Re: Już uciekać czy poczekać...

Newsgroups: pl.sci.psychologia
Date: Sun, 31 Jan 2016 21:13:59 -0800 (PST)
Subject: Re: Już uciekać czy poczekać...
From: glob <r...@g...com>

Budzik
Użytkownik Rewolucja s...@g...com ...

> No ewidentnie jesteś na pochodzie pierwszomajowym, bo za wypłaty z
> bankomatu już kroją więcej,

Proponuję zmienić bank - u mnie nadal za darmo wypłaty

> za konta kroją wiecej

proponuję zmienić bank - u mnie nadal za darmo konto

> i moja ciotka ma
> mniejszą emeryturę, bo przychodzi na konto.

j.w.

> Kuzyn miał komunie więc
> kredyt wzieła ,a oprocentowanie wzrosło za kredyty, więc pobiegła
> zapłacić ostatnie raty bo by wyszła dodatkowa rata.

O ile ta rata wzrosła? Odsetki na razie bardzo niskie - możemy porozmawiać
o konkretnych liczbach?

Nie zrozum mnie źle - oczywiście, ze obecne działania mają wpływ na koszty
w gospodarce - przykładowo spadek raitingu sprawi, ze zyski z podatku od
sprzedazy detalicznej zostaną skonsumowane na wieksze koszty obsługi
naszego długu publicznego.
Ale *na razie* dla obywatela te skutki są ekonomicznie bardzo mało
odczuwalne, a nawet jak są troche bardziej bo akurat ma konto, gdzie
wzrosły opłaty to taki obywatel powinien zagłosować nogami i zmienić bank.

Każdy bank podniósł ceny ty chyba nienormalny jesteś, nawet Pis szantażuje banki że
je oskarży bo biorą od klienta, tylko że pis doskonale wiedział że wprowadza podwójny
podatek, a teraz udają bezczelnie że to nie ich wina. Teraz zajmą się sklepami i
najpierw wszystko stanieje, żeby konkurencje wybić a później chulnie do góry i znowu
zapłacą ludzie, a pis będzie udawał że nie ich wina i zaraz kasa pójdzie na Rydzyka i
szmaty bandyckie w sutannach, bo oni ewidentnie grabią i mają gdzieć że stanie się "
tragedia grecka", a ty szukasz tu jakiego naiwnie szczytnego celu.