KOMOROWSKI WIEDZIAŁ WCZEŚNIEJ!

1. Data: 2015-05-27 16:24:20

Temat: KOMOROWSKI WIEDZIAŁ WCZEŚNIEJ!
Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Komorowski wiedział, że wydarzy się katastrofa w Smoleńsku:
https://www.youtube.com/watch?v=L89NCIqnFm4

Komorowski przejął władzę po telefonie Miedwiediewa (wypowiedź DUDY!!!):
https://www.youtube.com/watch?v=XjaqMxjO1rw

Wesoły Komorowski w Smoleńsku kilka dni po katastrofie! Tego nie widziałeś!
https://www.youtube.com/watch?v=1Y2B0-Qsw98

Szantaż świadków - por.A.Wosztyl zwolniony, nie chciał potwierdzić rządowej
wersji:
https://www.youtube.com/watch?v=m1Dn2t4E2AE

--

Ikselka
pewni siebie."

2. Data: 2015-05-27 17:24:38

Od: Penetrator <r...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

I ktoś ma jeszcze wątpiwości że jest chora psychicznie? Nienawiść burakowi pomieszała
we łbie, widzicie czym się kończy buraczana sraczka nienawiści lana z pyska,
kaftanem.

3. Data: 2015-05-27 18:15:07

Temat: Re: KOMOROWSKI WIEDZIAŁ WCZEŚNIEJ!
Od: gazebo <g...@...bo> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2015-05-27 o 17:24, Penetrator pisze:
> I ktoś ma jeszcze wątpiwości że jest chora psychicznie? Nienawiść burakowi
pomieszała we łbie, widzicie czym się kończy buraczana sraczka nienawiści lana z
pyska, kaftanem.

jest opetana, gadalem z kim trzeba, bedzie dobrze

--
gazebo

4. Data: 2015-05-27 18:42:52

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Wed, 27 May 2015 18:15:07 +0200, gazebo napisał(a):

pomieszała we łbie, widzicie czym się kończy buraczana sraczka nienawiści lana z
pyska, kaftanem.

> jest opetana, gadalem z kim trzeba, bedzie dobrze

Twój bóg mi powiedział, że z tobą dobrze nie jest.

--
XL

5. Data: 2015-05-27 18:44:02

Od: gazebo <g...@...bo> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2015-05-27 o 18:42, Ikselka pisze:

pomieszała we łbie, widzicie czym się kończy buraczana sraczka nienawiści lana z
pyska, kaftanem.

> Twój bóg mi powiedział, że z tobą dobrze nie jest.

ja jestem Bogiem

--
gazebo

6. Data: 2015-05-27 20:44:15

Od: Piotr Rezmer <k...@d...pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2015-05-27 o 16:24, Ikselka pisze:

> Komorowski wiedział, że wydarzy się katastrofa w Smoleńsku:
> https://www.youtube.com/watch?v=L89NCIqnFm4

To jest Twoje zdanie czy po prostu powielasz bzdury? Dlaczego
umieszczasz linki do YT w swojej stopce? Chodzi o propagację głupoty?

Poza tym nie obawiasz się że możesz być oskarżona o naruszenie dóbr
osobistych? Czy też Internet usprawiedliwia wszystko i można pisać
wszystko co się uroi?

Piotr
XLR250&bmw_f650_dakar

7. Data: 2015-05-27 20:57:00

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Wed, 27 May 2015 20:44:15 +0200, Piotr Rezmer napisał(a):

> Poza tym nie obawiasz się że możesz być oskarżona o naruszenie dóbr
> osobistych?

Czyich i na jakiej podstawie prawnej?
--
XL

8. Data: 2015-05-27 21:03:32

Od: Penetrator <r...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

Ikselka
> [...]

--
XL
Komorowski wiedział, że wydarzy się katastrofa w Smoleńsku:
- pokaż cytowany tekst -

Na takiej buraku że pomówienie jest karane.

9. Data: 2015-05-27 21:18:21

Od: "Chiron" <c...@o...eu> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Penetrator" <r...@g...com> napisał w wiadomości
ps.com...
Ikselka
> [...]

https://www.youtube.com/watch?v=L89NCIqnFm4
- pokaż cytowany tekst -

Na takiej buraku że pomówienie jest karane.

==================================

Gdyby bycie durniem było karalne, dostalbys karę śmierci

--

Chiron

10. Data: 2015-05-27 21:29:46

Od: Penetrator <r...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

Chiron

[...]

Błąd Tuska i Komora, to olewanie pomówień plebsu. Anarchistyczny plebs sobie myśli że
każdego można opluć i zapaskudzić i będzie tak ciągle. Tusk powinien zgłosić ten
plebs do sądu bo pomówienia są karane, a plebs rozumie tylko przemoc, w tym wypadku
prawną. To że tego nie zrobili mamy efekty, w tym że taki lump jak Ikselka, nawet
sobie nie zdaje sprawy że jej zachowanie jest kryminalne.

Dlaczego podoba mi się demokracja?
Ofiary holocaustu to... MY!
A widok geja homofobom stoi fujara, badania.
Darmowe leczenie z homofobii
No i wybrali..