Jestem i żyję -dziękuje Panie Jacku Be

1. Data: 2004-01-05 18:31:30

Temat: Jestem i żyję -dziękuje Panie Jacku Be
Od: "andy" <j...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Za cieple słowa ,porady i uzmysłowienie ,że jestem jeszcze potrzebna
innym.-wnuczce ,synowi i mężowi,aby móc opiekować się jego mogiłą

1. Data: 2004-01-05 22:15:50

Temat: Re: Jestem i żyję -dziękuje Panie Jacku Be
Od: "Joanna_Maria" <j...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "andy" <j...@w...pl> napisał:
> Za cieple słowa ,porady i uzmysłowienie ,że jestem jeszcze potrzebna
> innym.-wnuczce ,synowi i mężowi,aby móc opiekować się jego mogiłą

Jacek... harlekiny ci sie pomylily! ;)

Joanna

1. Data: 2004-01-06 11:59:58

Od: "andy" <j...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Joanna_Maria" <j...@g...pl> napisał w wiadomości

> Jacek... harlekiny ci sie pomylily! ;)
>

> Joanna
>
> Pani Joanno,no cóż nie był to harelekin,tylko życie,które dla mnie w
pewnym momencie runęło.Zyczyłabym Pani aby Panią to nie spotkało,ale życie
potarfi płatać figle i tacy ludzie jak Pan Jacek Be ,Greg i inni którzy
mnie wspierali na duchu i poradzili mi,aby z korzystać z psychologa i nie
odrzucać przyjaciól i rodziny ..............to ja jestem i służe teraz innym
pomocą.Dana

1. Data: 2004-01-06 12:49:00

Od: "Jacek Be." <kenton[USUN_TE_DUZE_LITERY]@op.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "andy" <j...@w...pl> napisał w wiadomości

> [...]
> mnie wspierali na duchu i poradzili mi,aby z korzystać z psychologa i nie
> odrzucać przyjaciól i rodziny ..............to ja jestem i służe teraz

ale o co chodzi???? na prawdę nie wiem???? dziękuję, ale nie wiem za
co......

1. Data: 2004-01-06 15:37:38

Od: "andy" <j...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Jacek Be." <kenton[USUN_TE_DUZE_LITERY]@op.pl> napisał w
wiadomości news:bteal4$itr$1@nemesis.news.tpi.pl...

> ale o co chodzi???? na prawdę nie wiem???? dziękuję, ale nie wiem za
> co......
>
> pisałam 27,09,03 o załamaniu po nagłej śmierci męża.Jeszcze raz bardzo
dziękuję-Dana

A moze wszystko...
Drobne klamstwa
Witajcie :-)
Testy?
Tłucznie szkła - jako rozładowanie emocji..