Re: Jezyny rozmnazanie

1. Data: 2002-08-13 06:00:17

Temat: Re: Jezyny rozmnazanie
Od: "Ewa Szczęśniak" <e...@b...uni.wroc.pl> szukaj wiadomości tego autora

"Piotr Siciarski" <p...@r...pl> wrote in
news:aj9fgb$qnh$12@news.tpi.pl:

> Ja zawsze tłumaczę, kiedy pytają czemu nie mam terenowego 4x4, że
> "pieniądze inwestuję w ogród":-))))
> Działa.

My z Kolega Malzonkiem kupujemy w miare tani, egzotyczny, nie rzucajacy sie
w oczy i jak najwyzej zawieszony - jazda po krzakach oraz koniecznosc
porzucenia go w tych krzakach na pare godzin wymusza.
Swoja groda najlepsza terenowka, jaka mialam, byl tzw. kaszlak (126p), bo
wszedzie przejechal, w razie czego moj Stary go byl w stanie podniesc-
wyciagnac-wypchac, a kazda awarie w szczerym polu albo sie zalatwialo
samemu, albo w najblizszej wsi u mechanika. Poniewaz zawsze byl ublocony
jak nieboskie, wiec nikt sie nim nie interesowal. Pelny komfort psychiczny.
To po co komu taka beema?
Pozdrowienia - Ewa Sz.

2. Data: 2002-08-13 08:08:07

Od: Krystyna Chiger <k...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

"Ewa Szczęśniak" napisala:

> (...)
> To po co komu taka beema?

No jak to, po co - jak kiedyś znajoma przyjechała czymś takim to w drugiej
wsi donieśli: "ktoś ważny przyjechał do tej twojej znajomej" ;-)

Krycha&Co(ty) bez żadnego samochodu

3. Data: 2002-08-13 15:28:27

Od: "Too old..." <j...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Krystyna Chiger" <k...@p...pl> napisał w wiadomości

> No jak to, po co

Beema ma swoje zalety,zwłaszcza na grupie pl.rec.seks.towarzyskie ;-)))
Lecą jak do miodu. Pszczółki oczywiście.

J.Krzysztof Chiliński - Serwis "muszlowcowy" Milanówek
j...@p...pl j...@p...onet.pl http://republika.pl/jkch1
j...@p...onet.pl http://republika.pl/jkch2 - O rekinach
Praca : j...@i...pl - http://www.tymofarm.pl/

4. Data: 2002-08-13 21:26:12

Od: "Piotr Siciarski" <p...@r...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Ewa Szczę?niak <e...@b...uni.wroc.pl> w wiadomości do grup

> To po co komu taka beema?

Może nie jakaśtam beema (rocznik nie gra w Polszcze roli, liczy się
nazwa:-)), ale szybki i bezawaryjny wóz ogrodnikowi potrzebny wg mnie. Czym
pojechałby do Petersa? Czym do Bogdana? Czym do Wielkopolski po sterczyki?
Czym kory przywieźć i kamienia?
Na jednym spotkaniu wykorkował wóz i do dziś właściciel się tłumaczy:-)

Pozdrawiam
p...@r...pl

5. Data: 2002-08-13 21:31:13

Od: "Piotr Siciarski" <p...@r...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Krystyna Chiger <k...@p...pl> w wiadomości do grup

> Krycha&Co(ty) bez żadnego samochodu

Przy okazji pozdrów swoją Samarę.
Ciekawy jestem co u niej, no i u sąsiada pijaka (tego od kosy).

:-)Pozdrawiam
p...@r...pl

6. Data: 2002-08-14 08:38:20

Od: Krystyna Chiger <k...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

Piotr Siciarski napsal:

> Przy okazji pozdrów swoją Samarę.

Na wiosnę urodziła ślicznego źrebaczka, ale już nie jest moja :-(

> Ciekawy jestem co u niej, no i u sąsiada pijaka (tego od kosy).

A sąsiada muszę własnie znaleźć na sierpniowe skoszenie sadu :-)
BTW, wiedziałeś, że istnieją wina po 3 zł butelka?

Krycha&Co(ty)

Re: jakie zioła
Re: Chcę sie pochwalic.....
RE: tej ..... o grupie!
Re: O oranzerii i budowaniu bylo Re: Grupo - do do Was, o Was, prosze o opinie
Dzisiaj na mszy...