Jeszcze raz o MM

1. Data: 2003-05-25 06:09:09

Temat: Jeszcze raz o MM
Od: Joanna <a...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

Wiem, że dla Was to zapewne jest już temat nużący, dlatego wdzięczna będę
nawet o maleńką odpowiedź...
Baaaaaardzo interesuje mnie dieta MM...Jednak wciąż za mało wiem na jej
temat by móc zacząć ją stosować...

Nie bardzo mogę wyłapać sedno tej diety....
Bardzo proszę napiszcie co można a czego nie można jeść w czasie stosowania
MM (po kilka przykładów )...

Z góry bardzo serdecznie dziękuję....
Pozdrawiam

Asia

2. Data: 2003-05-25 06:59:54

Temat: Re: Jeszcze raz o MM
Od: "kasiulka" <g...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Nie bardzo mogę wyłapać sedno tej diety....
> Bardzo proszę napiszcie co można a czego nie można jeść w czasie
stosowania
> MM (po kilka przykładów )...

Jesli chcesz schudnac, to zrezygnuj z pieczywa, cukru, ziemniakow [w kazdej
postaci].
Generalnie wcinaj weglowodany o IG < 35
Liste produktow i ich IG znajdziesz tutaj: http://www.montignac.prv.pl/

pozdrawiam,
kasiulka :)
--
My, samotnicy, powinnismy trzymac sie razem.

3. Data: 2003-05-25 07:02:48

Od: Joanna <a...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

kasiulka wrote:

> stosowania
>

> Jesli chcesz schudnac, to zrezygnuj z pieczywa, cukru, ziemniakow [w
> [...]

Dziękuję serdecznie za informacje :-)))......Pozdrawiam
-Asia

4. Data: 2003-05-25 11:00:18

Od: "Lara" <l...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Joanna" <a...@i...pl> napisał w wiadomości
> [...]

No i kup książkę M.Montignac'a "Jeść, aby schudnąć" bądź "Szczupła bez
wyrzeczeń", wtedy będziesz wiedziała i rozumiała wszystko.

pozdrawiam,

dieta cud
Ksiegarnia wysylkowa??
Atkins raz jeszcze...