KF

51. Data: 2008-01-08 23:52:21

Temat: Re: KF
Od: "Sky" <s...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Ikselka" <i...@w...pl> napisał w wiadomości
news:13qzsrwxhci3d$.1fyk7o3l9mmx4.dlg@40tude.net...
> [...]

Zdecydowanie to postawę życzeniową prezentujesz ;P

> Odwrotna do paradoksu jest prawda oczywista wynikająca ze zgodności...
> ;-P

...z osobistą wizją tego co ma stanowić prawdę...

52. Data: 2008-01-09 03:56:19

Od: "Bluzgacz" <p...@w...org> szukaj wiadomości tego autora

"tren R" <t...@p...pl> wrote in message

> na szczęście pluję na leżące na dole gówienka durna pałko :)

Jedziesz, jedziesz z tym gownem trenerze!
--

Bluzgacz
bluzgacz(at)gmail.com

53. Data: 2008-01-09 03:57:16

Od: "Bluzgacz" <p...@w...org> szukaj wiadomości tego autora

"Fragile" <e...@i...pl> wrote in message

> A jeszcze istnieje??

Zawsze mozesz pomoc jej sie skonczyc, wdajac sie w dyskusje z trollami, ale
przeciez to nie w Twoim stylu...

54. Data: 2008-01-09 08:41:53

Od: tren R <t...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

On 9 Sty, 00:49, "Sky" <s...@o...pl> wrote:

> widocznie sam takim nie chciałbyś siebie widzieć

to tylko twoja kolejna nietrafiona teoria durna pałko

> Teraz możesz grać pokrzywdzonego...tylko dlaczego wycinasz
> epitety jakie sam dedykowałeś? Dla poprawienia wizerunku? ;)))

nie muszę sobie poprawiać wizerunku w twoich oczach durna pałko :)

55. Data: 2008-01-09 08:44:08

Od: tren R <t...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

On 9 Sty, 04:56, "Bluzgacz" <p...@w...org> wrote:

> Jedziesz, jedziesz z tym gownem trenerze!

są chwile gdy ciekawi mnie ta durna pałka :)

56. Data: 2008-01-09 11:21:25

Od: "Sky" <s...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "tren R" <t...@g...com> napisał w wiadomości
d.googlegroups.com...
On 9 Sty, 00:49, "Sky" <s...@o...pl> wrote:

> widocznie sam takim nie chciałbyś siebie widzieć

to tylko twoja kolejna nietrafiona teoria durna pałko

-już sam ustaliłeś że z sobą rozmawiasz i sam siebie
nazywasz durną pałką więc to jest to twoja nietrafiona teoria
a właściwie pobożne życzenie by taką było...marny wierszoklecino
[oraz samo-na-zwańcza durna pałko] ;P

> Teraz możesz grać pokrzywdzonego...tylko dlaczego wycinasz
> epitety jakie sam dedykowałeś? Dla poprawienia wizerunku? ;)))

nie muszę sobie poprawiać wizerunku w twoich oczach durna pałko :)

-oczywiście -w swoich własnych przy tym pozomie samozachwytu jaki prezentujesz nie
musisz- ale robisz to na oczach publiki dla niej
marny wierszoklecino [oraz samo-na-zwańcza durna pałko] bo przeczuwasz że nie ty
jeden masz wątpliwości czy jesteś tym za kogo się podajesz
we własnyh oczach ;P

57. Data: 2008-01-09 11:24:07

Od: "Sky" <s...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "tren R" <t...@g...com> napisał w wiadomości
f.googlegroups.com...
On 9 Sty, 04:56, "Bluzgacz" <p...@w...org> wrote:

> Jedziesz, jedziesz z tym gownem trenerze!

są chwile gdy ciekawi mnie ta durna pałka :)

-kolejny objaw samozachwytu ;P

58. Data: 2008-01-09 11:36:08

Od: tren R <t...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

On 9 Sty, 12:21, "Sky" <s...@o...pl> wrote:

> -już sam ustaliłeś że z sobą rozmawiasz i sam siebie
> nazywasz durną pałką więc to jest to twoja nietrafiona teoria

to ty tu jesteś od ustalania durna pałko :)

> -oczywiście -w swoich własnych przy tym pozomie samozachwytu jaki prezentujesz nie
> musisz- ale robisz to na oczach publiki dla niej

jedyna publika jesteś tutaj ty durna pałko :)

59. Data: 2008-01-09 11:59:44

Od: "Sky" <s...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "tren R" <t...@g...com> napisał w wiadomości
.googlegroups.com...
On 9 Sty, 12:21, "Sky" <s...@o...pl> wrote:

> -już sam ustaliłeś że z sobą rozmawiasz i sam siebie
> nazywasz durną pałką więc to jest to twoja nietrafiona teoria

to ty tu jesteś od ustalania durna pałko :)

-wniosek: Chciałbyś ustalać za innych kto tu co ustala
nawet ustalania kto tu jest od ustalania [czyli że ty]
Ot zwykła mania narzucania swojego widzimisię innym...
marna wierszoklecino [oraz samo-na-zwańcza durna pałko] ;)

> -oczywiście -w swoich własnych przy tym pozomie samozachwytu jaki prezentujesz nie
> musisz- ale robisz to na oczach publiki dla niej

jedyna publika jesteś tutaj ty durna pałko :)

-z mocno oświetlonej sceny [na której się widzisz jedynie z własnym lustrem] zapewne
tak to wyglada -marna wierszoklecino [oraz samo-na-zwańcza durna pałko] ;)

60. Data: 2008-01-09 12:12:44

Od: tren R <t...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

On 9 Sty, 12:59, "Sky" <s...@o...pl> wrote:

> -wniosek: Chciałbyś ustalać za innych kto tu co ustala

taki wniosek jaka durna pałka :)

> -z mocno oświetlonej sceny [na której się widzisz jedynie z własnym lustrem]
zapewne tak to wyglada -marna wierszoklecino [oraz samo-na-zwańcza durna pałko] ;)

stary, już tak skomplikowałeś ten system luster, że chyba ci odbiło,
durna pałko :)

Temat z byle czego...
Jak nie dać się...
...próbujmy dalej...