KATAR, CZY ZATOKI?

1. Data: 2005-01-30 11:58:34

Temat: KATAR, CZY ZATOKI?
Od: "Ishdi" <i...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

jak w tytule.
Jak odróżnić silny katar od chorych zatok zanim tak powie lekarz?

2. Data: 2005-01-30 12:13:14

Temat: Re: KATAR, CZY ZATOKI?
Od: Kimy <k...@w...op.pl> szukaj wiadomości tego autora

Ishdi napisał:

> jak w tytule.
> Jak odróżnić silny katar od chorych zatok zanim tak powie lekarz?

Raz w życiu miałam chore zatoki (podobno to się może powtarzać).
Moje objawy były takie:
- straszliwy ból głowy (szczególnie w okolicach brwi)
- wymioty
- bardzo wysoka gorączka

--
pozdrawiam,
Kasia

3. Data: 2005-01-30 12:19:58

Od: "Ishdi" <i...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

dzieki serdeczne

4. Data: 2005-01-30 21:54:48

Od: Mrówka <m...@b...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Ishdi" <i...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
> jak w tytule.
> Jak odróżnić silny katar od chorych zatok zanim tak powie lekarz?

Przy chorych zatokach czesto jest ropny katar i strasznie boli glowa
,szczegolnie przy pochylaniu.

Magda

5. Data: 2005-01-30 22:48:16

Od: "sq4ty" <a...@W...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Ishdi" <i...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
> jak w tytule.
> Jak odróżnić silny katar od chorych zatok zanim tak powie lekarz?

Mnie głowa aż tak strasznie nie boała, ale czuję np. opuchliznę w kolicach
nosa i kości policzkowych. Ostatnio jak miałam ostre zapalenie (chyba było
dośc ostre, bo p. laryngolog zrobiła "uuuuuu!"), to głowa mnie nawet nie
bolała, ale miałam bardzo dużo gęstej, żółtego koloru wydzieliny z nosa. No
i odkrztuszałam też conieco, a jak się leży, to też czuć jak coś spływa po
gardle.
Przede wszystkim to chyba najbardziej znacząca jest wydzielina - gęsta i w
sporych ilościach.

M.

6. Data: 2005-01-31 13:17:07

Od: "Istvan" <i...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

Czy katar, czy zatoki, można skutecznie wyleczyć. Jak interesuje w jaki
sposób, to pisz na mój adres prywatny.

Użytkownik "Ishdi" <i...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
> jak w tytule.
> Jak odróżnić silny katar od chorych zatok zanim tak powie lekarz?

divascan
operacja powiekszenia piersi
Pomóżcie, bo się zamęczę!-oddychanie
Czerwone punkciki
Jak ruscy zakreca kurek to ja pomogę :-)