Jezus miał żonę

1. Data: 2014-05-25 06:52:50

Temat: Jezus miał żonę
Od: Miriam <5...@m...pl> szukaj wiadomości tego autora

O i katolicy nie wiedzą.
To nie teoria spiskowa, tylko odkrycie naukowe, afera taka że media na zachodzie wyją
: Sensacja.
Dla mnie to nie sensacja, bo jak ktoś biblie czytał, to wie że biblia potępia
celibat, w tamtych czasach nikt nie miał prawa nauczać w celibacie , a jak nauczał
był karany przez sąd, bo psychologii jeszcze nie było ale był psychologizm. To znaczy
coś takiego jak macie w micie o Edypie, gdzie ludzie zdawali sobie sprawę z pewnych
psychologicznych zależności i zaobserwowano, że celibat wywołu zaburzenia psychiczne
i zakłuca zdolności logiczne, jak też rodzi frustracje i nienawiść, więc celibat był
karany. A Jezus nauczał, nie mógł bez żony.
Ale numer jest jeszcze większy, bo kler fałszywy, zaprzecza temu naukowemu dowodowi i
twierdzi wbrew temu jak było w tamtych czasach i wbrew dowodowi, że Jezus był
frustratem, znaczy celibatykiem. A bo sypie się kretyńska nauka kleru.

https://www.youtube.com/watch?v=RqB2AMpNWis&feature=
youtube_gdata_player

2. Data: 2014-05-25 09:34:31

Temat: Re: Jezus miał żonę
Od: zdumiony <z...@j...pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2014-05-25 06:52, Miriam pisze:
> O i katolicy nie wiedzą.

Bzdura, Jezus nie przyszedł na ziemię by się dobrze bawić

3. Data: 2014-05-25 10:02:04

Od: m...@g...com szukaj wiadomości tego autora

W dniu niedziela, 25 maja 2014 09:34:31 UTC+2 użytkownik zdumiony napisał:

> Bzdura, Jezus nie przyszedďż˝ na ziemiďż˝ by siďż˝ dobrze bawiďż˝

Malzenstwo nawet wg KRK nie sluzy "dobrej zabawie" ale prokreacji oraz
"wzrastaniu we wzajemnej milosci malzonkow", czli stawaniu się w pełni
ludzmi... W sumie malzenstwo jest "wypełnieniem naturalnego planu stwórcy".

4. Data: 2014-05-25 10:19:23

Od: zdumiony <z...@j...pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2014-05-25 10:02, m...@g...com pisze:
> Malzenstwo nawet wg KRK nie sluzy "dobrej zabawie" ale prokreacji oraz
> "wzrastaniu we wzajemnej milosci malzonkow", czli stawaniu się w pełni
> ludzmi... W sumie malzenstwo jest "wypełnieniem naturalnego planu stwórcy".

Naturalny plan Stwórcy? To dlaczego wielu świętych i zakonników było
bezżennymi? W każdym razie Jezus nie przyszedł po to by się
"zrealizować" ale by umrzeć na Krzyżu

5. Data: 2014-05-25 10:24:21

Od: "Jakub A. Krzewicki" <p...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

zdumiony wrote:

> Naturalny plan Stwórcy? To dlaczego wielu świętych i zakonników było
> bezżennymi? W każdym razie Jezus nie przyszedł po to by się
> "zrealizować" ale by umrzeć na Krzyżu

Jeśli już, to żeby nauczać, ale ludzie (narodowości handlowej i rzymskiej do
spółki) go...

--
????
???

6. Data: 2014-05-25 10:24:32

Od: zdumiony <z...@j...pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2014-05-25 10:24, Jakub A. Krzewicki pisze:
> Jeśli już, to żeby nauczać, ale ludzie (narodowości handlowej i rzymskiej do
> spółki) go...

Nauczanie tylko przy okazji. To przez Krzyż dokonało się Zbawienie

7. Data: 2014-05-25 10:26:19

Od: "Jakub A. Krzewicki" <p...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

zdumiony wrote:

> [...]
> "zrealizować" ale by umrzeć na Krzyżu

Jeśli już, to żeby nauczać, ale ludzie (narodowości handlowej i rzymskiej do

PS. Dla ciebie wszystko pewnie celowo, a dla mnie jest jasne, że przyczyna
_poprzedza_ skutek...

--
????
???

8. Data: 2014-05-25 10:27:08

Od: "Jakub A. Krzewicki" <p...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

zdumiony wrote:

> Nauczanie tylko przy okazji. To przez Krzyż dokonało się Zbawienie

A to już uczniowie wymyślili

--
????
???

9. Data: 2014-05-25 10:27:20

Od: zdumiony <z...@j...pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2014-05-25 10:27, Jakub A. Krzewicki pisze:

> A to już uczniowie wymyślili

Przykro mi że nie wierzysz w Zbawienie, jak wolisz się wcielać to Twoja
sprawa, tylko może nie być żadnej drugiej szansy na życie

10. Data: 2014-05-25 10:28:49

Od: "Jakub A. Krzewicki" <p...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

zdumiony wrote:

> Nauczanie tylko przy okazji. To przez Krzyż dokonało się Zbawienie

A to już uczniowie wymyślili

PS. No chyba że masz na myśli ukrzyżowanie jako lekcję pokazową zachowania
przeciw tyranii, to się częściowo zgodzę

--
????
???

Teokracja