KF

71. Data: 2008-01-09 23:18:06

Temat: Re: KF
Od: "Sky" <s...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "tren R" <t...@p...pl> napisał w wiadomości
news:fm3an8$ldo$1@atlantis.news.tpi.pl...
> [...]
elated

> ale weź go człowieku zrozum

lepiej nie -bo jeszcze się utożsamisz ;)

72. Data: 2008-01-09 23:24:27

Od: tren R <t...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

konsekwentnie nie rozumiesz co się do ciebie pisze durna pałko :)

--
http://poczekalnia.patrz.pl
http://piosenka.noworoczna.patrz.pl/

Stirlitz, róż dópę!

73. Data: 2008-01-09 23:37:25

Od: "Sky" <s...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> konsekwentnie nie rozumiesz co się do ciebie pisze durna pałko :)

czyli to ty nie rozumiesz -ale nic dziwnego- wszak nie masz wyczucia poetyki, więc i
treści, marny wierszokleto [oraz samo-na-zwańcza durna pałko] ;)
[teraz powinieneś zbić lustro -chyba że boisz się skaleczyć...] ;P

74. Data: 2008-01-10 03:26:48

Od: "Sky" <s...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
i treści, marny wierszokleto [oraz samo-na-zwańcza durna pałko] ;)
> [teraz powinieneś zbić lustro -chyba że boisz się skaleczyć...] ;P

tRen -ty jednak nie możesz być psychol-ogiem...
za słaby jesteś w te klocki... ;)

75. Data: 2008-01-10 08:27:44

Od: tren R <t...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

On 10 Sty, 00:37, "Sky" <s...@o...pl> wrote:

> [teraz powinieneś zbić lustro -chyba że boisz się skaleczyć...] ;P

jeszcze coś powinienem durna pałko? :)

76. Data: 2008-01-10 08:28:38

Od: tren R <t...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

On 10 Sty, 04:26, "Sky" <s...@o...pl> wrote:

> tRen -ty jednak nie możesz być psychol-ogiem...
> za słaby jesteś w te klocki... ;)

ja nie jestem psychologiem durna pałko :)

77. Data: 2008-01-10 08:50:44

Od: "Bluzgacz" <p...@w...org> szukaj wiadomości tego autora

"tren R" <t...@g...com> wrote in message
.googlegroups.com...

>ja nie jestem psychologiem durna pałko :)

Do tego pojebanego debila mozesz mowic, cos mu probowac wytlumaczyc, a ta
prostacka dziwka i tak nie pojmie sensu, tylko nadal bedzie wypisywala
setkami te swoje dyrdymaly, siedzac kolejny dzien na dupie na wytartym
krzesle z lat 70tych, w ciasnym mieszkaniu z robactwem i wpierdalajac
chinskie zupy za 1 zeta z Biedronki, bo na wiecej mu zasilek nie pozwala.
Takiej uposledzonej pierdoly to nikt by nie chcial miec za pracownika, a w
szkole (jezeli do jakiejs chodzil) dostawal non stop wpierdol, nawet jak
nauczyciele widzieli to nikt nie stawal w jego obronie, tylko jeszcze
kibicowali napastnikom i sami sprzedali pare butow na jego paszteciarskim
ryju prymitywa.
--

Bluzgacz
bluzgacz(at)gmail.com

78. Data: 2008-01-10 09:05:21

Od: tren R <t...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

On 10 Sty, 09:50, "Bluzgacz" <p...@w...org> wrote:

> Do tego pojebanego debila mozesz mowic, cos mu probowac wytlumaczyc <...>

zastanawia mnie - ja nie próbuję mu nic specjalnie tłumaczyć.
ale czuję, że on bardzo chciałby, żebym ja coś zrozumiał :)

79. Data: 2008-01-10 18:14:51

Od: "Sky" <s...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

On 10 Sty, 04:26, "Sky" <s...@o...pl> wrote:

> tRen -ty jednak nie możesz być psychol-ogiem...
> za słaby jesteś w te klocki... ;)

ja nie jestem psychologiem durna pałko :)

a ponoć to ja nie rozumiem co się do mnie pisze ćwoku ;P

80. Data: 2008-01-10 18:15:22

Od: "Sky" <s...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "tren R" <t...@g...com> napisał w wiadomości
.googlegroups.com...
> [...]

zastanawia mnie - ja nie próbuję mu nic specjalnie tłumaczyć.
ale czuję, że on bardzo chciałby, żebym ja coś zrozumiał :)

-może w przyszłym wcieleniu ćwoku ;P

Temat z byle czego...
Jak nie dać się...
...próbujmy dalej...