Jeszcze o polskiej tolerancji

51. Data: 2007-11-21 18:15:45

Temat: Re: Jeszcze o polskiej tolerancji
Od: "bazyli4" <b...@v...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "tren R" <t...@g...com> napisał w wiadomości
news:85308727-9504-403f-a143-745130212aff@w34g2000hs
g.googlegroups.com...
On 21 Lis, 08:23, "bazyli4" <b...@v...pl> wrote:

> skąd to wiesz?

z życia i obserwacji...

Pzdr
Paweł

52. Data: 2007-11-21 18:27:40

Od: Marek Krużel <f...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Wed, 21 Nov 2007 18:09:50 +0100, Kamnez napisze:

> Nie. Zbyt słaba podnieta dla mojej radości.

może wybrałeś nienajlepszy cel dążeń?

53. Data: 2007-11-22 00:11:51

Od: "michal" <6...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "tren R" napisał w wiadomości:

> czcigodny nauczycielu, ni chuja nie rozumiem, jak sprawiam takie
> wrażenie :)
> No i załapałeś dwóję przed świętami! ;)
> I po co Ci to było? :)))

dwója z rąk twoich o panie, jest jako ta hurysa w raju :)

Nie miałem z nią przyjemności. Fajna jakaś? :P

michał

54. Data: 2007-11-22 07:24:23

Od: "JaKasia" <m...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Duch" <n...@n...com

> wlasnie :)

No to tu sie walnąłeś!

"Przemoc w szkole nie istnieje, ponieważ córka koleżanki
mojego kolegi w drugiej klasie liceum w grudniu 2006
nigdy od żadnego ucznia nie oberwała.
Przynajmniej nie na matematyce."

Czarny zostaje dyrektorem, ponieważ (liczni na szczęście) normalni
biorą pod uwagę w pierwszej kolejności kompetencje i predyspozycje.
Natomiast nieliczni z tych normalnych dodatkowo piętnują rasizm.
Np. ci z Gazety Woborczej.

> Szkoda gadac nad tym pochyleniem nad cierpieniem przez GW.
> Tatus Michnika jakos nie czuł skrupułow jak "komunizował",

Michnik "komunizował" dla idei równości a nie dla wybiórczości.

> a brat - jak skazywał na śmierc.

Nie łącz z tym Michnika, dobrze?

> Dobry sposob - odwrocic kota ogonem.

Ano właśnie.

- JaKasia

55. Data: 2007-11-22 07:50:00

Od: "JaKasia" <m...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Marek Krużel" <f...@g...pl
> napisał w wiadomości news:fi1ln9$lek$2@news.onet.pl...

> przykład zawsze idzie z góry, czyli od elit, strategia dydaktyczna
> 'polityczna poprawność' wcale nie jest tu wyjątkiem, ma bowiem na
> celu upowszechnienie obłudy, gdyż nietolerancja dla obłudy jest
> dla elit zagrożeniem, tak samo jak nietolerancja dla inności, wszak
> elity są inne (lepsze), niczym nowym nie jest też zastosowana
> metoda, czyli rozdawanie lepszym (sprzyjającym elitom) broni
> psychologicznej przeciwko tym gorszym (nietolerancyjnym)

Mnie zadziwia nazywanie obrońców dobrych, szlachetnych idei, obłudą,
gdy idea słuzy jej wyznawcom. Jesli idea dobra - to jak mogłaby
nie słuzyć?

Faktycznie lubię stać po stronie tolerancji, przeciw fobiom.
Jest to w moim interesie, chociaz z powszechnie dyskryminowanych
ról przypadła mi tylko rola kobiety, z czym jakoś sobie radzę. ;)
Ale uwielbiam kontakt z odmiennymi postawami
wynikajacymi z różnych uwarunkowań. Więc potencjalnie
stawiam się w sytuacji, w której mam dobry kontakt z bardzo
róznymi ludźmi (pomijając tych najbardziej tępych Polaków-Polaków,
którzy mnie po prostu nudzą swoim zaparciem), i skwapliwie
z tych kontaktów korzystam gdy mam okazję.

Mozna powiedzieć, że nietolerancja dla innosci równiez mi słuzy,
ponieważ dzięki niej JA potencjalnie jestem blizej "tych innych",
a na tym mi zalezy. W kontakcie z odmiennościami łatwiej
jest znaleźć uniwersalne, głębsze wartosci, jesli sie ich szuka.

Niestety nie znam osobiscie żadnego czarnego, a i doskwiera
mi brak Żydów w Polsce. Na szczęście znam paru mądrych ludzi
z Izraela. :)

- JaKasia

56. Data: 2007-11-22 08:14:16

Od: Ikselka <i...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

JaKasia napisał(a):

> a i doskwiera
> mi brak Żydów w Polsce.

Obejrzyj telewizję - jedynka, dwójka itd. po kolei.
Mnie tam wystarczy. Nie żebym narzekała, ale... mam ciągle utrwalaną
(przedocznie - powiedziałabym) świadomość ich istnienia u nas i to
całkiem dobrego się "mania" :-)

--
XL wiosenna

"Ci, którym natura każe się trzymać z dala od wspólnoty ... , nie
potrzebują też obrony, bo brak zrozumienia nie może ich ugodzić, są
bowiem poza kręgiem światła, a miłość znajdzie ich wszędzie. Nie
potrzebują też pokrzepienia, bo jeśli chcą pozostawać prawdziwi, mogą
czerpać tylko z siebie, zatem nie można im pomóc, przedtem
nie zaszkodziwszy." Franz Kafka

57. Data: 2007-11-22 08:52:35

Od: "JaKasia" <m...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Ikselka":

> Obejrzyj telewizję - jedynka, dwójka itd. po kolei.

Tia, w ten sam sposób widzimy w telewizji poza żydami samych
murzynów i pedałów.

Dzięki za informację.

-jk

58. Data: 2007-11-22 08:58:32

Od: "Duch" <n...@n...com> szukaj wiadomości tego autora

"Kamnez" <k...@T...eu> wrote in message

> Widzisz Trenerze, nawet na grupie mamy manifestacje - jakby to nazwać,
> hmm - mentalnego prymitywizmu :)

dodaj jeszcze ze ciemnogrodu, zacofania, malomiasteczkowosci...
kiedys "postempowy" quasi-biolog mi to wylistowal, bylo tego z ponad 10
epitetow.

O jasnie jasnogrodzie, oswiec mój ciemny umysł :))
Duch

P.S.
Czy komunisci gdy "komunizowali" tez nie uzywali
retoryki typu "oswiecanie ciemnogrodu"?

59. Data: 2007-11-22 09:07:58

Od: "Duch" <n...@n...com> szukaj wiadomości tego autora

"JaKasia" <m...@o...pl> wrote in message

> "Przemoc w szkole nie istnieje, ponieważ córka koleżanki
> mojego kolegi w drugiej klasie liceum w grudniu 2006
> nigdy od żadnego ucznia nie oberwała.
> Przynajmniej nie na matematyce."

Ale wlasnie takie arguemnty stosujesz - czarnoskóry zostal dyrektorem,
ale jest potwierdzenie rasizmu, "bo przeciez inni nigdy by go nie wybrali".
Dla mnie to jest Michniczenie.

No i przerazliwy rasizm ktory dotknal tego czlowieka bo kto
mu powiedzial, ze "zabiera prace naszym". W takich Niemczech
to rynek pracy zamkniety jest dla Polakow, a argument to
wlasnie ze inni zabieraja prace Niemcom.
NIESAMOWITY rasizm, czujesz to?

> Michnik "komunizował" dla idei równości a nie dla wybiórczości.

Tia, wiem chcieli dobrze, ale pare trupów jednak zostalo.
Hitlerowscy tez podobno chcieli dobrze - walczyli z komunizmem.

> Nie łącz z tym Michnika, dobrze?

Jednak bym polaczyl bo skoro takie drobiazgi przeszkadzaja Michnikowi,
to czy zajal sie krzywdami wyrzanymi przez brata?
Czy naswietlil to, czy pokazal morderstwa ze strony brata, czy "zapomnial"?

Pozdrawiam,
Duch

60. Data: 2007-11-22 10:01:07

Od: tren R <t...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

On 22 Lis, 08:24, "JaKasia" <m...@o...pl> wrote:
> [...]
>
> No to tu sie walnąłeś!
>
> "Przemoc w szkole nie istnieje, ponieważ córka koleżanki
> mojego kolegi w drugiej klasie liceum w grudniu 2006

zauważ, że GW stosuje ten sam mechanizm, tyle że w odwrotną stronę
"Przemoc w szkole istnieje, ponieważ córka koleżanki
mojego kolegi w drugiej klasie liceum w grudniu 2006
od ucznia oberwała. na matematyce."
i jakbyś może zauważyła - nie piszę, że przemocy nie ma, czy też nie
ma rasizmu.
natomiast rozciąganie takich jednostkowych przypadków na wielu polaków
to moim zdaniem nadużycie. tym bardziej, że kilka dni wcześniej GW
publikuje sondaż
dotyczący podobnej tematyki i jest to sondaż całkowicie moim zdaniem
fałszywie zinterpretowany.

> Czarny zostaje dyrektorem, ponieważ (liczni na szczęście) normalni
> biorą pod uwagę w pierwszej kolejności kompetencje i predyspozycje.

liczni?
jak się mają ci "liczni" do "wielu" piętnowanych przez GW?

> Natomiast nieliczni z tych normalnych dodatkowo piętnują rasizm.
> Np. ci z Gazety Woborczej.

tak, oni są niezwykle dobrzy w piętnowaniu.

HACKER
Witam ponownie po latach
Kraków
ZBYT...
Sondaże o d... potłuc - zawsze to wiedziałam...