Juka po przekwitnięciu

31. Data: 2003-07-24 04:49:17

Temat: Re: Juka po przekwitnięciu
Od: "Anna Kwiecińska" <g...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Krystyna Chiger" <k...@p...pl> napisał w wiadomości
news:3F1D0841.46B89F65@people.pl...

> Gorzej, nie tylko nie zakwitnie, ale nie wycięta sama padnie.

A ja Ci nie wierzę! Sąsiadka ma 1 jukę. Kwitnie co roku. Moja zakwitła po
raz pierwszy i na pewno jej nie zniszczę.
Goldie

32. Data: 2003-07-24 05:00:27

Od: "Anna Kwiecińska" <g...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]

W Wieliczce też padało, więc dzisiaj po pracy jadę dalej plantować trawnik,
roślinki sadzić. Zostało już niewiele ziemi do uporządkowania :) Całe
szczęście. Dalsze wyrównywanie parceli dopiero jesienią i na wiosnę. Wczoraj
była inauguracja puszczenia psa bez smyczy do ogrodu, bo parcela calutka już
ogrodzona. Pies był happy i zachowywał się grzecznie. Wykopał tylko jedną
dziurę w trawniku, a skarcony zaprzestał kreciej roboty i pomagał przy
sadzeniu iglaka. Do menela machał ogonem a jego zasyfiona działka wyraźnie
go fascynowała. Menel zjada psy. Na szczęście z tej strony stoi solidna 2
metrowa siatka, więc pies jest bezpieczny. Zeus starannie pilnował swojego
stada na tej ogromnej dla niego przestrzeni a jak lunęło posłusznie wsiadł
do auta i wróciliśmy do domu.
Goldie

33. Data: 2003-07-24 22:56:41

Od: "Anna Kwiecińska" <g...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Maria Maciąg" <m...@c...prv.pl> napisał w
wiadomości news:bfj5ep$2pj$1@atlantis.news.tpi.pl...

> Użytkownik "Krystyna Chiger" <k...@p...pl> napisał w wiadomości

> Od 8 lat uprawiam jukkę (zabrałam ją z poprzedniego ogrodu). Po
> okwitnięciu i zaschnięciu wycinam pędy kwiatowe. Nigdy nie
wycinałam
> żadnych rozet. Po zimie usuwam tylko część brzydkich zewnętrznych
> liści. Czy to znaczy, że moja jest inna? Kwitnie każdego roku
3-4
> pędami.

No przecież! Moja sąsiadka też ma jukę. Kwitnie jej co roku a na pewno ucina
tylko przekwitłą łodyge kwiatu. Moja zakwitła dopiero pierwszy raz od lat.
Goldie
> Z pozdrowieniami, Maria

ukorzenianie
kto rano wstaje,
Szarlotka usycha:(
Sebastian Wawrzyniak !!! - pilnie poszukiwany
lilie