Jung

101. Data: 2010-10-30 07:11:14

Temat: Re: Jung
Od: "Chiron" <c...@o...eu> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Nowy lepszy tren R" napisał w wiadomości grup

Dnia 29-październik-10 w ramce <news:iafbee$fi0$1@news.onet.pl> pędzel
Chiron zmalował:

> Użytkownik "Vilar" napisał w wiadomości grup
>
> Użytkownik "Druch" <e...@n...com> napisał w wiadomości

> Tak, traktujesz innych jak bandę Bazyliszków (prawda Chironie?)

===
> Tak uważasz? No cóż...
>
> Chiron
>
> Prawda, Prostota, Miłość.

A gdyby tam dodać "potencjalnych"?
=====
przeczytaj uważnie- to pewnie zrozumiesz. To wyrwana z całości technika.
Czytałeś, czemu i komu ma służyć?

Chiron

Prawda, Prostota, Miłość.

102. Data: 2010-10-30 08:42:38

Od: "Vilar" <v...@u...to.op.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Chiron" <c...@o...eu> napisał w wiadomości
> Użytkownik "Nowy lepszy tren R" napisał w wiadomości grup
>
> Dnia 29-październik-10 w ramce <news:iafbee$fi0$1@news.onet.pl> pędzel
> Chiron zmalował:

===

> A gdyby tam dodać "potencjalnych"?
=====
> przeczytaj uważnie- to pewnie zrozumiesz. To wyrwana z całości technika.
> [...]

Szanowni, to żarcik był (przecież mnie nie należy traktować tak zupełnie
poważnie)

Należy to rozebrać tak:

Do Drucha: Tak, traktujesz innych jak bandę Bazyliszków (przecież
skojarzenie jest oczywiste - legendy warszawskie. Ale ta chyba znana jest w
całej Polsce, prawda?)

i w nawiasie niewielka zaczepka w stronę Chirona.....

A wy tak wszystko poważnie, no ja nie mogę.

MK

103. Data: 2010-10-30 09:23:05

Od: "Ghost" <g...@e...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Vilar" <v...@u...to.op.pl> napisał w wiadomości

> A wy tak wszystko poważnie, no ja nie mogę.

Tak, Chiron ma ósmy dan w magii, serio, serio.

104. Data: 2010-10-30 09:34:14

Od: "Chiron" <c...@o...eu> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Vilar" napisał w wiadomości grup

Użytkownik "Chiron" <c...@o...eu> napisał w wiadomości
> Użytkownik "Nowy lepszy tren R" napisał w wiadomości grup

> [...]
===

> [...]

całej Polsce, prawda?)

i w nawiasie niewielka zaczepka w stronę Chirona.....

A wy tak wszystko poważnie, no ja nie mogę.

==============

Z tym, że chodziło wyłącznie o bycie tarczą dla jednego jedynego bazyliszka-
nie dla wszystkich ludzi.

Chiron

Prawda, Prostota, Miłość.

105. Data: 2010-10-30 10:11:28

Od: Nowy lepszy tren R <t...@n...sieciowy> szukaj wiadomości tego autora

Dnia 30-październik-10 w ramce <news:iaggek$kgn$1@news.onet.pl> pędzel
Chiron zmalował:

> Użytkownik "Nowy lepszy tren R" napisał w wiadomości grup
>
> Dnia 29-październik-10 w ramce <news:iafbee$fi0$1@news.onet.pl> pędzel
> Chiron zmalował:

===

> A gdyby tam dodać "potencjalnych"?
=====
> przeczytaj uważnie- to pewnie zrozumiesz. To wyrwana z całości technika.
> Czytałeś, czemu i komu ma służyć?

Każdemu?

Koniec prasowki
Jezyk nienawisci