Jezus miał żonę

41. Data: 2014-05-25 15:06:54

Temat: Re: Jezus miał żonę
Od: Miriam <5...@m...pl> szukaj wiadomości tego autora

Zdumiony
Z braku seksu ludzi się nienawidzi patrz ks OKO, a jak Jezus nie był frustratem i nie
potępiał, to dlatego że uprawiał seks, brak seksu rodzi nienawiść, a Jezus był jej
pozbawiony. Kretynie jeden tak trudno zrozumieć że...kler jak poszedł sam w celibat
ogłosił że wszyscy byli jak on w celibacie ?. To totalitaryzm fałszuje historie na
taką jak jemu odpowiada. A historia pokazuje że celibatycy byli traktowani jak
obłąkani bo to byli nienawistnicy. Robisz z Jezusa frustrata.

42. Data: 2014-05-25 15:10:28

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Sun, 25 May 2014 06:06:54 -0700 (PDT), Miriam napisał(a):

> Z braku seksu ludzi się nienawidzi patrz ks OKO

Nie, patrz Kolbe, Popiełuszko itp :->

43. Data: 2014-05-25 15:22:39

Od: Miriam <5...@m...pl> szukaj wiadomości tego autora

Ikselka
50 procent księży ma sporadyczne romanse dlatego to ratuje ich zdrowie psychiczne.
Maria ogłoszona była w średniowieczu...dziewicą przez doktora kościoła Tomasza z
Akwinu. A jaka przez celibat była sytułacja, seks jest szatanem, diabłem, upadkiem
moralnym, biczownicy aby wybić sobie seks latali z batami, małeństwa za seks nawet
potępiano i w takiej sytułacji Maria, wzór dla kobiet, mogła się walić w cipeczkę?

44. Data: 2014-05-25 16:05:40

Od: "Stokrotka" <o...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

>... Jezus nie przyszedł po to by się "zrealizować" ale by umrzeć na Krzyżu
to raczej herezja.
Jak by tak było to ludzie dokonujący ukszyżowania nie mieli by gżehu.
Co najwyżej gżeh zaniedbania, że nie zabili od razu po narodzeniu .

--
http://ortografia.3-2-1.pl/ w zakładce 'inne' syntezator mowy czytający
cyrylicę GdakMini2_01 i program dietetyczny Ananas1_3d

45. Data: 2014-05-25 16:18:35

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Sun, 25 May 2014 06:22:39 -0700 (PDT), Miriam napisał(a):

> 50 procent księży ma sporadyczne romanse dlatego to ratuje ich zdrowie psychiczne.

Gorzej z moralnym :->

46. Data: 2014-05-25 17:01:15

Od: zdumiony <z...@j...pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2014-05-25 15:06, Miriam pisze:
> [...]
traktowani jak obłąkani bo to byli nienawistnicy. Robisz z Jezusa frustrata.

Jan Paweł II był frustratem z powodu braku seksu?
Za to Ty uprawiasz seks

47. Data: 2014-05-25 17:03:19

Od: zdumiony <z...@j...pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2014-05-25 16:05, Stokrotka pisze:
> to raczej herezja.
> Jak by tak było to ludzie dokonujący ukszyżowania nie mieli by gżehu.
> Co najwyżej gżeh zaniedbania, że nie zabili od razu po narodzeniu .

Jaka herezja? Tak jest nawet w pieśniach kościelnych.
p.s.Co to ukszyszofanie?

48. Data: 2014-05-25 17:41:15

Od: Miriam <5...@m...pl> szukaj wiadomości tego autora

Zdumiony
JP2 nie ma dobrej historii a sam wiesz że się biczował.

49. Data: 2014-05-25 17:45:34

Od: Miriam <5...@m...pl> szukaj wiadomości tego autora

Ikselka
Dnia Sun, 25 May 2014 06:22:39 -0700 (PDT), Miriam napisał(a):

> 50 procent księży ma sporadyczne romanse dlatego to ratuje ich zdrowie psychiczne.

Gorzej z moralnym :->
- pokaż cytowany tekst -

Celibat szkodzi, to wymysł chorych na schizofrenie, tak więc dobrze że mają seks, ale
muszą ukrywać, bo chora nauka kościoła. Zresztą do Franciszka list kobiety napisały,
które były lub są z księżami o zdjęcie celibatu.

50. Data: 2014-05-25 17:46:55

Od: zdumiony <z...@j...pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2014-05-25 17:45, Miriam pisze:
> [...]
ale muszą ukrywać, bo chora nauka kościoła. Zresztą do Franciszka list kobiety
napisały, które były lub są z księżami o zdjęcie celibatu.

zdjęcie celibatu? Po moim trupie!

Teokracja
Za dwa lata będziecie golasami!
Czy jest jeszcze ktoś nieopluty...