlowiek. W tej
> chwili latwiej jest mnie przeskoczyc niz obejsc.

Rodzice nie ostrzegali ze jak bedziesz klamac
to bedziesz gruba i brzydka? ;)))

A tak na serio to wydaje mi sie ze powinnas bez
oszukiwania mniej jesc - to chyba najlepszy sposob
z tego co widze jak spotykam tych ktorzy mieli
podobny problem a osiagneli _znaczacy_ sukces.

Czarek

6. Data: 2001-03-20 12:34:59

Od: "DeStroyer" <d...@r...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

Uzytkownik <S...@p...fm> napisal w wiadomosci
> Moj problem jest taki. Otoz jestem cholernie gruba...

Ja tez.

> [...]
> PRZEWRAZLIWIONA!!!!Nie moge zrozumiec dlaczego stosunek moich starych,
> dobrych kolezanek do mnie zmienil sie diametralnie odkad nadwaga

Podejrzewalbym jednak, ze wraz ze wzrostem wagi to Ty sie zmienilas,
bowiem wyraznie przejmujesz sie swoim wygladem (co nie dziwne w Twoim
wieku). Byc moze wiec to Ty (a nie waga) jestes winna
temu, ze stracilas przyjaciol, bo w kazdym ich slowie doszukiwalas sie
aluzji
do otylosci, a w kazdym spojrzeniu - dezaprobaty dla Twojego wygladu.
Obawiam sie, ze tak jest - z mojego doswiadczenia wynika, ze wprawdzie
dzieci sa okrutne dla grubasow, ale ludzie dorosli juz nie, a wrecz
przeciwnie,
odnosza sie zazwyczaj z sympatia, wylaczajac jakichs skretynialych fiksatow,
ktorym sie wydaje ze wyglad zewnetrzny ma zasadnicze znaczenie, ludzi
uprzedzonych, a wiec tak naprawde chorych. Ci idioci zaludniaja silownie,
bo maja dokladnie takie same problemy - panicznie boja sie kazdej faldki
tluszczu. Bog z nimi. Ale dopoty, dopoki nie uzyskasz spokoju ducha, ciezko
Ci bedzie sie zmobilizowac do schudniecia. Dlatego najpierw sprobuj spojrzec
na siebie innymi oczami; badz otwarta na ludzi, nie mysl sobie ze z Ciebie
sie
smieja, sprobuj byc happy i w ogole nie mysl o swoim tluszczu, kiedy sie z
nimi spotykasz. Zachowuj sie po prostu normalnie. Kobiety "przy kosci"
bywaja znacznie atrakcyjniejsze dla facetow, niz jakies wieszaki na
kapelusze.
Tym tez sie mozesz pocieszac, chociaz nie radzilbym zbytnio przesadzac ;))

A jesli nie umiesz przestac myslec o tym ze jestes gruba, to znaczy ze tez
jestes
fiksatem i _musisz_ schudnac. Najlepszym na to sposobem jest szalenczo sie w
kims zakochac - i to wcale nie zart. Zadna chemia. Wykonczysz sie tym. Jak
nie
mozesz sie zakochac, to po prostu przestan jesc. Ja np. kiedy sie odchudzam
(co czasem robie, aczkolwiek powinienem schudnac ze 30 kg, a wytrzymuje
najwyzej do 10) po prostu nie nosze przy sobie pieniedzy (zeby nie kupowac
na miescie ciasteczek i hamburgerow), a lodowke mam stale pusta. A jem
sucharki
i jakies warzywa, popijam mlekiem. To dziala. Mozna sie nawet nawbijac po
brzegi zielska i nie tyjesz, a chudniesz.

JGrabowski

7. Data: 2001-03-20 13:57:25

Od: "A_K" <b...@p...com> szukaj wiadomości tego autora

moja rada jest taka: wiecej seksu a mniej jedzenia........
chyba ze bedzie to bardzo wyczerpujacy seks..ale w twojej sytuacji, to chyba
zostaje tylko
w...................................................

8. Data: 2001-03-20 14:40:31

Od: "Paulo" <d...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Saanale napisala:

> Moj problem jest taki. Otoz jestem cholernie gruba...
<ciach>
> [...]
> facetow nie stac na to aby zajrzec troszke glebiej....Dla Was drodzy
> panowie liczy sie tylko zgrabny tylek!!!!

20 kg w ciagu roku to bardzo duzo [Ja przytylem 15 kg w ciagu 9 lat i uwazam, ze to i
tak za duzo i
za szybko]. Wbrew zniecheceniu i slabej woli odchudzaj sie - co masz do stracenia?
Zapisuj wydatki na jedzenie, wyznaczaj sobie dzienne limity i nie nagradzaj sie za
trzymanie sie ich
torcikiem z bita smietana.:-) Chwal się kolejnymi zrzucanymi kilotonami na grupie.
Cokolwiek - jakis
element kontroli z zewnatrz przydalby Ci sie, skoro, jak piszesz, masz slaba wole.
To i tylko to rozwiaze Twój problem. Jak mozesz sie dobrze czuc ze swoja tusza?? Tego
nie rozumiem,
chyba ze to skutek stosowania 'wspanialych' afirmacji.

To ze ludzie sa okrutni, to inna sprawa. To faktycznie straszne, ale nie masz na to
prawie zadnego
wplywu. A ze odrzucenie mozesz odreagowywac np. jedzac jeszcze wiecej, to jasna
sprawa.

Jedno pytanie, czy kiedy zaczynalas tak ekspresowo tyc, nikt z tzw. przyjaciól nie
próbowal Cie
powstrzymywac? Jak wtedy reagowalas? A w ogóle, jak to sie zaczelo?

Anyway, trzymaj sie.

P.

9. Data: 2001-03-20 16:15:52

Od: "spider" <s...@c...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Ja tez.

Tez jestes gruba? ;)

--
spider
s...@c...pl

10. Data: 2001-03-20 16:51:17

Od: Astec SA <b...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

S...@p...fm wrote:
[..]
> Dla Was drodzy panowie liczy sie tylko zgrabny tylek!!!!

Dla Was też, więc nie demonizuj, tylko weź się za siebie.
Skoro wcześniej nie byłaś grubasem to i możesz przestać nim być.
Dietę sobie daruj - to tylko szkodzi.
Tutaj podaję Ci skuteczny program.

1) Znajdź kogoś kto ma podobny problem żebyście się wzajemnie
motywowały i nie odpuszczały sobie bo "humoru brak".

2) Kontroluj co jesz. Ogranicz wszystko co ma dużo tłuszczu,
- oprócz czekolady! - czyli szczególnie żółte i topione sery, frytki,
chipsy, ciasta. Śmietanę zamień na kefir itp.
Nie mówię, że masz tego nie jeść, ale po prostu ile się da ogranicz.
Do tego zapisz się na masaże prądem, dość drogie, ale cholernie skuteczne
jeśli się to robi ze 3 razy w tygodniu.

3) Aktywność ruchowa - jeśli nudzi Cię siłownia i basen to zapisz się gdzieś
gdzie grają w tenisa, badmingtona - czyli na gry, gdzie się dużo biega.
Ważne jest by w każdy dzień tygodnia zaliczyć albo ćwiczenia albo ten
masaż.

4) Konieczne odżywki:
Karnityna 1000 mg (jedną tabletkę dziennie) i Adwanced Fat Burner
do szybszego spalania tłuszczu
HMB (beta-hydroxy-beta-methylbutyrate) do osłony mięśni coby organizm
motywowany przez duże obciążenia fizyczne zajął się spalaniem tłuszczu,
a nie mięśni.

Efekty zobaczysz bardzo szybko, a po pół roku będziesz lasencja, że hej!

5). Opcja dodatkowa: jeśli Cię stać to wyjedź na 1-2 nad ciepłe morze,
gdzie byś mogła aktywnie spędzać czas, najlepiej pływając po 2-3 godziny
dziennie.

pozdrawiam
Arek

--
Używając wyszukiwarki na http://www.eteria.net
popatrz na liczbę znalezionych stron -jeśli zawiera

help
testy na psychologie Uniwersytet Wroclawski
Help3 !!!
Help2 !!!
Help !!!