Jeszcze długo schnące włosy

1. Data: 2003-09-05 10:10:18

Temat: Jeszcze długo schnące włosy
Od: "Maga" <v...@m...pl> szukaj wiadomości tego autora

Hejka Umyłam niedawno łepek i wypróbowałam sposób Barbarelli z zawijaniem w
ręcznik. Naprawdę wieeeelkie dzięki!!!
Taki efekt jak po zdjęciu pierwszego ręcznika, to ja mam po 2 godzinach
suszenia. Albo jeszcze więcej. Potem tylko wylazłam na 5 minut na słoneczko,
które sie troche pokazało,pomaltretowałam piórka lokówką i mogę się
pokazywać ludziom. No tak, to ja mogę czerep myć nawet codziennie!
Dzięki i polecam ten sposób!
Że ja też tyle lat na to nie padłam!
Jak dobrze, że jest net i ta grupa!
Pozdrawiam.
Maga, podziębiona już kichająca i kaszląca!

1. Data: 2003-09-05 15:43:55

Temat: Re: Jeszcze długo schnące włosy
Od: "BarBarella" <b...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Maga" <v...@m...pl> napisał w wiadomości
> [...]
> które sie troche pokazało,pomaltretowałam piórka lokówką i mogę się
> pokazywać ludziom. No tak, to ja mogę czerep myć nawet codziennie!

Jejku! Jak miło, że mogłam pomóc :)). To mój pierwszy raz.... hihi!
pozdrawiam i życzę zdrówka
barbarella

1. Data: 2003-09-10 19:17:51

Od: "BeatkA" <z...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> Jak dobrze, że jest net i ta grupa!
> Pozdrawiam.
> Maga, podziębiona już kichająca i kaszląca!

Blagam podajcie mi ten sposob bo ja arhiwum to po pierwsze nie umiem szukac
a po drugie to zgubilam adres

pozdrawiam Beata

1. Data: 2003-09-10 19:26:31

Od: "Maga" <v...@m...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "BeatkA" <z...@o...pl> napisał w wiadomości

> Blagam podajcie mi ten sposob bo ja arhiwum to po pierwsze nie umiem
szukac
> a po drugie to zgubilam adres
>
> pozdrawiam Beata

chech, sposób jest banalny, po prostu po umyciu owijasz głowę ręcznikiem,
jak najciaśniej, chodzisz tak chwilę, potem odwracasz go na suchą stronę i
tak samo. Potem możesz wziąć drugi ręcznik i znowu to samo. Ja na razie
robiłam tylko jednym ręcznikiem.
Powodzenia i pozdrawiam.
Maga

1. Data: 2003-09-10 20:01:14

Od: "BeatkA" <z...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> tak samo. Potem możesz wziąć drugi ręcznik i znowu to samo. Ja na razie

Dzieki
Pozdrawiam Beata

1. Data: 2003-09-11 14:02:14

Od: "Bursztynka" <b...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

jest tylko jeden mankament tego sposobu:
niszczy strukture wlosow !

1. Data: 2003-09-11 14:42:46

Od: "BarBarella" <b...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Bursztynka" <b...@p...pl> napisał w wiadomości
> jest tylko jeden mankament tego sposobu:
> niszczy strukture wlosow !

Jakbyś mogła rozwinąć to co napisałaś?
barbarella

1. Data: 2003-09-11 21:16:33

Od: "Bursztynka" <b...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "BarBarella" <b...@w...pl> napisał w wiadomości

> Użytkownik "Bursztynka" <b...@p...pl> napisał w wiadomości
> >
> Jakbyś mogła rozwinąć to co napisałaś?
> barbarella

Tarmoszenie i noszenie wlosow w reczniku niszczy struktore wlosa, bo po
pierwsze jesli wytarmosisz (przepraszam za wyrazenie, ale wiadomo o co
chodzi) wlosy recznikiem owszem beda bardziej suche ale to tak jak bys od
razu je np. tapirowala, a jesli trzymasz wlosy w reczniku dluzej niz kilka
minut to i tak masz tam wilgoc a to niszczy wlosy, to tak jakbys trzymala
paznokcie tyle czasu w wodzie. Luski wlosow sie nie zloza tylko beda cos
jakby postrzepione. Nie jestem specjalistka od tego i nie umiem fachowo
wytlumaczyc ale powiedziala mi to pani z Welli i inna z salonu
fryzjerskiego.

Wlosy raczej nie beda gladkie i za bardzo szczesliwe z takiego suszenia.

1. Data: 2003-09-12 10:07:14

Od: "BarBarella" <b...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Tarmoszenie i noszenie wlosow w reczniku niszczy struktore wlosa, bo po
> pierwsze jesli wytarmosisz (przepraszam za wyrazenie, ale wiadomo o co

tarmoszenia nie polecam (wiem że to niszczy włosy), tylko zawinięcię mokrych
w ręcznik, i to w taki sposób w jaki były ułożone gdy je myłam - nie polecam
ściskania i zginania włosów - fryzjerzy też często po umyciu zawijają włosy
w ręcznik (może nie w salonach Welli) :). Poza tym mowa tu o suszeniu bez
udziału suszarki lub innych lokówek. Oraz o przyśpieszeniu takiego "suszenia
unplugged". :)

> [...]
> paznokcie tyle czasu w wodzie. Luski wlosow sie nie zloza tylko beda cos
> jakby postrzepione. Nie jestem specjalistka od tego i nie umiem fachowo

Jeśli szybciej schną w ten sposób to nie są w "większej wilgoci" niż gdy
sobie wiszą swobodnie. Poza tym po jakichś 15 minutach zmieniasz na suchy
ręcznik. A potem włosy zostawiasz odkryte, ale dużo mniej mokre/wilgotne.

> wytlumaczyc ale powiedziala mi to pani z Welli i inna z salonu
> fryzjerskiego.
> Wlosy raczej nie beda gladkie i za bardzo szczesliwe z takiego suszenia.

Czy mam to rozumieć tak, że lepiej suszyć suszarką? Tak polecają fryzjerki?
Jakoś to mi się nie widzi. :)

Jedynym mankamentem nie suszenia szybkiego suszarką, jest to, że w
wilgotnych włosach mnożą się roztocza oraz że na takich suszonych na wietrze
przyczepiają się pyłki i jeśli ktoś ma uczelenie na ww. rzeczy to może
gorzej się poczuć. Ale to już nie chodzi o włosy, tylko o zdrowie posiadacza
włosów. :)

Jestem bardzo ciekawa jak to jest z tym "niezdrowym" dla włosów ręcznikiem.
Jakbyś mogła popytać fryzjerki na czym polega "niszczenie". :). Czuję się
odpowiedzialan za "autorski" ;) sposób suszenia włosów. A samo spróbuję
poszukać czegoś na necie. :)

pozdrawiam
barbarella

1. Data: 2003-09-12 13:01:35

Od: "Bursztynka" <b...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

Wiem ze tam gdzie ja scinam wlosy (w salonie, ale robie to tylko kika razy w
roku) na pewno eniwycieraja glowy recznikiem!! tylko takim dziwnym papierem
i tylko na chwile. A wlosy podobno jak siedza w reczniku to maja bardziej
mokro niz normalnie w stanie naturalnym i sie nie zamykaja luski. Dlatego
m.in zawsze trzeba po myciu wlosy dokladnie rozczesac zeby wlasnie zamknac
te luski po myciu. Tyle tylko wiem. Ja suszarka wlosow nei susze bo potem
mam siano. Chyba ze chce je wymodelowac co i tak jest praca bez wiekszych
efektow :) Moje wloski (do lopatek) schna sobie luzno w stanie naturalnym.
Ale to moj sposob na moje wlosy i rozumiem ze kazdy mam tam jakies swoje
sposoby.
Faktycznie, nastepnym razem jak bede u mojej fryzjerki to sie spytam co
lepsze schniecie naturalne, recznik czy suszarka :)

juvena??
jaki krem na zimne dni?
czerwony nos i podklad
oczy - watpliwosci