Jeszcze 13

11. Data: 2006-10-07 10:45:45

Temat: Re: Jeszcze 13
Od: "wesoły Romek" <w...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Andrzej" <a...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
news:eg809p$mf7

> właśnie to jest zastanawiające, tylu ludziom zrobił krzywdę
Slavi się na prawdę starał, ale kobiet żądnych a vista było więcej, więc
ukrzywdzone ci one rzeczywiście

> i nikt mu nie może dać rady,
Nawet profesor Łoś dawał rady i nie mógł

> widać nie jest łatwe wytropić takie coś co pisze
o to co on pisze, to trudne do wytropienia

d.

12. Data: 2006-10-07 10:47:04

Od: "wesoły Romek" <w...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "dolby" <p...@w...pl> napisał w wiadomości

> Damy rade - jestem coraz bliżej Panaslav

Nosił Slavi razy trzysta, przyjdzie samemu się nadstawić

d.

13. Data: 2006-10-07 10:57:02

Od: "darkblue" <n...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

a ja go po czesci wytropilem:
http://groups.google.pl/group/pl.ogloszenia.sprzedam
/browse_thread/thread/94
f211b764978aef/6282031d6cd9a376?hl=pl#6282031d6cd9a3
76
ciekawe czy fon jeszcze ten sam ?

poza tym nie mamy z nim szans:
http://luzicane.boom.ru/gk17.htm

nawet tam pisuje ;ppp

14. Data: 2006-10-07 10:57:15

Od: "Panslavista" <p...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

"Andrzej" <a...@p...onet.pl> wrote in message

> właśnie to jest zastanawiające, tylu ludziom zrobił krzywdę i nikt mu nie
> może dać rady, widać nie jest łatwe wytropić takie coś co pisze
>
> Jędrek

Mieszkam w szkole w Izabelinie koło Nieporętu. Obiekt chroniony przez Solid
Security... ;-P))))))))))))

15. Data: 2006-10-07 11:19:16

Od: "darkblue" <n...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Mieszkam w szkole w Izabelinie koło Nieporętu. Obiekt chroniony przez
Solid
> Security... ;-P))))))))))))

heh internet to jednak skarbnica wiedzy i guzik prawda ze mozna byc w nim
anonimowym. odrobina checi i mozna znalesc co nieco o kazdym..
np. Panslavista - profil z jednej strony:
Miasto: Nieporęt
Zawód: prywatny przedsiębiorca / biznesmen (smiem watpic...)
Wyznanie: narodowiec

dla chcaego nie ma nic trudnego. mozna poswiecic dzien i znac goscia na
wylot. ale po co ?
zdumiewajace jest jak tez czlowiek sobie radzi z czasem. newsy na tpi.pl to
tylko ulamek ogolu gdzie on pisuje...

16. Data: 2006-10-07 11:22:18

Od: "Andrzej" <a...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "darkblue" <n...@n...pl> napisał w wiadomości
> [...]
> wylot. ale po co ?
> zdumiewajace jest jak tez czlowiek sobie radzi z czasem. newsy na tpi.pl

to niewiele ustaliłeś :(
Jędrek

17. Data: 2006-10-07 11:39:54

Od: "dolby" <p...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Użytkownik "darkblue" <n...@n...pl> napisał w wiadomości

> to niewiele ustaliłeś :(
> Jędrek
A masz więcej ??

18. Data: 2006-10-07 11:45:04

Od: "Hau hau" <h...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

[------------]
> Mieszkam w szkole w Izabelinie koło Nieporętu. Obiekt chroniony przez
Solid
> Security... ;-P))))))))))))

Co juz za 13 dni!!!!!!.... Połowica wypierdoli cie z domu, za przekrety,
Mieszkasz w lokum zony, i Ona ma takie prawo...he he he

19. Data: 2006-10-07 11:45:28

Od: "Andrzej" <a...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

>>> anonimowym. odrobina checi i mozna znalesc co nieco o kazdym..

> A masz więcej ??

ja nie szukam, traktuję to jako ciekawostkę w przyrodzie :)

20. Data: 2006-10-07 11:53:38

Od: "darkblue" <n...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

tez nie szukam. bo to nie ma sensu. kurcze i tak przyjdzie nam z nim tu
zimowac.. jak mowili przedmowcy lepiej zalozyc blokade w programie do
przegladania newsow. i nie pisac wiecej. tyle ze on odpisuje na prawie
kazdego posta... i chcac niechcac ktos zacytuje

Gotowanie na parze - reaktywacja
Wina on-line
Naleśniki
Gulasz transylwański/szegedyń ski/szekely
JESZCZE...