KOSMETYKI DR. MÜLLER PHARMA

1. Data: 2007-02-04 17:50:06

Temat: KOSMETYKI DR. MÜLLER PHARMA
Od: User <a...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam,
czy ktos mial do czyniania z kosmetykami ww. marki? Chcialbym sobie
kupic jakis dobry antybakteryjny zel do twarzy z drzewa herbacianego do
oczyszczania twarzy do tej pory uzywalem zelu z Oriflame za 40 zlotych,
ale niestety chyba wycofali go z produkcji bo w najnowszym katalogu go
nie ma ten wychodzi co prawda taniej 2x ale mam watpliwosci czy warto?

http://www.muller-pharma.cz/pl/preparaty-kosmetyczne
/tea-tree-oil/

Pozdrawiam.

2. Data: 2007-02-04 17:55:24

Temat: Re: KOSMETYKI DR. MÜLLER PHARMA
Od: "Jolanta Pers" <j...@u...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

Uzytkownik "User" <a...@w...pl> napisal w wiadomosci
> Witam,
> czy ktos mial do czyniania z kosmetykami ww. marki? Chcialbym sobie kupic
> jakis dobry antybakteryjny zel do twarzy z drzewa herbacianego

Tych nie znam, ale bardzo dobra serie z olejkiem z drzewa herbacianego ma
The Body Shop.

--
JoP

3. Data: 2007-02-04 18:21:15

Od: User <a...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Jolanta Pers wrote:
> Uzytkownik "User" <a...@w...pl> napisal w wiadomosci
>
> Tych nie znam, ale bardzo dobra serie z olejkiem z drzewa herbacianego ma
> The Body Shop.

ale tego raczej w polsce nie dostane...

4. Data: 2007-02-04 18:26:10

Od: "Jolanta Pers" <j...@u...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

Uzytkownik "User" <a...@w...pl> napisal w wiadomosci

[Thae Body Shop]

> ale tego raczej w polsce nie dostane...

Alez nie sa juz w _P_olsce az tak niedostepne.

1. Allegro.
2. Od 07.02 w Warszawie, w Zlotych Tarasach.

(Tnij cytaty, Dziecko Neostrady, i wymysl sobie jakas sensowna ksywe.)

--
JoP

5. Data: 2007-02-04 18:28:29

Od: User <a...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Jolanta Pers wrote:
> [...]
> 2. Od 07.02 w Warszawie, w Zlotych Tarasach.
>
> (Tnij cytaty, Dziecko Neostrady, i wymysl sobie jakas sensowna ksywe.)

nie mow mi co mam robic.

6. Data: 2007-02-04 19:48:53

Od: "sq4ty" <a...@W...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Uzytkownik "User" <a...@w...pl> napisal w wiadomosci
> nie mow mi co mam robic.

Wlasnie! Jola, nie mów mu, bo sie dzieciak zamknie w sobie, zahamujesz jego
rozwój emocjonalny, a potem pójdzie gwalcic albo podpalac. Niech chlopie
czuje, ze ma ferie ;).

Maja

7. Data: 2007-02-04 19:57:59

Od: Gosia Plitmik <p...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

sq4ty napisał(a):

> Wlasnie! Jola, nie mów mu, bo sie dzieciak zamknie w sobie, zahamujesz jego
> rozwój emocjonalny, a potem pójdzie gwalcic albo podpalac. Niech chlopie
> czuje, ze ma ferie ;).

Obawiam się, że rozwój to on ma już dawno zahamowany

--

Gosia, odkrywam w sobie pokłady nienawisci do pryszczatych bachorów

8. Data: 2007-02-05 07:14:45

Od: "ewka" <e...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Uzytkownik "User" <a...@w...pl> napisal w wiadomosci
> Chcialbym sobie kupic jakis dobry antybakteryjny zel do twarzy z drzewa
> herbacianego

Tego nie znam, ale podaje Ci namiary na cos sprawdzonego z kwasem
pirogronowym. Bardzo dobry zel myjacy antybakteryjny nie tylko dla osob z
tradzikiem. Nadaje sie do kazdej cery z wyjatkiem bardzo suchej.

http://www.generaltopics.pl/sklep/index.php?module=s
hop&cmd=product&id=18

--
pozdr,
ewka

9. Data: 2007-02-05 12:33:35

Od: "Jolanta Pers" <j...@g...SKASUJ-TO.pl> szukaj wiadomości tego autora

User <a...@w...pl> napisał(a):

> nie mow mi co mam robic.

Ach, więc jesteś tym samym "Userem", który na pl.soc.prawo żali się, że mu
nie chcą neostrady wyłączyć? Kochana tepso, wyłączcie temu durniowi wreszcie
tę neo, bo i tak nie umie korzystać z Internetu.

(A jeśli nie, to masz dobry przykład skutku braku refleksji nad tym, co ma
się w polu "Od".)

--
JoP

10. Data: 2007-02-05 17:33:40

Od: User <a...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

sq4ty wrote:
> [...]
> rozwój emocjonalny, a potem pójdzie gwalcic albo podpalac. Niech chlopie

a ty moze nastepnym razem napiszem o co ci chodzi zanim wysles posta? ja
napisalem posta z prosba o jakies info nt. kosmetykow dr. mullera nie
wiem czemu mial sluzyc twoj post. jak nie masz nic konstruktywnego do
powiedzenia to prosze nie odzywaj sie przynajmniej z moim temacie.

Derma Wand - co o tym sadzicie?
róż na policzkach-jak i gdzie
myje zęby wystające z gęby
kredka do oczu
Zmysłowa suknia ślubna w kolorze ecru o połowę taniej.