KOBIETY !!!

51. Data: 2007-01-14 22:41:44

Temat: Re: KOBIETY !!!
Od: "Panslavista" <p...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

"ikselka" <i...@w...pl> wrote in message
news:1168813741.108997.217640@v45g2000cwv.googlegrou
ps.com...

Barto napisał(a):
> Gdybyś chciał/a porozmawiać o kuchni, chętnie podejmę temat :-)
>
> Dziękuję, ale nie skorzystam z tej propozycji. Wyznaję następującą zasadę:
> nigdy nie dyskutuje się z głupcem, bo ludzie mogą nie dostrzec różnicy.

Za późno :-)
Już dostrzegli :-)

I to nie pierwszy raz. Ten wyraz twarzy jest powszechnie znany...

52. Data: 2007-01-14 22:44:04

Od: "cium cium" <cium,a@wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "ikselka" <i...@w...pl> napisał w wiadomości
ps.com...

Panslavista napisał(a):
> "ikselka" <i...@w...pl> wrote in message
ps.com...

> Dzięki, jesteś wyrozumiała - miałbym lekkie życie z Tobą... ;-))

Bo jestem idealną żoną, wiesz przecież ;-)

Pierwsza jako worek treningowy - zwiała?
Tylko co zrobić z druga? Koszi do rozwiazania
Trzecia sama dała nogę?
Jako czwarta? Jesteś idealną na ćwiczenia z kataną, oraz jako pracuś
zarabiający na utrzymanie idola.

53. Data: 2007-01-14 22:46:39

Od: "ikselka" <i...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

anatol napisał(a):

> Potem magiczny lezak

A nie nie, bo ja step(p)erek mam (właśnie dziś leczę zakwasy) i
zamierzam cały czas używać, no a wiosną to już z T.Ż.na rowery i
hajda!

54. Data: 2007-01-14 22:52:04

Od: "Panslavista" <p...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

"cium cium" <cium,a@wp.pl> wrote in message

> Użytkownik "ikselka" <i...@w...pl> napisał w wiadomości
ps.com...

ps.com...

> Bo jestem idealną żoną, wiesz przecież ;-)
>

> Pierwsza

Nie, ja dałem nogę, z konieczności. Rozmawiałem z nią dzisia,j po wielu
latach...

> Tylko co zrobić z druga?

Masz problem? Albo harem, albo zupełnie nowa rodzina - do ustalenia.

> Trzecia sama dała nogę?

Trudno tak to nazwać - stos nieporozumień - pojedynek złych doświadczeń i
próby szybkiej oceny. Został mi wielki żal.

> Jako czwarta? Jesteś idealną na ćwiczenia z kataną, oraz jako pracuś
> zarabiający na utrzymanie idola.

Niekoniecznie, choć w jakimś stopniu jestem "mężem przy żonie"...

Pracuję w domu, a potrzeby mam niewielkie - prawie wszystkie zaspokajane
przez synów - w końcu oni wezmą co swoje... ;-P))))))

55. Data: 2007-01-14 23:39:37

Od: Beata Mateuszczyk <b...@p...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

ikselka wrote:

> Nie możemy, bo pisanie na priv to już nie żarty, a wprost flirt lub
> romans. A widocznie oboje nie mamy ochoty na to - jasne?

W dobrym tonie na newsach jest, że gdy dyskusja między dwiemia osobami
przestaje dotyczyc tematu grupy, a zamienia się w pogaduchy między
dwiema osobami, to osoby te przenoszą się z dyskusja na priv'a.

> Czy w lokalu przy stole też narzucasz tematy rozmów? - prowadź sama
> dyskusję, poddaj temat, to będzie tak, jak TY sobie życzysz. Skoro
> milczysz, czemu masz pretensje do tych, którzy sobie rozmawiają na
> tematy, które Ci nie odpowiadają? Mają też milczeć, czy rozmawiać
> w szatni, bo tak się Tobie podoba?

Mają nie wydzierać się na cały lokal (co właśnie robicie), bo innych
gości nie obchodzi co mają sobie do powiedzenia.

Pozdrawiam
Bea

56. Data: 2007-01-14 23:45:58

Od: "jandulka" <j...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "@nn" napisał:
> Mój post, to był taki krzyk rozpaczy, ale już mi przechodzi :)

Na dewiantów rady nie ma. Oni muszą i już. Lepiej ich spotykać w Internecie,
bo w realu to zbyt obrzydliwe, a tu można nawet powspółczuć. No i w realu
trudniej się od nachała odczepić. Fakt, szkoda, że padło na grupę kuchenną,
ale widać ta tematyka ma coś wspólnego z ich odchyleniem.
Jandulka

57. Data: 2007-01-14 23:46:17

Od: "ikselka" <i...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Panslavista napisał(a):
> A skąd mam wiedzieć? Przyślij mi jakiś konterfekt...

Slavi, przecież to nie ma nic wspólnego z wyglądem. A konterfekt
był dołączony do życzeń noworocznych, jak kwiat jednej nocy -
"...raz, tylko raz..." ;-)

> Daję słowo - nie dam go
> do blooga.

Nie podejrzewam Cię o taki zamiar, ale wolę nie ryzykować, bo
możesz się kiedyś nie powstrzymać i wyląduję gdzieś na Twoim
blogu w "Kulinariach" i co? Będę się czuła jak ta kania :-)))

58. Data: 2007-01-14 23:48:15

Od: "ikselka" <i...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

cium cium napisał(a):
> [...]
> Trzecia sama dała nogę?
> Jako czwarta? Jesteś idealną na ćwiczenia z kataną, oraz jako pracuś

Ciumlasz.

59. Data: 2007-01-15 00:02:35

Od: "ikselka" <i...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Beata Mateuszczyk napisał(a):
> W dobrym tonie na newsach jest, że gdy dyskusja między dwiemia osobami
> przestaje dotyczyc tematu grupy, a zamienia się w pogaduchy między
> dwiema osobami, to osoby te przenoszą się z dyskusja na priv'a.

Napisz do mnie na priv, to Ci odpowiem :-)

> Mają nie wydzierać się na cały lokal (co właśnie robicie), bo innych
> gości nie obchodzi co mają sobie do powiedzenia.

Nie wydzieramy się : siedzimy przy swoim stoliku w najdalszym kąciku,
a znudzeni sobą nawzajem ludzie zerkają ku nam i nadstawiają uszu,
przysuwając dyskretnie swoje krzesełka w naszą stronę, żeby lepiej
słyszeć. Gdy zauważają, że są w tym śmieszni, udają zgorszonych
tym, co też się tu u nas wyrabia :-)))

60. Data: 2007-01-15 00:07:16

Od: "czeremcha " <c...@W...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

ikselka <i...@w...pl> napisał(a):

> Ciumlasz.

Na to mi wygląda, Ikselko, że niektórzy nie mogą znieść, że oswoiłaś
Panslavistę. Że rozmawia z tobą jak z człowiekiem, a oni kiedyś próbowali go
wykpić czy obrazić - i dostali po paluchach. Chyba szablą ze zdjęcia.
Dziwne, że nie ma komentarzy do ciągów "Panslavista - Hau hau"... Mimo, że
tam lecą obscena i tematy nie są ani kuchenne, ani życiowe w ogóle.

Bo nie rozumiem, skąd tyle niechęci do ciebie.

Ania

CZY KTOŚ GOTOWAŁ?
sałatka z fetą i co dalej?
robot u Pascala