Joy Division

1. Data: 2013-10-08 08:53:55

Temat: Joy Division
Od: Adrenalinka <7...@m...pl> szukaj wiadomości tego autora

http://vimeo.com/m/27160895

https://www.youtube.com/watch?v=Sbmj410Y9Ok&feature=
youtube_gdata_player

Myślę że przywołał śmierć, dwa ostatnie utwory przed samobójstwem, ostatni to
praktycznie modlitwa za ludzkość. Joy Division czyli czarny rock lub depresyjny rock,
po całym albumie ja mam depresje, działa bardzo sugestywnie.

2. Data: 2013-10-08 10:08:09

Od: Adrenalinka <7...@m...pl> szukaj wiadomości tego autora

https://www.youtube.com/watch?v=EMAE_gFTqAY&feature=
youtube_gdata_player

https://www.youtube.com/watch?v=LS7CiL8MNb0&feature=
youtube_gdata_player

3. Data: 2013-10-10 00:55:55

Temat: Re: Joy Division
Od: Aicha <b...@t...ja> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2013-10-08 08:53, Adrenalinka pisze:

> http://vimeo.com/m/27160895

Dzięki za przypomnienie. Jutro (a właściwie dzisiaj już) u mnie w klubie
studenckim gra New Model Army. A ja w robocie :(

4. Data: 2013-10-10 06:17:58

Od: Adrenalinka <7...@m...pl> szukaj wiadomości tego autora

Aicha
Też dawno nie słuchałem, ale chciałem się posmucić. Może dlatego często nie słucham
bo mnie ten klimat depresyjny zaraz łapie. Chociaż wracam dla tej wrażliwości która
co chwila wychodzi i kształtuje ten czarny obraz .

5. Data: 2013-10-14 12:04:15

Od: Trybun <I...@j...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
po całym albumie ja mam depresje, działa bardzo sugestywnie.

Zaje*ste.. Albo to:

http://www.youtube.com/watch?v=GVVdEqBbr4k

Ew. to:

http://www.youtube.com/watch?v=wVvoQIdD80U

I zgadza się - jedna z nielicznych kapel której utwory nie wlatują
jednym uchem a drugim wylatują..

6. Data: 2013-10-14 13:35:35

Od: Adrenalinka <7...@m...pl> szukaj wiadomości tego autora

Trybun
Szkoda że tylko dwa albumy, bo po śmierci wokalisty i pomysłodawcy to już nie było
to.

7. Data: 2013-10-14 22:59:31

Od: Trybun <I...@j...pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2013-10-14 13:35, Adrenalinka pisze:
> Trybun
> Szkoda że tylko dwa albumy, bo po śmierci wokalisty i pomysłodawcy to już nie było
to.

Przyznam że nie wiedziałem że wydali tylko dwa albumy, czyli wszystko co
mam w ich wykonaniu.
Po tym można ocenić wielkość artysty, tak było m.in. z "Bonzo" z Led
Zeppelin, tak Jim`em z The Doors, K. Cobain`em z Nirvany czy z Freddy`m
Mercury z Queen czy żyjący jeszcze Roger Waters wyrzucony z Ping Floyd ,
zespoły nie były w stanie funkcjonować bez nic

8. Data: 2013-10-15 06:10:09

Od: Adrenalinka <7...@m...pl> szukaj wiadomości tego autora

Trybun
No akurat te dwa wkleiłeś, są jeszcze koncery naprzykład z polski i single .
No cóż wokalista popełnił samobójstwo bo jak to widać z atmosfery depresyjnej muzyki
był zbyt wrażliwy aby żyć w tak podłym świecie.

9. Data: 2013-10-15 09:16:16

Od: Trybun <I...@j...pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2013-10-15 06:10, Adrenalinka pisze:
> [...]
> No cóż wokalista popełnił samobójstwo bo jak to widać z atmosfery depresyjnej
muzyki był zbyt wrażliwy aby żyć w tak podłym świecie.

No, najwyraźniej o to chodziło. Widać dla Niego bogactwo to nie był cel
jaki wyznaczył sobie w życiu.

10. Data: 2013-10-15 11:10:48

Od: Adrenalinka <7...@m...pl> szukaj wiadomości tego autora

Trybun
Bo ta kapela nie grała dla kasy i sławy, tylko pokazać w jaki sposób widzi świat,
artyści którzy chcą pokazać co czują, co widzą z związku z tym co się wokoło dzieje,
dlatego też nazywa się tę grupę rockiem refleksyjnym.

Cudowni! :-D
Re: Internauta ukazał skalę antykatolickiej nagonki "Wyborczej"
Gdzie są kwiaty...
zycie jest za krotkie by sie bac
szczypta polityki na zywo