Re: Jeszcze raz odleglosc + facet o dziwnym zachowaniu

From: "Mania" <c...@w...pl>
Newsgroups: pl.sci.psychologia
Subject: Re: Jeszcze raz odleglosc + facet o dziwnym zachowaniu
Date: Sun, 16 Sep 2001 04:47:56 +0200

Użytkownik Kamil Dziobek
: tekst zawiera brzydkie okreslenia i jest dozwolony do lat
osiemnastu.
: Prosze zeby go nieczytali ludzie wrazliwi.

pomimo wrażliwości przeczytałam

: na takie rzeczy mowia u nas gadka szmatka i pierdolenie. Nawet jak
jest
: slaba psychicznie to niepowud zeby ja ciagle wykorzystawal.
Niezgadzasz
: sie ze mna wiec piprzysz takie teksty, a o co ci chodzi? Bo jedyna
: alternatywa do nieodpowiadania/odpisania_dopranoc jest tylko to ze
mu
: odpisze ze on wcale niemusi sie zabijac. ze przyjedzie do niego i
bedzie
: tak jak dawniej. Innego rozwiazania niema.

możesz mieć rację, ale z mojego doświadczenia wynika, że w większości
złożonych sytuaci można znależć więcej niż jedno rozwiążanie. (Czy
można założyć matematycznie, że tylko jedno będzie prawidłowe?); wszak
nie o rozwiązanie kłoptu "faceta" mi chodziło;

Najważniejszym aspektem problemu, który opisał Mike wydało mi się to,
że dziewczyna jest skołowana, zdezorientowana, sama świadomie nie jest
w stanie podjąć decyzji. Jeśli ją podejmie pod wpływem osób trzecich
może tego żałować. Jeśli teraz cierpi, to po takim kroku będzie
cierpiała nadal.
Zanim wykona jakiś rych, musi być pewna, że jest gotowa przyjąć
wszelkie jego konsekwencje, włącznie ze śmiercią tego człowieka(diabli
wiedzą jak to właściwie z nim jest), a wygląda na to, że nie jest na
to gotowa.
Iiiiiiiiii wybacz, nie jest to kwestia ogólnie rozumianej -
sprawiedliwości. To jest Jej - dziewczyny problem i to jest Jej
życie - nie Twój, mój, czy mężczyzny, który ją zranił (on ma swój). To
Ona musi odnależć w sobie pewność i siłę, żeby nieść wysoko
podniesioną głowę.

Łączę się w troskach
Marianna