KOMOROWSKI WIEDZIAŁ WCZEŚNIEJ!

11. Data: 2015-05-27 21:48:01

Temat: Re: KOMOROWSKI WIEDZIAŁ WCZEŚNIEJ!
Od: Piotr Rezmer <k...@d...pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2015-05-27 o 20:57, Ikselka pisze:

> Czyich i na jakiej podstawie prawnej?

Przeczytaj tytuł wątku który napisałaś i będziesz wiedzieć czyich. A
podstawa prawna, to chyba Kodeks Cywilny. Nie znam się na prawie ale
chyba art 23 i 24 KC to opisują.

Piotr
XLR250&bmw_f650_dakar

12. Data: 2015-05-27 21:58:52

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Wed, 27 May 2015 21:48:01 +0200, Piotr Rezmer napisał(a):

> Przeczytaj tytuł wątku który napisałaś i będziesz wiedzieć czyich. A
> podstawa prawna, to chyba Kodeks Cywilny. Nie znam się na prawie ale
> chyba art 23 i 24 KC to opisują.

Skoro więc nie znasz sie na prawie, to nie ma tematu.
--
XL
Komorowski wiedział, że wydarzy się katastrofa w Smoleńsku:

Wesoły Komorowski w Smoleńsku kilka dni po katastrofie! Tego nie widziałeś!
https://www.youtube.com/watch?v=1Y2B0-Qsw98
Szantaż świadków - por.A.Wosztyl zwolniony, nie chciał potwierdzić rządowej
wersji:
https://www.youtube.com/watch?v=m1Dn2t4E2AE

13. Data: 2015-05-27 22:09:05

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Wed, 27 May 2015 21:48:01 +0200, Piotr Rezmer napisał(a):

> Przeczytaj tytuł wątku który napisałaś

I zapomniałabym - Ty TEŻ przeczytaj. Tylko d o k ł a d n i e .

14. Data: 2015-05-27 22:12:41

Od: Penetrator <r...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

Piotr Rezmer

> Czyich i na jakiej podstawie prawnej?

Przeczytaj tytuł wątku który napisałaś i będziesz wiedzieć czyich. A
podstawa prawna, to chyba Kodeks Cywilny. Nie znam się na prawie ale
chyba art 23 i 24 KC to opisują.

********

Zniesławienie, pomówienie, obmówienie, oszczerstwo - występek polegający na
pomówieniu innej osoby, grupy osób, instytucji, osoby prawnej lub jednostki
organizacyjnej nie mającej osobowości prawnej o takie postępowanie lub właściwości,
które mogą poniżyć ją w opinii publicznej lub narazić na utratę zaufania potrzebnego
dla danego stanowiska, zawodu lub rodzaju działalności.

Kodeks karny
Zagrożony karą grzywny albo karą ograniczenia wolności na podstawie art. 212 § 1
Kodeksu karnego. Sprawca podlega grzywnie, karze ograniczenia wolności albo karze
pozbawienia wolności do roku jeżeli pomawia inną osobę za pomocą środków masowego
komunikowania (art. 212 § 2 k.k.).

W razie skazania za zniesławienie sąd może orzec nawiązkę na rzecz pokrzywdzonego,
Polskiego Czerwonego Krzyża albo na inny cel społeczny wskazany przez pokrzywdzonego
(art. 212 § 3 k.k.).

15. Data: 2015-05-27 23:36:36

Od: "boukun" <b...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Wesoły Komorowski w Smoleńsku kilka dni po katastrofie! Tego nie
> widziałeś!
> https://www.youtube.com/watch?v=1Y2B0-Qsw98

Ojciec chrzestny tego dzisiejszego, kurewskiego systemu, zbrodniarz
Jaruzelski u boku Komorowskiego w Smoleńsku, he, he, he, znamienne...

boukun

16. Data: 2015-05-28 10:28:37

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Wed, 27 May 2015 23:36:36 +0200, boukun napisał(a):

> Ojciec chrzestny tego dzisiejszego, kurewskiego systemu, zbrodniarz
> Jaruzelski u boku Komorowskiego w Smoleńsku, he, he, he, znamienne...

No przecież ktoś musiał WTEDY reprezentować komuszy Klub Generałów u boku
świeżo upieczonego prezydenta :-/

W wyborach 2015 też go poparli:

gen. Franciszek Puchała ? jeden z głównych planistów stanu wojennego, autor
paszkwili atakujących płk Ryszarda Kuklińskiego;

gen. Roman Misztal ? wieloletni szef komunistycznego wywiadu wojskowego,
który zwalczał opozycję demokratyczną;

gen. Józef Użycki ? szef Sztabu Generalnego LWP, członek WRON;

gen. Józef Baryła ? członek WRON, członek Politbiura KC PZPR, autor książki
?W marksizmie-leninizmie nasza siła?;

gen. Józef Szewczyk ? w stanie wojennym Naczelny Prokurator Wojskowy, który
domagał się jak najwyższych wyroków dla uczestników strajku w kopalni
?Wujek?, podległe mu organy doprowadziły do zaocznego skazania płk R.
Kuklińskiego na karę śmierci;

gen. Mieczysław Michalik ? komendant Wojskowej Akademii Politycznej im.
Feliksa Dzierżyńskiego;

gen. Zbigniew Nowak ? wieloletni wiceminister obrony narodowej PRL,
zastępca gen. Jaruzelskiego;

Seniorem klubu, o czym klub pisze na swej stronie internetowej, jest
95-letni generał dywizji Teodor Kufel ? wieloletni szef bezpieki wojskowej,
absolwent kursów KGB w Moskwie w 1954 r., w czasach stalinowskich komendant
wojewódzki MO w Poznaniu.

Z młodszego pokolenia w klubie działa też m.in. gen. Bolesław Izydorczyk ?
były szef WSI, jeden z głównych bohaterów książki S. Cenckiewicza ?Długie
ramię Moskwy?.

17. Data: 2015-05-28 10:37:49

Od: aja <a...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2015-05-27 o 16:24, Ikselka pisze:
> Komorowski wiedział, że wydarzy się katastrofa w Smoleńsku:
> https://www.youtube.com/watch?v=L89NCIqnFm4

Bardzo możliwe... a (święty już teraz) Wojtyła,
nic nie poradził ? Jak to widzisz ?

18. Data: 2015-05-28 11:02:24

Od: "Chiron" <c...@o...eu> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "aja" <a...@a...pl> napisał w wiadomości
> [...]
> https://www.youtube.com/watch?v=L89NCIqnFm4

Bardzo możliwe... a (święty już teraz) Wojtyła,

===========================

Z punktu widzenia psychologii? To, co napisałaś (eś)- to ewidentna
psychomanipulacja.

--

Chiron

19. Data: 2015-05-28 11:12:49

Od: aja <a...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2015-05-28 o 11:02, Chiron pisze:

> Bardzo możliwe... a (święty już teraz) Wojtyła,
> nic nie poradził ? Jak to widzisz ?
>
> Z punktu widzenia psychologii? To, co napisałaś (eś)- to ewidentna
> psychomanipulacja.

Ciekawe... ja pytając manipuluję, a ty szufladkując
mnie, nie manipulujesz - cały Chiron...
Spodziewałem się tego, jeszcze ktoś ?

20. Data: 2015-05-28 11:35:58

Od: "Chiron" <c...@o...eu> szukaj wiadomości tego autora

> [...]

> psychomanipulacja.

Ciekawe... ja pytając manipuluję, a ty szufladkując

================================

"Ty, aja- JESTEŚ manipulatorką. "
Jest to zdanie szufladkujące. Zapewne też krzywdzące Cię- i myślę, że
nieprawdziwe.
Ja go nie wyartykułowałem. Napisałem, że to co napisałaś- to ewidentna
psychomanipulacja.
Bo_nią_jest. Naprawdę chcesz, żebym to rozebrał na czynniki pierwsze? Napisz
przede wszystki, jakie przesłanie- z czysto logicznego punktu widzenia- ma
to, co napisałaś. Zacytuję:
"...Bardzo możliwe... a (święty już teraz) Wojtyła,
nic nie poradził ?"

a następnie- spodziewając się (?) po odpowiedzi kolejnej odpowiedzi"
" Jak to widzisz ?"

Jakie przesłanie jest zawarte w tym, co napisałas?

--

Chiron

Dlaczego podoba mi się demokracja?
Ofiary holocaustu to... MY!
A widok geja homofobom stoi fujara, badania.
Darmowe leczenie z homofobii
No i wybrali..