Już wertykulować, czy jeszcze poczekać.

1. Data: 2008-04-03 15:05:47

Temat: Już wertykulować, czy jeszcze poczekać.
Od: "Maras" <m...@c...usuntenkawalek.pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam i proszę o poradę.

Wertykulować trawnik teraz, jak jeszcze nie zaczął rosnąć, czy poczekać i na
początku maja po pierwszym, drugim koszeniu ??

pozdrawiam
MS

2. Data: 2008-04-03 15:35:03

Temat: Re: Już wertykulować, czy jeszcze poczekać.
Od: ŚFIMIA <p...@k...da.ru> szukaj wiadomości tego autora

Maras pisze:
> [...]
>
> Wertykulować trawnik teraz, jak jeszcze nie zaczął rosnąć, czy poczekać
> i na początku maja po pierwszym, drugim koszeniu ??

ja tam puszczam kury tak jak ikselka mówiła

3. Data: 2008-04-03 15:45:59

Od: "Maras" <m...@c...usuntenkawalek.pl> szukaj wiadomości tego autora

> ja tam puszczam kury tak jak ikselka mówiła

Nie mam kur :-(

MS

4. Data: 2008-04-03 15:57:46

Od: "Kronopio" <t...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Maras" <m...@c...usuntenkawalek.pl> napisał w wiadomości
> Witam i proszę o poradę.
>
> Wertykulować trawnik teraz, jak jeszcze nie zaczął rosnąć, czy poczekać i
> na początku maja po pierwszym, drugim koszeniu ??

Można już. Pogoda jest sprzyjająca.

Pozdrawiam
Teresa

5. Data: 2008-04-03 17:11:51

Od: lopez <l...@j...pl> szukaj wiadomości tego autora

Maras pisze:
> [...]
>
> Wertykulować trawnik teraz, jak jeszcze nie zaczął rosnąć, czy poczekać
> i na początku maja po pierwszym, drugim koszeniu ??

Z tego, co się orientuję - wertykulację przeprowadza się jeszcze zanim
rozpocznie się na dobre okres wegetacyjny, tj. na przełomie
marca-kwietnia, czyli teraz...
W maju bardziej byś trawnikowi zaszkodził niż pomógł...

pzdr
lopez

6. Data: 2008-04-03 18:32:20

Od: "Krycha" <k...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
>
> Wertykulować trawnik teraz, jak jeszcze nie zaczął rosnąć, czy poczekać i
> na początku maja po pierwszym, drugim koszeniu ??

Mój trawnik już jest po wertykulacji ze trzy tygodnie, ale ja mieszkam w tej
ciepłej części Polski.

Pozdrawiam Krycha.

tani dolar...
Nie każdy mnie lubi, ale mimo to zapraszam.
orzech
Buffalo berry
Gdzie kupic kosisko?