Jolico po kuracji według Dirco

1. Data: 2006-07-18 06:45:30

Temat: Jolico po kuracji według Dirco
Od: michalina27 <m...@v...NOSPAM.pl> szukaj wiadomości tego autora

Kuracja ratująca derenia za pomocą:
Bravo 500 SC (0,2%), po siedmiu dniach
Gwarant 500 SC(0,2%) (tu załapały się jeszcze pomidory),po 7 dniach
Topsin 70 M WP (0,1%).

została przeprowadzona.
Jak wygląda rzeczony widać tu:

http://fotogalerie.pl/fotka/2736731152882393835

Tu pytanie, czy te zwinięte sztywne liście to normalka?
Coby uprzedzić pytania, był podlewany wodą z konewki, bez moczenia
liści. Odżyje on?
michalina

2. Data: 2006-07-18 14:11:15

Temat: Re: Jolico po kuracji według Dirco
Od: "Dirko" <d...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

W wiadomości news:e9hvvh$avj$1@atlantis.news.tpi.pl michalina27
<m...@v...NOSPAM.pl> napisał(a):

> Tu pytanie, czy te zwinięte sztywne liście to normalka?
> Coby uprzedzić pytania, był podlewany wodą z konewki, bez moczenia
> liści. Odżyje on?

Hejka. Może mu słońce zbytnio dokucza?
Pozdrawiam cieniście Ja...cki

3. Data: 2006-07-19 08:58:26

Od: michalina27 <m...@v...NOSPAM.pl> szukaj wiadomości tego autora

Dirko napisał(a):
> W wiadomości news:e9hvvh$avj$1@atlantis.news.tpi.pl michalina27
>>
> Hejka. Może mu słońce zbytnio dokucza?
> Pozdrawiam cieniście Ja...cki

Niespecjalnie. Posadzony jest od wschodu. Zresztą w odległości 3m jest
drugi i nic mu się nie dzieje.
michalina

4. Data: 2006-07-19 10:15:13

Od: "Paweł L." <l...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

Od kilku ładnych lat mam derenie.
One tak mają po posadzeniu. Najpierw wyglądają nieciekawie, ale po roku
czy dwóch są O.K..
Myślę, że niepotrzebnie pryskałaś. Będzie dobrze.
Pozdrawiam Paweł L.

5. Data: 2006-07-19 11:13:32

Od: "Panslavista" <p...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

""Paweł L."" <l...@i...pl> wrote in message
[...]

Ja mam zwykłe derenie - owoce są wyśmienite na dereniówkę.

6. Data: 2006-07-24 18:56:41

Od: Kresowiec <i...@t...de> szukaj wiadomości tego autora

michalina27 schrieb:

> Tu pytanie, czy te zwinięte sztywne liście to normalka?
> Coby uprzedzić pytania, był podlewany wodą z konewki, bez moczenia
> liści. Odżyje on?
> michalina

Cos Ci powiem: wyglada lepiej niz moj 'Kazanlak'. Uzylem tylko jednego
srodka grzybobojczego. Na sasiednich dereniach poprawa. Z wyjatkiem
'Variegata' i 'Tricolor'. Niestety te Dirkowe sa tylko w rolniczych
sklepach w duzych opakowaniach. Troche mi zal owocow 'Kazanlaka' bo
takie piekne duze i gruszkowate. Niestety grzyb zaatakowal tez owoce.
Jutro zamierzam zadzwonic do selekcjonera tych slynnych niemieckich
rokitnikow i tego nowego derenia 'Kaukasus'. W przyszlym tygodniu jade
do Berlina i jesli uda mi sie umowic, to pokaze te chore liscie i owoce.
Tak sie zastanawiam, czy ta chorobe Twoj 'Jolico' nie przytaszczyl ze
soba? Czy tez wybuchla nagle pod wplywem wiosennych obfitych opadow? Juz
nikomu nic nie bede zalatwial!

Irek

7. Data: 2006-07-24 20:06:54

Od: "skryba" <z...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Kresowiec" <i...@t...de> napisał w
wiadomości news:ea362n$tqm$00$1@news.t-online.com...

>Juz nikomu nic nie bede zalatwial!
>
> Irek

Dlaczego?
Załatwiałes grzecznosciowo sadzonke a nie chorobsko.
:-)
Pozdrawiam na trzezwo
skryba

8. Data: 2006-07-24 20:47:03

Od: Jerzy Nowak <0...@m...pl> szukaj wiadomości tego autora

skryba napisał(a):
> [...]
> wiadomości news:ea362n$tqm$00$1@news.t-online.com...

> Dlaczego?
> Załatwiałes grzecznosciowo sadzonke a nie chorobsko.

Upał wam szkodzi?
;-)
pozdr. Jerzy

9. Data: 2006-07-25 04:21:08

Od: Kresowiec <i...@t...de> szukaj wiadomości tego autora

skryba schrieb:

> Dlaczego?
> Załatwiałes grzecznosciowo sadzonke a nie chorobsko.
> :-)
> Pozdrawiam na trzezwo
> skryba

Ja tak z czystej przekornosci. Naturalnie zawsze pomoga i zalatwie.
Nawet na amen.

Irek

10. Data: 2006-07-25 04:24:16

Od: Kresowiec <i...@t...de> szukaj wiadomości tego autora

Jerzy Nowak schrieb:

> Upał wam szkodzi?
> ;-)
> pozdr. Jerzy
A zebys wiedzial! W ogrodzie nic sie nie robi. Jesli juz, to przesadzam
w cieniu siewki derenia do wiekszych doniczek. Naliczylem juz 150. Zona
mowi, ze to od slonca. Jak troche popada, to zaczne cwiczyc oczkowanie.

Irek

drenowanie
cukinia
Piaskowiec