Już zabijają

11. Data: 2017-05-21 13:26:38

Temat: Re: Już zabijają
Od: "Ghost" <n...@d...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Chiron" napisał w wiadomości grup

>Jak rozumiem

źle

12. Data: 2017-05-21 13:28:04

Od: "Ghost" <n...@d...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Chiron" napisał w wiadomości grup

>Nocoty, globik! Leżał na niej?! Policjant- młody chłopak leżał na
>feministce?! I jeszcze wykręcał jej ręce? Daj pan spokój, psze pana :-)

I tyle ci antypolska świnio pozostało.

13. Data: 2017-05-21 15:15:34

Od: "Chiron" <c...@t...ja> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Ghost" <n...@d...pl> napisał w wiadomości

> Użytkownik "Chiron" napisał w wiadomości grup

> I tyle ci antypolska świnio pozostało.

Rozumiem. Uważasz, że robienie sobie żartów z polskich feministek jest
dowodem na bycie antypolską świnią. Rozumiem cię.

--
Chiron, po drugiej stronie drzwi do twojego świata

14. Data: 2017-05-21 15:21:21

Od: Kviat <null> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2017-05-21 o 15:15, Chiron pisze:

> Użytkownik "Ghost" <n...@d...pl> napisał w wiadomości

> Rozumiem.

Nie rozumiesz.

> Uważasz, że robienie sobie żartów z polskich feministek jest
> dowodem na bycie antypolską świnią. Rozumiem cię.

Robienie sobie żartów z ludzi, którzy walczą o swoje prawa jest dowodem
na bycie świnią. Taką międzynarodową. Więc i antypolską.

Powrotu do zdrowia życzę.
Piotr

15. Data: 2017-05-21 15:31:33

Od: "Chiron" <c...@t...ja> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Kviat" <null> napisał w wiadomości
> Robienie sobie żartów z ludzi, którzy walczą o swoje prawa jest dowodem na
> bycie świnią. Taką międzynarodową. Więc i antypolską.

- stawiasz tezę:
Jeśli więc- ktoś jest międzynarodową świnią- to jest także antypolską.

Wobec tego proszę o pokazanie mi tego- przy pomocy reguł logiki Bool'a

--
Chiron

16. Data: 2017-05-21 20:05:57

Od: Lord Gender <r...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

Chiron
Oni mają racje wy nie jestescie polakami, mamy polaków i nie spolonizowane buractwo,
które się cieszy jak kraj jest niszczony, a polacy prześladowani, torturowani, bici
czy mordowani. Aby byc polakiem trzeba kultury, a chamstwo nienawidzi kultury, która
jest kodem wspólnotowym. Buractwa tu się nie udało spolonizować, tak więc interes
partii bolszewickiej PIS, czy interes egocentryczny koscioła, ponad naród i przeciwko
narodowi, dla takich jest oczywisty. Tylko że my takich Chiron wieszaliśmy i nic
dobrego takich jak wy, wrogów wewnetrznych kraju, nic już dobrego tu nie czeka. Tylko
może zrozumiecie jakim złem byliscie zanim zginiecie.

17. Data: 2017-05-22 09:52:25

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Lord Gender <r...@g...com> wrote:

> Tylko że my

"My"- czyli kto?

> takich Chiron wieszaliśmy

"Takich" - czyli kogo?

18. Data: 2017-05-22 11:14:14

Od: LeoTar Gnostyk <l...@l...net> szukaj wiadomości tego autora

Ikselka pisze:

> "My"- czyli kto?

"Kobiety" w spodniach + feministki w spódnicach

> "Takich" - czyli kogo?

Facetów z jajami, którzy nie zgadzają się już być dłużej niewolnikami
zachłannej vaginy.

LeoTar Gnostyk

Pomoc wzajemna jako czynnik rozwoju-Piotr Kropotkin

Pamiętajmy o noblistce!
Teraz bedzie tak
Dokładnie to nie wiem jak jest...
Kalifatki, czyli jak dżihadyści werbują młode kobiety
Mężczyzna - ofiara kobiecej przemocy psychicznej.