KOLOROWE PISKLETA NA WIELKANOC

1. Data: 2008-02-05 09:18:43

Temat: KOLOROWE PISKLETA NA WIELKANOC
Od: "Panslavista" <p...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

1) Najprostszy sposób - zanurzać jajko w okresie inkubacji w ciepły roztwór
barwników spożywczych (aby nie zabiły zarodka.
2) Drugi sposób - nagrzać w ciepłej (50°C) wodzie przez 5 min, następnie
zanurzyć na 10min w roztwór barwnika ochłodzony do 9°C.
3) Strzykawka - wprowadzić do tępszego końca jajka (pod koniec inkubacji)
odrobinę barwnika, ale tak, aby nie uszkodzić kurczaka - można wprowadzać
różne kolory, aby tylko się nie mieszały.

2. Data: 2008-02-05 13:16:34

Temat: Re: KOLOROWE PISKLETA NA WIELKANOC [bluzgi]
Od: Waldemar Maria Pawlak <w...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Panslavista napisał(a):
> [...]
> odrobinę barwnika, ale tak, aby nie uszkodzić kurczaka - można wprowadzać
> różne kolory, aby tylko się nie mieszały.

Ty nie jestes popierdolony. Ty jesteś po prostu chory!.
Szkoda że twoja matka nie barwiła się np. olejną. No ja
pierdole, co za kretyn jebany.

--

WMP

3. Data: 2008-02-05 13:23:39

Od: "Panslavista" <p...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

"Waldemar Maria Pawlak" <w...@p...onet.pl> wrote in message
Panslavista napisał(a):
> [...]

Ty nie jestes popierdolony. Ty jesteś po prostu chory!.
Szkoda że twoja matka nie barwiła się np. olejną. No ja

Ić ryć w swoim korycie.

4. Data: 2008-02-05 13:24:19

Temat: Re: KOLOROWE PISKLETA NA WIELKANOC
Od: "Panslavista" <p...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

"Panslavista" <p...@w...pl> wrote in message
> [...]
> odrobinę barwnika, ale tak, aby nie uszkodzić kurczaka - można wprowadzać
> różne kolory, aby tylko się nie mieszały.

W/w działania nie szkodzą pisklętom, zabarwiając upierzenie.

5. Data: 2008-02-05 13:35:59

Od: "! ÄNGËLSÖN ! ÖÖÖ ! VV.VV !" <ängelsön@hellböy.net> szukaj wiadomości tego autora

Waldemar Maria Pawlak pisze:

> Ty nie jestes popierdolony. Ty jesteś po prostu chory!. Szkoda że twoja
> matka nie barwiła się np. olejną. No ja pierdole, co za kretyn jebany.

panslavista bawi sie w kurczaki z probówki, bo sam jest rezultatem
nieudanej krzyżówki szczura śniadego z gorylem, niestety będąc w stadium
embrionalnym został sprzedany do północnokoreańskiego laboratorium, skąd
wykradli go izraelscy muzułmanie

6. Data: 2008-02-05 13:39:43

Od: Waldemar Maria Pawlak <w...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Panslavista napisał(a):
> "Panslavista" <p...@w...pl> wrote in message
> roztwór
>
> W/w działania nie szkodzą pisklętom, zabarwiając upierzenie.

Kretynie. Jakbyś ty urodził się czerwony, to co by było
idioto pierdolony? Do PZPR byś się zapisał pisowcu jebany?

--

WMP

7. Data: 2008-02-05 13:41:45

Od: Waldemar Maria Pawlak <w...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Panslavista napisał(a):

Proponuję zmienić czytnik, ale taki dołn jak ty,
potrafi używać pewnie tylko jedynego słusznego
czytnika. Albo nauczyć się nie odpowiadać w sygnaturce,
kretynie.

--

WMP

8. Data: 2008-02-05 20:18:53

Od: "Panslavista" <p...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

> W/w działania nie szkodzą pisklętom, zabarwiając upierzenie.

Pofarbowałem sobie mosznę. Wielki jestem?

9. Data: 2008-02-05 20:18:59

Od: "Panslavista" <p...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

> 1) Najprostszy sposób - zanurzać jajko w okresie inkubacji w ciepły roztwór
> barwników spożywczych (aby nie zabiły zarodka.

Czwarty sposób -
Można również wydymać kurę, ale ja mam za dużego. Ktoś z mniejszym członkiem musiałby
to zrobić. Zeby otrzymać żółtego kurczaka - dyma japończyk. czerownego - indianin,
czarnego - murzyn, kawa z mlekiem - mulat, zielony - Marsjanin.

SARA, EWA I ...
Co z Kominka??
na dalekiej Ukrainie
skrobia kukurydziana