Johny o psychologach ;)

1. Data: 2005-06-15 16:50:38

Temat: Johny o psychologach ;)
Od: "Sky" <s...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

"Jest taka opowiastka o Johnnym, który - jak utrzymywano - był trochę
niedorozwinięty umysłowo. Jednakże, jak się to potem okaże, wcale tak nie
było. Johnny brał udział w zajęciach plastycznych w szkole specjalnej, gdzie
dano mu do zabawy plastelinę. Wziął kawałek plasteliny, poszedł w kąt i
zaczął się nią bawić. Podchodzi do niego nauczyciel i mówi:

- Cześć, Johnny.

Na co chłopiec odpowiada: - Cześć.

Z kolei nauczyciel: - Co trzymasz w ręku?

Johnny odpowiada: - To jest kawałek krowiego łajna.

- Co z niego zrobisz? - kontynuuje rozmowę nauczyciel.

- Nauczyciela - odpowiada chłopiec.

"No cóż, Johnny znów cofnął się w rozwoju" - pomyślał nauczyciel. Wola więc
dyrektora, który akurat obok przechodził i oświadcza:

- U Johnny'ego obserwuję regres.

Dyrektor podchodzi więc do Johnny'ego i mówi: - Hej, synu.

Na co Johnny: - Hej.

Dyrektor pyta następnie: - Co tam masz w ręku?

A on odpowiada: - Kawałek krowiego łajna.

- Co z tego zrobisz? - pyta dalej.

- Dyrektora.

Dyrektor dochodzi do wniosku, że Johnnym powinien zająć się szkolny
psycholog. Polecił, by posłano po niego. Psycholog jest mądrym gościem.
Przychodzi i mówi:

- Cześć, Johnny.

Na co chłopiec odpowiada: - Cześć.

Psycholog mówi dalej: - Wiem, co masz w ręku...

- Co? - pyta chłopiec.

- Kawałek krowiego łajna.

- To prawda - odpowiada Johnny.

- I wiem, co z niego robisz.

- Co? - pyta chłopiec.

- Robisz psychologa.

- Nieprawda. Nie mam wystarczającej ilości krowiego łajna!

I taki to ma być chłopiec umysłowo upośledzony. Biedni psychologowie. Jakże
są pożyteczni. Naprawdę są sytuacje, gdy pomoc psychoterapeuty jest
nieodzowna, gdy pacjent znajduje się na krawędzi szaleństwa, obłędu. Z tego
miejsca równie jest blisko do przeżycia mistycznego, jak i do psychozy.
Mistyk jest przeciwieństwem lunatyka. Czy wiecie, jaka jest jedna z oznak
przebudzenia? Jest nią pojawienie się pytania, które człowiek sam sobie
stawia: "Czy to ja zwariowałem, czy też oni wszyscy?" Naprawdę tak jest. Bo
wszyscy jesteśmy stuknięci. Cały świat zwariował. Obłąkani lunatycy! Jedynym
powodem, dla którego nie zamyka się nas w wariatkowie może być to, że jest
nas tak wielu. Jesteśmy więc stuknięci. Kierujemy się stukniętymi poglądami
na miłość, związki międzyludzkie, szczęście, radość, na wszystko. Jesteśmy
do tego stopnia stuknięci, że kiedy wszyscy są co do czegoś zgodni, to z
całą pewnością możesz być pewien, że się mylą!"

Zagadka:
Skąd jest ten cytat? ;)

1. Data: 2005-06-15 17:15:25

Temat: Re: Johny o psychologach ;)
Od: " Himera" <h...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Sky <s...@o...pl> napisał(a):

a mi sie chce jesc i jestem podkurwiona bo bankomat mi podpierdolil kase, co
za zycie jebane. i wogole nie na temat pisze.

1. Data: 2005-06-15 17:20:32

Od: "Sky" <s...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik " Himera" <h...@g...pl> napisał w wiadomości
> Sky <s...@o...pl> napisał(a):
>
> a mi sie chce jesc i jestem podkurwiona bo bankomat mi podpierdolil kase,

Dziwne: mnie wczoraj też.
20 zeta.
Reklamować?
Eeee -poczekam czy sami się "zlustrują".
;)

1. Data: 2005-06-15 18:05:51

Od: pawel <p...@m...ukradli.spamerzy.pl> szukaj wiadomości tego autora

Sky wrote:

> Skąd jest ten cytat? ;)

kawal stary jak swiat. bylo juz o psychologach, policjantach, prawnikach...

a cytat... chyba 'przebudzenie'...

--
pawel
http://grek.punktg.com.pl/ | RSS - http://grek.punktg.com.pl/rss/

Przybylaś z głosami aniołów, by przypomnieć mi, kim jestem.
Przybylaś ze swiata Boga, by oswietlić moją twarz i kazać mi pamietać....

1. Data: 2005-06-15 18:26:37

Od: " Himera" <h...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Sky <s...@o...pl> napisał(a):

> Użytkownik " Himera" <h...@g...pl> napisał w wiadomości

> Dziwne: mnie wczoraj też.
> 20 zeta.

no shit, mi 20 baka, ale nie popuscilam, kurde doloze drugie tyle i juz mam
fajne buty.

1. Data: 2005-06-15 22:10:26

Od: "Sky" <s...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "pawel" <p...@m...ukradli.spamerzy.pl> napisał w wiadomości

> kawal stary jak swiat. bylo juz o psychologach, policjantach,
prawnikach...
Oooo???

> a cytat... chyba 'przebudzenie'...
;)

1. Data: 2005-06-15 22:21:30

Od: "Sky" <s...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> no shit, mi 20 baka, ale nie popuscilam, kurde doloze drugie tyle i juz
mam
> fajne buty.

Wiesz co to Chimera Mirabilis?
;)

1. Data: 2005-06-15 22:52:04

Od: " Himera" <h...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Sky <s...@o...pl> napisał(a):

> Użytkownik " Himera" <h...@g...pl> napisał w wiadomości

> kase,

> mam
>
> Wiesz co to Chimera Mirabilis?
> ;)

firma co wypuscila ICQ?

1. Data: 2005-06-16 23:13:43

Od: "eTaTa" <e...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]

Skąd Ci się ten czubek bierze? :-))

Masz czasem jaja, więc jest prawdopodobieństwo,
że jesteś człowiekiem.

Brunatnym, czy blądym? szatynka. Ok. fajnie.

O oczy nie pytam, bo wiem że brązowe - piwne.

Nogi lekko krzywawe. Ale bez przesady, w normie.

Duża miednica. Na bliźniaki, jak nic.

Kręgosłup szwankuje. Wiem.

Ale co do pozostałych, to ok.
Zwykłe pobolewania.

ett

1. Data: 2005-06-17 03:05:19

Od: " Himera" <h...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

eTaTa <e...@g...pl> napisał(a):

> Użytkownik " Himera" <h...@g...pl> napisał w wiadomości

> Skąd Ci się ten czubek bierze? :-))
>
> Masz czasem jaja, więc jest prawdopodobieństwo,
> że jesteś człowiekiem.

na Chrystusa, kiedy napiszesz cos po Polsku?

:)

pada pada pada
Szczescie
uzaleznienie a nawyk