Jezyny rozmnazanie

21. Data: 2002-08-12 23:10:10

Temat: Re: Jezyny rozmnazanie
Od: "Piotr Siciarski" <p...@r...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Irek Zablocki <i...@w...de> w wiadomości do grup
dyskusyjnych napisał:aj8blb$jqr$03$...@n...t-online.com...

> Az takie to auto nie jest zle. Nawet trzech lat nie ma i jeszcze jezdzi.
> No... tylko tak napisalem, bo ja sie zawsze w polsce musze tlumaczyc
> dlaczego nie mam merola, beemwicy albo audika.

Ja zawsze tłumaczę, kiedy pytają czemu nie mam terenowego 4x4, że "pieniądze
inwestuję w ogród":-))))
Działa.

To, że nie jest mi potrzebny, nie trafia.

Pozdrawiam
p...@r...pl

22. Data: 2002-08-13 11:16:09

Od: "Irek Zablocki" <i...@w...de> szukaj wiadomości tego autora

"Piotr Siciarski" <p...@r...pl> schrieb im Newsbeitrag

> [...]
> inwestuję w ogród":-))))
> Działa.
>
> To, że nie jest mi potrzebny, nie trafia.

Ja czasami trafiam na naszych rodakow, co to inaczej o naszych zachodnich
sasiadach nie mowia tylko : szwab. A kiedy im przy jakiejs okazji mowie, ze
nie mam obywatelstwa niemieckiego, to mowia, ze jestem glupi. Oni by na moim
miejscu juz dawno mieli. Jedem powiedzial nawet: "Z niemiecka wrona, to juz
inny czlowiek jestes". Ma racje: dla mnie ci co zamienili polskiego na
niemieckiego orla ale nie sa w stanie wyslowic sie po niemiecku i szpanuja w
Polsce niemieckimi furami na kredyt, to rzeczywiscie inni ludzie. W jezyku
polskim, jest takie slowo na "ka".

Irek kochany

23. Data: 2002-08-14 06:45:37

Od: Anula <a...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

On 12 Aug 2002 19:35:04 +0200, Grzegorz Sapijaszko
<g...@s...net> wrote:

>(...) a ja od tygodnia
>niczego innego nie robię, jak owoce z jeżyn, co to przy miedzy rosną,
>zrywam, łapę prawą mam całą podrapaną i czarną od soku. Ince już
>słoików zabrakło i wczoraj dokupić musieliśmy...

No to pozazdrościć. Taaaakie wielkie i czarne jeżyny rosną mi na
dzikim krzaczku w rowie. Kurcze, z jednej strony smrodzą na to
samochody, z drugiej somsiedzi użyźniają rów zawartością szamba.
Pewnie dlatego mają (te owoce) taki rozmiar i rumieniec. Mogę
sobie pooglądać.

Pozdrawiam, Anula :-)

24. Data: 2002-08-14 07:22:35

Od: Grzegorz Sapijaszko <g...@s...net> szukaj wiadomości tego autora

Anula <a...@p...onet.pl> writes:

> No to pozazdrościć. [...] Mogę sobie pooglądać.

A jakiegoś lasu z dużą ilością polan/przecinek nie ma w pobliżu? :-)

Pozdrawiam,
Grzesiek
--
Inny nekrofil z Kalatówek
Cieszył się, kiedy zmarł półgłówek.

25. Data: 2002-08-14 07:39:09

Od: Anula <a...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

On 14 Aug 2002 09:22:35 +0200, Grzegorz Sapijaszko
<g...@s...net> wrote:

>A jakiegoś lasu z dużą ilością polan/przecinek nie ma w pobliżu? :-)

Las jest, całkiem duży, częstowaliśmy się leśnymi jeżynami, ale
miejscowa ludność jest szybsza i niewiele zostawia dla tzw.
"stonki"
Poza tym wyobraź to sobie: pasę oczy niemal codziennie widokiem
tłuściutkich, soczystych, niby własnych jeżyn, a jakieś głupie
przesądy, że niby spaliny, metale ciężkie, bakterie itepe nie
pozwalają mi przełknąć. Poza tym: ile dobra się marnuje!

Pozdrawiam, Anula :-)

Re: jesien
Re: jesien
Re: Po jaka ziemie dzwonic ?