Re: KOMOROWSKI WIEDZIAŁ WCZEŚNIEJ!

From: Ikselka <i...@g...pl>
Subject: Re: KOMOROWSKI WIEDZIAŁ WCZEŚNIEJ!
Newsgroups: pl.sci.psychologia
Date: Wed, 27 May 2015 18:42:52 +0200

Dnia Wed, 27 May 2015 18:15:07 +0200, gazebo napisał(a):

> [...]
pomieszała we łbie, widzicie czym się kończy buraczana sraczka nienawiści lana z
pyska, kaftanem.

> jest opetana, gadalem z kim trzeba, bedzie dobrze

Twój bóg mi powiedział, że z tobą dobrze nie jest.

--
XL
Komorowski wiedział, że wydarzy się katastrofa w Smoleńsku:

Wesoły Komorowski w Smoleńsku kilka dni po katastrofie! Tego nie widziałeś!
https://www.youtube.com/watch?v=1Y2B0-Qsw98
Szantaż świadków - por.A.Wosztyl zwolniony, nie chciał potwierdzić rządowej
wersji:
https://www.youtube.com/watch?v=m1Dn2t4E2AE