KOMUNIKAT (o komunikatach)

21. Data: 2000-05-29 09:59:29

Temat: Re: KOMUNIKAT 6(o brzoskwini)
Od: d...@n...gov.pl (Dorota Nowicka) szukaj wiadomości tego autora

Nie ciesz sie za bardzo. twoja brzoskwinia nie przestala chorowac. po
prostu grzyb zaraza partie najwczesniejszych lisci. nastepne juz nie sa
porazone. niemniej jednak zarodniki dobrze sie przechowaja do nastepnej
wiosny i zaraza ci drzewko jeszcze silniej. o ile oczywiscie nie
popryskasz. zarazone liscie opadna lub juz opadly i oslabilo to drzewo.
nie rezygnuj na jesieni i na wiosne z ochrony chemicznej bo nie bedzie
owockow.
Dorota

22. Data: 2000-05-29 10:01:19

Temat: Re: KOMUNIKAT 8(KOBEA)
Od: d...@n...gov.pl (Dorota Nowicka) szukaj wiadomości tego autora

Sczerwieniala pewnie z powodu nizszej temperatury. jesli nie byla
hartowana. troche potrwa zanim odzyska wigor.
Dorota

23. Data: 2000-05-29 10:14:31

Temat: Re: KOMUNIKAT 3 (o kretach)
Od: Jacek Filipkiewicz <f...@i...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

Janusz Czapski wrote:

> Po trzech tygodniach od zastosowania nowego środka, ani jednego nowego
> kretowiska!!!!!!! :-)
> Pozdrawiam
> Janusz

Co to za nowy srodek???

Pzdr

--
*********
Jacek Filipkiewicz - filip

mailto:f...@i...com.pl
*********

24. Data: 2000-05-29 10:22:36

Temat: Odp: KOMUNIKAT 1 (o winnicy)
Od: "basia" <b...@z...polsl.gliwice.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Janusz Czapski <j...@l...pl> w wiadomości do grup
dyskusyjnych napisał:3...@l...pl...
> Wiadomość o śmierci mojej winnicy byla cokolwiek przesadzona. Z dramatu
2/3
> maja (przymrozek) ocalała jednak wiekszość gatunków .

A nie mówiłam (:)), że naturze trzeba zaufać?

Pozdrawiam, Basia.

25. Data: 2000-05-29 11:05:52

Od: Janusz Czapski <j...@l...pl> szukaj wiadomości tego autora

Jacek Filipkiewicz napisał(a):

> Co to za nowy srodek???
>
> Pzdr

"Reiss aus".
Pozdrawiam
Janusz

26. Data: 2000-05-30 09:56:10

Temat: Odp: KOMUNIKAT 5(o szerszeniach)
Od: "Jerzy Wierzchnicki" <j...@z...slupsk.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Janusz Czapski" napisał w wiadomości > Może one nie przepadają
za EB? :-)

Njlepsze przeciw szerszeniom jest piwo czesko-szkocko-niemiecko-polskie
"TYSKIE" -:))))
Jurek

27. Data: 2000-05-30 09:59:50

Temat: Odp: KOMUNIKAT 12(o żabach)
Od: "Jerzy Wierzchnicki" <j...@z...slupsk.pl> szukaj wiadomości tego autora

Chodzi im o to, abys nie skosil ich ta kosiarka z urwanym kolem.
Jurek

28. Data: 2000-05-30 10:01:05

Temat: Odp: KOMUNIKAT 16(o kocie)
Od: "Jerzy Wierzchnicki" <j...@z...slupsk.pl> szukaj wiadomości tego autora

Moze to nie on?

29. Data: 2000-05-30 10:56:02

Temat: Re: KOMUNIKAT 17(o dzikiej róży) ... a jaki bedzie 18? :)
Od: "Lilla" <l...@e...flt.krasnik.pl> szukaj wiadomości tego autora

Stawiam na to, ze KOMUNIKAT 18 bedzie o kobietach ;-)

Lilla

30. Data: 2000-05-30 11:37:53

Temat: Re: Re: KOMUNIKAT 5(o szerszeniach)
Od: Janusz Czapski <j...@l...pl> szukaj wiadomości tego autora

Jerzy Wierzchnicki napisał(a):

> Njlepsze przeciw szerszeniom jest piwo czesko-szkocko-niemiecko-polskie
> "TYSKIE" -:))))
> Jurek

Dodam, że i irlandzkie. Wychodzi to na
czesko-szkocko-niemiecko-irlandzko-polskie. :-))))))
Pozdrawiam
Janusz

"trombeta" - co lubi?
Modrzewie