Jestem szczesciara-Egiptos

1. Data: 2004-06-16 09:06:21

Temat: Jestem szczesciara-Egiptos
Od: "Hafsa" <a...@n...www> szukaj wiadomości tego autora

Witam,
choc raz szczescie sie do mnie usmiechnelo....W miejscowej gazecie byl
konkurs z nagrodami. I wygralam. Zabieg Egiptos w dowolnym gabinecie we
Wroclawiu. Juz jestem umowiona na piatek. Ale mam pytanko, moze ktos cos mi
podpowie? Opowie o tym zabiegu. Google wyrzucilo 1 watek, ktory z jednej
strony odpowiedzal na moje watpliwosci a z drugiej wzbudzil niepokoj, pisaly
dziewczyny o klaustrofobii i malych efektach. Moze ktoras jest na biezaco?
Albo choc powiedzcie,ze to przezyje i bede zadowolona. Hafsa ( pachnaca dzis
czekoladowo-mietowo pod wplywem zelu pod prysznic)

--
moj adres:hafsa[małpka]poczta.onet.pl
strona domowa: www.hafsa.republika.pl

1. Data: 2004-06-16 10:24:48

Temat: Re: Jestem szczesciara-Egiptos
Od: "tufi" <t...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

Hafsa wrote:
> Hafsa ( pachnaca dzis czekoladowo-mietowo
> pod wplywem zelu pod prysznic)

Cena, nazwa, pojemnosc, dzialanie - proooosze :)

--
pozdrawiamy
tufi & BB

www.galeria.ipto.info
pułapka w mailu

1. Data: 2004-06-16 13:23:37

Od: "Offelia" <o...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Hafsa" <a...@n...www> napisał w wiadomości
> [...]
pisaly
> dziewczyny o klaustrofobii i malych efektach.

Jeśli dodatkowo przeczytalas o bólu kręgosłupa, to pewnie byłam ja ;)
Wyrzucone pieniadze. Nie osc, ze nic nie zrobilo dobrego, to jeszcze bylo
bardzo niemilo.

Sandra

1. Data: 2004-06-16 13:36:44

Od: "Hafsa" <a...@n...ma> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Offelia" <o...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

> Jeśli dodatkowo przeczytalas o bólu kręgosłupa, to pewnie byłam ja ;)
> Wyrzucone pieniadze. Nie osc, ze nic nie zrobilo dobrego, to jeszcze bylo
> bardzo niemilo.

Hmmm, no ale tyez bylo pozytywnie pisane. Sama nie wiem.Wyprobuje, w koncu
nic mnie to nie kosztuje. Pozdrawiam Hafsa

--
moj adres:hafsa[małpa]poczta.onet.pl
strona domowa: www.hafsa.republika.pl

1. Data: 2004-06-16 13:40:57

Od: "Hafsa" <a...@n...ma> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "tufi" <t...@i...pl> napisał w wiadomości

> Cena, nazwa, pojemnosc, dzialanie - proooosze :)

Ceny nie podam, bo nie pamietam... Nazwa Aqualina Doccia Fragranza
cioccomenta Zel pod prysznic dystrybutro w Polsce Amaro, niby jest strona
www.amaro.pl ale nic z niej nie wynika :-)))
No i firma produkujaca ma strone www.selectiva-spa.it
Pachnei autentycznie czekolada z mieta- moja ulubiona ( no nie jadlam juz
jakis rok albo i dluzej, staram sie miec silna wole)
Pozdrawiam Hafsa

1. Data: 2004-06-16 14:33:58

Od: "Hania " <v...@W...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

Offelia <o...@p...onet.pl> napisał(a):

> Jeśli dodatkowo przeczytalas o bólu kręgosłupa, to pewnie byłam ja ;)
> Wyrzucone pieniadze. Nie osc, ze nic nie zrobilo dobrego, to jeszcze bylo
> bardzo niemilo.

ha! to mnie uradowalas!!! (sorki Hafso...)
bo sie zastanawialam...a niby czlek juz ma doswiadczenie, bo jakies bzdurne
guam stosowal (ze 20 zabiegow-efekt jak po Norelu ;-//
Zdrowenki
Hania, co bryka na fitnes i bedzie miala fryz dzis robiony, aach:))

1. Data: 2004-06-16 16:04:12

Od: "Offelia" <o...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Hania " <v...@W...gazeta.pl> napisał w wiadomości

> ha! to mnie uradowalas!!! (sorki Hafso...)

To Cię uraduje jeszcze bardziej. Identyczne odczucia miala moja siotra, z
ktora to zafundowalysmy sobie ta tfu tfu przyjemność.

pozdrawiam

Sandra, rowniez dzis na fitnesie brykajaca ;)

1. Data: 2004-06-16 19:07:31

Od: "Hafsa" <a...@n...ma> szukaj wiadomości tego autora

> To Cię uraduje jeszcze bardziej. Identyczne odczucia miala moja siotra, z
> ktora to zafundowalysmy sobie ta tfu tfu przyjemność.

No to fajnie...A moze moje odczucia beda inne? Moze wyjde zadowolona?
Zobaczymy w piatek. Hafsa z zakwasami( ale malymi) po jodze

1. Data: 2004-06-17 07:02:58

Od: "Hania " <v...@W...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

Hafsa <a...@n...ma> napisał(a):

> No to fajnie...A moze moje odczucia beda inne? Moze wyjde zadowolona?
> Zobaczymy w piatek. Hafsa z zakwasami( ale malymi) po jodze

ojej, z calego serca Ci tego zycze, po prostu na mnie zaden tego typu
specyfik nie dziala i post Otelii odwiodl mnie od wyrzucenia kasy, ale jesli
masz za darmoszke, a noz np. chociaz wyglad cery sie poprawi? Jak masz wydac
pare stow, to niewielki efekt, ale za wygrana-to juz cos:)
zdrowki
Hania

1. Data: 2004-06-17 20:32:25

Od: Karolina Matuszewska <g...@s...am.lublin.pl> szukaj wiadomości tego autora

Hafsa wrote:

> [...]
> Pachnei autentycznie czekolada z mieta- moja ulubiona ( no nie jadlam juz
> jakis rok albo i dluzej, staram sie miec silna wole)

A nabyte gdzie? =]

Rany, TŻ mnie utłucze jakimś tępym narzędziem, wszystkie pieniądze albo
na kosmetyki, albo na książki idą... Ale na szczęście żel pod prysznic
właśnie mi się kończy, więc coś sobie muszę kupić, nie? =]

Pozdrawiam,
Karola

lupiez
Gdzie tipsy w Poznaniu