Jeszcze kilka pytan:)))

1. Data: 2003-01-27 10:58:25

Temat: Jeszcze kilka pytan:)))
Od: "DJB" <d...@h...gda.pl> szukaj wiadomości tego autora

jesli mi wpadna jakies nowe pomysly dam znac ale
moje 1 pytanie
wstaje o godzinie 5:30 - wyjscie o 6:00
praca od 7-19 bez mozliwosci przygotowania posilku kolo 20:30 wracam do domu
sa jakies ulatwienia dla tych ktorzy nie moga zjesc goracego posilku na
obiad???

--
http://www.hsv.gda.pl see it

2. Data: 2003-01-27 11:08:50

Temat: Re: Jeszcze kilka pytan:)))
Od: "Margolcia" <m...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

(
Użytkownik DJB <d...@h...gda.pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
napisał:b133ca$8pf$...@s...futuro.pl...
> [...]
domu
> sa jakies ulatwienia dla tych ktorzy nie moga zjesc goracego posilku na

zaopatrz sie w pudeleczka na obiady (takie plastiukowe - mozna dostac w
supermakreach)
Wieczorem przygotuj sobie jedzkonko - na sniadanie i na obiad (najlepiej
kilka pojemnikow)
ja tak robie od dzisiaj i jestem zachwycona!
gdy przyjdziesz do domciu zjedz sobie jakas zupke, albo lekka salatke

Pozdrawiam

Anka

3. Data: 2003-01-27 11:49:25

Od: "DJB" <d...@h...gda.pl> szukaj wiadomości tego autora

Kolejne pytanie dotyczy godzin spozywania posilkoow co ile ogdzin i o
ktoorej ostatni ????

--
http://www.hsv.gda.pl see it

4. Data: 2003-01-27 12:07:17

Od: "Hafsa" <h...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "DJB" <d...@h...gda.pl> napisał w wiadomości
> Kolejne pytanie dotyczy godzin spozywania posilkoow co ile ogdzin i o
> ktoorej ostatni ????
Powinny byc min 3 posilki.Jesli idziesz tak wczesnie do pracy,to na
sniadanko w domu owoce,np jablko.Potem w pracy ok 8-9 sniadanie,mozesz w
domku naszykowac,w miski i do pracy.To samo z obiadem.Ja czesto robie
jedzenie do pracy w domu.Biore np kotleta mielonego zrobionego bez bulki
tartej i smazonego bez tluszczu z surowka z kapusty pekinskeij ,albo ser
mozarella i pomidory,albo salatke,albo rybe w warzywach ,mozliwosci jest
sporo.Obiad powinienes zjesc ok.13-14.Potem ,po powrocie do domu bardzo
lekka kolacja,np zupa jarzynowa,albo inna zupka.Po poludniu ok 16-17 mozesz
cos przkeasic.Gotowane jablka lub surowe owoce ,lub orzechy.Pozdrawiam Hafsa

5. Data: 2003-01-27 12:14:31

Od: "DJB" <d...@h...gda.pl> szukaj wiadomości tego autora

ok dzisiaj ide na zakupy od jutra od 8
jade z programem prosze o wsparcie psychiczne:))

6. Data: 2003-01-27 12:37:36

Od: "Margolcia" <m...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik DJB <d...@h...gda.pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
napisał:b137r0$e5g$...@s...futuro.pl...

> ok dzisiaj ide na zakupy od jutra od 8
> jade z programem prosze o wsparcie psychiczne:))

Masz moje wsparcie i blogoslawienstwo

Anka

7. Data: 2003-01-27 13:53:16

Od: "Hafsa" <h...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

> ok dzisiaj ide na zakupy od jutra od 8
> jade z programem prosze o wsparcie psychiczne:))

Trzymaj sie,szybko sie wszystkiego nauczysz a z efektow bedziesz
zadowolony.Trzymam kciuki.Pozdrawiam Hafsa

MM - pasztet sojowy
Sałatka MM-przepis
MM i SPORT
Gliwice