Jeze

1. Data: 2000-04-10 17:37:07

Temat: Jeze
Od: "Jagoda" <b...@k...net.pl> szukaj wiadomości tego autora

Ostatnio przy grabieniu liści pod kasztanami odkryliśmy śpiącego jeża
Siedział w dołku tak , że tylko nosek i łapki miał zagłębione a cały grzbiet
i igły wystawały ponad ziemię. Przysypany był cienką warstwą liści nawianych
przez wiatr..... nawet żadnego kopczyka. Po odkryciu, poruszył się, ale spał
dalej ..... Mój syn utulił go do snu i zrobił mu nowy kopiec z liści.
Wczoraj oglądałam ...... chyba jeszcze śpi.....

Pozdrawiam - Jagoda

2. Data: 2000-04-10 22:26:29

Temat: Odp: Jeze
Od: "Rafal Wolski" <r...@p...com> szukaj wiadomości tego autora

Zrob mu zdjecie! Bedzie swietnym uzupelnieniem do tych, ktore sa juz na
stronie grupy.

--
Pozdrawiam.
Rafal Wolski

3. Data: 2000-04-11 21:27:23

Od: "miro" <m...@w...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Do diabła ze zdjęciem ! Jeśli nadejdą jeszcze przymrozki, to może
zdechnąć. Weź go na te parę tygodni do domu... Nie, nie możesz...
Cholera, szkoda, że się obudził...Przykryjcie go dobrze !!! Jeśli
jeszcze nie jest całkiem chudy po zimie, to wytrzyma jeszcze te parę
tygodni. Zresztą - dżdżownice zawsze sobie znajdzie.
Miro.
Użytkownik Jagoda <b...@k...net.pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
napisał:7joI4.55971$a...@n...tpnet.pl...

4. Data: 2000-04-11 21:36:33

Temat: Re: Jeze
Od: "jerz" <j...@p...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

Spoko, zważ go, jak ma poniżej 300 gram to zabierz do domu, lepiej go
obudzić i podkarmić.
Inaczej niech śpi. Nic mu nie będzie. Jeże tracą przez zimę połowę swojej
wagi. Sama musisz ocenić jaką ma formę, zimne dni jeszcze niestety się
trafią, nawet te ze śniegiem, brrrrrrrrrrrrr.
Pozdrawiam, jerz.

5. Data: 2000-04-13 07:22:10

Od: "Stefan Jerzy Siudalski" <s...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

Ja swoje jeże sprzedałem - jak? To tajemnica chociaż cześć grupowiczów
pewnie wie
SJS

6. Data: 2000-04-18 12:57:55

Od: "Jagoda" <b...@k...net.pl> szukaj wiadomości tego autora

Nie zdążyłam ..... (:-(((
Parę dni temu zajrzałam ale już go nie było
Pozdrowienia - Jagoda

> Zrob mu zdjecie! Bedzie swietnym uzupelnieniem do tych, ktore sa juz na
> [...]

Salix"Setsuka"
na balkon
podsikane iglaki
datura
pecherznice i forsycje oraz modrzewie i swierki srebrne