KARDAMON !!!

1. Data: 2003-12-09 00:35:40

Temat: KARDAMON !!!
Od: "radarek" <r...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Hej grupowicze...
Od dluzszego czasu poszukuje wlasnie kardamonu i NIC -- straszna porazka.
Jezeli ktos gdzies widzial, kupil, obojetnie czy w sklepie czy przez
siec...PROSZE DAJCIE ZNAC. Jakos nie potrafie trafic na ta cudna przyprawe.
Z gory WIELKA BUZKA za odpowiedzi ;))

--
radarek
<><><><><><><><><><><><><><><><><><><><><><><><><><>

Francesco Petrarka

1. Data: 2003-12-09 08:13:27

Temat: Re: KARDAMON !!!
Od: "Wojti" <j...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

W Tesco na Stalowej

Pozdrawiam
Kucharz Amator
Wojti

1. Data: 2003-12-09 08:46:07

Od: "Filip J" <f...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "radarek" <r...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
> [...]
> Jezeli ktos gdzies widzial, kupil, obojetnie czy w sklepie czy przez
> siec...PROSZE DAJCIE ZNAC. Jakos nie potrafie trafic na ta cudna
W przejściu podziemnym przy Centralnej pod Jana Pawła między przystankami-
sklepik z herbatami i kawą.

1. Data: 2003-12-09 09:08:44

Od: "radarek" <r...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Dzieki wielkie za info...
Popelnilem jedna gafe...nie napisalem skad jestem. Mieszkam w Gliwicach. W
Tesco jest szansa ze znajde..natomiast reszta...hmmm....
Tak czy owak dziekuje i wznowie poszukiwania w Tesco.. a moze ktos oprocz
tych 2 miejsc spotkal ta przyprawe w G-ach lub jego okolicach???
POZDRAWIAM i dziekuje.

--
radarek
<><><><><><><><><><><><><><><><><><><><><><><><><><>
> [...]

> --
> radarek
> <><><><><><><><><><><><><><><><><><><><><><><><><><>
<><><><>

1. Data: 2003-12-09 10:04:30

Od: Waldemar Krzok <w...@u...fu-berlin.de> szukaj wiadomości tego autora

radarek schrieb:
> [...]
> Tak czy owak dziekuje i wznowie poszukiwania w Tesco.. a moze ktos oprocz
> tych 2 miejsc spotkal ta przyprawe w G-ach lub jego okolicach???

...a już ci chciałem podać adres w Berlinie gdzie to możesz kupić.

Waldek

1. Data: 2003-12-09 10:10:30

Od: Izza <i...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

radarek wrote:

> [...]
>
> --
> radarek
> <><><><><><><><><><><><><><><><><><><><><><><><><><>
<><><><>
> "Nie jest mocno zakochany ten, co dobrze potrafi opowiadać o miłości."
>
> Francesco Petrarka
>
> Użytkownik "radarek" <r...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
> przyprawe.

ja chyba kupiłam na os. Gwardii Ludowej w jednym z dwu sklepów -- albo w
Amice (blisko Armii Ludowej -- sklep samoobsługowy), albo po drugiej
stronie osiedla -- w sklepie koło księgarnii (za siłownią).
Nie gwarantuje, ze bedzie, ale te dwa sklepy maja dosc duzy wybor i przypraw
i herbat:)
kichająca Izza

1. Data: 2003-12-09 11:15:42

Od: Krystyna Chiger <k...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

radarek wrote:
(...)

> a moze ktos oprocz
> tych 2 miejsc spotkal ta przyprawe w G-ach lub jego okolicach???
> POZDRAWIAM i dziekuje.

Widuję często w sklepach "herbaty Świata". Macie tam chyba takie sklepy?

Krycha

1. Data: 2003-12-09 12:23:58

Od: "ata" <a...@r...pl> szukaj wiadomości tego autora

W katowicach jest w swiecie kuchni na mlynskiej na francuskiej w swiat kawy
ale i w supermarketach sa stoika z kawa swiata albo herbata i tez tam
bywa.
A ja najczesciej w sumie na targu spotykam i najtaniej.
TYlko jest wtedy kardamon mielony nie ma calego.
ata

1. Data: 2003-12-09 15:54:52

Od: "orio" <o...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "radarek" <r...@p...onet.pl> napisał w wiadomości :
.......................... Jakos nie potrafie trafic na ta cudna
przyprawe...............
z co jest takiego cudnego w tej przyprawie?
do czego ja uzywasz ?
powaznie pytam...
i pozdrawiam...
orio

1. Data: 2003-12-10 07:50:03

Od: "Mela" <P...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> Tak czy owak dziekuje i wznowie poszukiwania w Tesco.. a moze ktos oprocz
> tych 2 miejsc spotkal ta przyprawe w G-ach lub jego okolicach???

Jest w "Świecie herbat" w pasażu Tesco w Gliwicach. Przynajmniej tydzień
temu był - na wagę. Ceny nie pamietam.
Pozdrawaim.
Mela

jakie potrawy na swieta w wersji wege?