Igrzyska

1. Data: 2015-05-27 18:25:58

Temat: Igrzyska
Od: Penetrator <r...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

A mówiłem że plebs zrobił to co w latach 30 w Niemczech.? Hitler nie polepszył losu,
zorganizował igrzyska, aby odsunąć uwagę od pustego bebecha wymyślił, że ci co nie z
nami to złodzieje i się zaczeło. Spójrzcie jak Ikelka lub buractwo na polityce, nagle
wzmorzyło swoją nienawiść do ludzi kultury czyli dla lumpenproletariatu do lemingów.
Już Tuska i Komora wieszać, za to że kaczka rozwali samolot, już skoki to afera
Komora jakby to nie kradnący pisowcy zrobili aferę stulecia w Polsce. Pełne obłudy
bydło, cwaniakie i złodziejskie, już chce ludziom nacjonalizować majątki, bo nie
leżeli do góry dupskiem jak oni, tylko pracowali. Nawet stokrotka która jest
stuknięta, wypisuje że pisowcy dobijają się jej do dźwi, bo chory psychicznie lepiej
odczuwa gwałtowne emocje, a w tym przypadku emocje nienawiści lumpów i degeneratów.

2. Data: 2015-05-27 18:56:02

Temat: Re: Igrzyska
Od: gazebo <g...@...bo> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2015-05-27 o 18:25, Penetrator pisze:
> [...]
odczuwa gwałtowne emocje, a w tym przypadku emocje nienawiści lumpów i degeneratów.

igrzyska nie sa zle, istotne jest po ktorej stronie sie znajdujesz

--
http://www.filmweb.pl/film/Igrzyska+%C5%9Bmierci-201
2-504776

KOMOROWSKI WIEDZIAŁ WCZEŚNIEJ!
Dlaczego podoba mi się demokracja?
Ofiary holocaustu to... MY!
A widok geja homofobom stoi fujara, badania.
Darmowe leczenie z homofobii