Już?

71. Data: 2007-11-08 07:03:54

Temat: Re: Już?
Od: "Andrzej S." <a...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Rafał Wolski napisał:
[...]
> Swoją drogą znam ogród, gdzie rok w rok hortensje są okrywane kartonem, a na
> to idzie czarna folia. Ich przezimowanie jest dla mnie za każdym razem cudem
> natury.

Folia nie powinna być czarna, bo w słoneczne dni bardzo sie
nagrzeje i może za wczesnie obudzic roślinę.
Zdecydowanie powinna byc jasnego koloru.

pozdro
--
A S

72. Data: 2007-11-08 21:04:06

Temat: Re: zimy nie będzie?
Od: Barbara Miącz <s...@i...te.ria.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik ? napisał:

> /........../ zimy w tym roku nie będzie.

Dlaczego tak przepowiadasz ?

> http://wiadomosci.onet.pl/1636522,11,1,1,item.html

Grudzień jeszcze w tym roku powinien być :-)

Pozdrawiam, Barbara

73. Data: 2007-11-08 22:33:05

Od: "?" <n...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Dlaczego tak przepowiadasz ?

> Grudzień jeszcze w tym roku powinien być :-)

Liźnie w listopadzie i 1 polowie grudnia ździebko.

74. Data: 2007-11-09 10:12:19

Od: Krzysztof Wilk <w...@m...agh.edu.pl> szukaj wiadomości tego autora

? wrote:

> Liźnie w listopadzie i 1 polowie grudnia ździebko.

Prorok jaki, cy co?

W obecnych czasach prognozowanie pogody na więcej niż pięć dni jest
czystym wróżeniem z fusów i tyle.

Krzysztof

75. Data: 2007-11-09 10:23:43

Od: Krystyna Chiger <k...@h...people.pl> szukaj wiadomości tego autora

Krzysztof Wilk wrote:
(...)
> W obecnych czasach prognozowanie pogody na więcej niż pięć dni jest
> czystym wróżeniem z fusów i tyle.

Bardziej ze zwierząt. W tym roku (w poprzednim też) futerka
są takie sobie, nie mają gęstej, typowo zimowej sierści, czyli
lekka zima jest całkiem prawdopodobna.

Najpiękniejszą muzyką przed snem

76. Data: 2007-11-09 10:39:15

Od: Krzysztof Wilk <w...@m...agh.edu.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Bardziej ze zwierząt. W tym roku (w poprzednim też) futerka
> są takie sobie, nie mają gęstej, typowo zimowej sierści, czyli
> lekka zima jest całkiem prawdopodobna.

Dopóki nie mieszano z klimatem, to zwierzątka faktycznie "wiedziały"-
na podstawie wieloletnich doświadczeń, analogii.
A teraz... to jak jazda bez trzymanki wyboistą ścieżką - różnie
może się skończyć.
Krzysztof

77. Data: 2007-11-09 13:21:39

Od: Michal Misiurewicz <m...@i...rr.com> szukaj wiadomości tego autora

Krzysztof Wilk wrote:

> Dopóki nie mieszano z klimatem, to zwierzątka faktycznie "wiedziały"-
> na podstawie wieloletnich doświadczeń, analogii.
> A teraz... to jak jazda bez trzymanki wyboistą ścieżką - różnie
> może się skończyć.

Klimat zawsze się zmieniał, zmienia się teraz i w przyszłości też się
będzie zmieniał. Aktualnie wychodzimy z Małej Epoki Lodowcowej.

Pozdrowienia,
Michał

--
Michał Misiurewicz
m...@m...iupui.edu

78. Data: 2007-11-09 13:53:41

Od: Krystyna Chiger <k...@h...people.pl> szukaj wiadomości tego autora

Michal Misiurewicz wrote:

> Klimat zawsze się zmieniał, zmienia się teraz i w przyszłości też się
> będzie zmieniał. Aktualnie wychodzimy z Małej Epoki Lodowcowej.

A Indianie drewno zbierają? Bo nasi górale już są sprytni i mówią,
że snieg będzie, albo nie będzie.

Najpiękniejszą muzyką przed snem

79. Data: 2007-11-09 14:02:13

Od: Krzysztof Wilk <w...@m...agh.edu.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Klimat zawsze się zmieniał, zmienia się teraz i w przyszłości też się
> będzie zmieniał. Aktualnie wychodzimy z Małej Epoki Lodowcowej.

Ale nie wiem, czy Duża Epoka Technologiczna więcej nie namieszała.
Do niedawna ludzkość nie miała możliwości tak wiele popsuć.

80. Data: 2007-11-09 18:37:24

Od: Barbara Miącz <s...@i...te.ria.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Krzysztof Wilk napisał:

> W obecnych czasach prognozowanie pogody na więcej niż pięć dni jest
> czystym wróżeniem z fusów i tyle.

To wiem ale liczę właśnie na proroków, astrologów itp

pozdrawiam, Barbara

jesien
Kudrania -jak uprawiać?
CHRZAN...