Jeszcze jeden argument za RO

1. Data: 2006-06-08 16:28:15

Temat: Jeszcze jeden argument za RO
Od: "Panslavista" <p...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

From: "Panslavista" <p...@w...pl>
Subject: POTWIERDZILO SIE...
Date: 8 czerwca 2006 18:21

Pisałem kiedyś, ze mnie tu trują i napromieniowują. Dzisiaj mam na to
potwierdzenie. Zrobiłem wymianę mebli w dużym pokoju, w związku z czym
ruszyłem te najcięższe, od dziesiątków lat nie ruszane. Nagle zaczęliśmy z
żona kaszleć i rozszedł się smród chemikaliów. Okazało się, że w rogu pokoju
pomiędzy tynkiem a podłoga wydostaje się ten smród. Tego wcześniej nie było
(mieszkam tu ponad 30lat), ale przypomniałem sobie wielokrotne wiercenia
ściany przez eSBuca mieszkającego za ścianą. Wygląda na to, że ten sqrwiel
nas (na czyje polecenie?) nie tylko inwigilował, ale i zatruwał. Wcześniej
wiedziałem o zatruwaniu wody z hydroforni, ale przy budowie sieci
wodociągowej dopilnowałem, aby przy wodomierzach założono, to, czego montaż
próbowano ominąć, czyli zawory zwrotne do jego mieszkania i naszego, Czyli
nie może przetłoczyć wody ( z domieszkami) wstecznie, aby dostała się do
nas. Drugim zabezpieczeniem wodnym został filtr RO.
Jeszcze trochę, a będę znał wszystkie nitki i będę mógł (być może osobiście)
ściąć łby moim wrogom.

2. Data: 2006-06-08 16:51:40

Temat: Re: Jeszcze jeden argument za RO
Od: "Panslavista" <p...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

"Panslavista" <p...@w...pl> wrote in message

> [...]
> nas. Drugim zabezpieczeniem wodnym został filtr RO.
> Jeszcze trochę, a będę znał wszystkie nitki i będę mógł (być może

Chcę sceptykom powiedzieć, że wodociągi pompują wodę ze studni głębinowych,
ale woda ta zostala wielokrotnie już skażona bakteriami Escherichia Coli. Do
odkażania sieci wodociągowej używano chloraminy - dobrego środka do
odkażania, ale dla człowieka bardzo rakotwórczego.

Kupujcie filtry RO - może dzięki nim wasza rodzina przeżyje kolejną dekadę.

3. Data: 2006-06-09 22:21:55

Od: "ikselka" <i...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Panslavista napisał(a):

Wcześniej

Koniecznie sprawdź klamki ( zatrute ? ) , dziurki od kluczy ( bomby ?
) , kratki wentylacyjne ( trujący gaz ? ) , no i oczywiście pod
podłogą i w lampach - tam mógł zainstalować kamery i czujniki
ruchu ... A , sprawdź też , czy wycieraczki Wam czymś nie nasączył
. Żonie zakaż pożyczania od niego soli i cukru , a już pod żadnym
pozorem niech nie przyjmuje od niego kwiatów !!!

4. Data: 2006-06-10 03:10:44

Od: "Panslavista" <p...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

"ikselka" <i...@w...pl> wrote in message
.com...

Panslavista napisał(a):

> [...]
. Żonie zakaż pożyczania od niego soli i cukru , a już pod żadnym
pozorem niech nie przyjmuje od niego kwiatów !!!

Nie bądź naiwna, to ona odkryła, a ja zweryfikowałem i mam świadków.
Nie mamy manii prześladowczych, nawet żydów w lodówce... ;-P)))))))))))

Mięta w pęczkach.
Botwinka - jak sie za to zabrac?
GWOLI SCISLOSCI...
woda na ogórki