KOSMETYKI W FORMIE PIANKI POMOCY!!!!!

1. Data: 2002-12-03 14:27:43

Temat: KOSMETYKI W FORMIE PIANKI POMOCY!!!!!
Od: "Hanuś" <k...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

KURCZE!
Moja przyjaciółka na gwiazdkę, chce jakies kosmetyki w formie pianki, bo
takie lubi:))) (super:( ).
Tylko że ja takich prawie nie znam:(.
Liczę na Was!!!

Hanuś

1. Data: 2002-12-03 14:48:11

Temat: Re: KOSMETYKI W FORMIE PIANKI POMOCY!!!!!
Od: "Skakanka" <k...@N...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Hanuś" <k...@g...pl> napisał w wiadomości

W Galerii Centrum byla kiedys pianka ktora pachniala owocami, sluzyla do
demakijazu, tonizowania i nawilzania jednoczesnie.
Nie pamietam firmy, ale na pewno ta firma robila tez takie jednorazowe
maseczki.
I ta pianka byla bardzo fajna, moze jeszcze jest do kupienia.

Idea 25 ma tonik w piance
http://www.idea25.com.pl/citrobiotic_linia1/html

Kaska

1. Data: 2002-12-03 14:52:30

Od: "Lidia Pankiewicz" <l...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

"Hanuś" <k...@g...pl> wrote in message
> KURCZE!
> Moja przyjaciółka na gwiazdkę, chce jakies kosmetyki w formie pianki, bo
> [...]

z tego co znam...:
1. pianka do mycia twarzy IF (ew inne)
2. mleczko do ciala w piance YR
3. tonik w piance -chyba Idea25 (???)
4. maseczka w piance -pollena len...

chyba jest jeszcze podklad w piance, ale nie jestem pewna, jakos mgliscie mi
sie o uszy obilo...:))

pozdrawiam!

1. Data: 2002-12-03 14:57:19

Od: "CaThy" <c...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> KURCZE!
> Moja przyjaciółka na gwiazdkę, chce jakies kosmetyki w formie pianki, bo

Hej :)
Moze pianka do wlosow?
A tak powaznie widzialam rozne kosmetyki z Bielendy w formie pianki: mydlo w
plynie, plyn do higieny intymnej ( uzywalam i bylam zadowolona) , odzywka do
wlosow i chyba widzialam maseczke do twarzy....ale czy to bylo z Bielendy to
nie wiem :( nie chyba jednak to nie ich....chyba cos z serii lnianej ale kto
to produkuje nie pamietam :(

Pozdrawiam

CaThy

1. Data: 2002-12-03 15:18:45

Od: "Skakanka" <k...@N...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "CaThy" <c...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
> plyn do higieny intymnej ( uzywalam i bylam zadowolona) ,

Hihi:)
A jak bys sie poczula, gdyby ktos Ci dal plyn do higieny intymnej w
prezencie?
:)

Kaska

1. Data: 2002-12-03 15:23:07

Od: "misiczka" <m...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Hanuś" <k...@g...pl> napisał w wiadomości
> KURCZE!

Hanuś, czemu Ty piszesz zawsze dużymi literami???

pozdrawiam cieplutko
misiczka z Wrocławia

--
Poczucie konieczności dokonania radykalnych zmian w koncepcji
jest odwrotnie proporcjonalne do odległości.

1. Data: 2002-12-03 15:32:27

Od: "Hanuś" <k...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

"> Hanuś, czemu Ty piszesz zawsze dużymi literami???

Ale tylko tytuły:)))
Mam taki znak firmowy:)

Dzięki wam za info:) coś jej wybiorę z tych pianek:)

Kaśka

1. Data: 2002-12-03 15:45:18

Od: "CaThy" <c...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Skakanka" <k...@N...pl> napisał w wiadomości

> Hihi:)
> A jak bys sie poczula, gdyby ktos Ci dal plyn do higieny intymnej w
> prezencie?
> :)

:)
wiesz...mysle ze bylabym zadowolona, wole praktyczne prezenty a nie cos "dla
miecia". Liczy sie dobry gest i pamiec osoby wreczajacej prezent...

CaThy

1. Data: 2002-12-03 15:54:03

Od: "Skakanka" <k...@N...pl> szukaj wiadomości tego autora

> :)
> wiesz...mysle ze bylabym zadowolona, wole praktyczne prezenty a nie cos
"dla
> miecia". Liczy sie dobry gest i pamiec osoby wreczajacej prezent...

Moze masz racje, w koncu to prezent dla przyjaciolki.
Ja zawsze uwazam z prezentami "higienicznymi" zeby kogos nie dotknac, moze z
tym przesadzam...
Ty akurat bylabys wdziecznym obiektem do dawania prezentow:)
Ale nie zdziwilabym sie gdyby ktos zareagowal inaczej.:(

Kaska

1. Data: 2002-12-03 15:57:30

Od: "Skakanka" <k...@N...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> maseczki.
> I ta pianka byla bardzo fajna, moze jeszcze jest do kupienia.

Juz wiem!
To byla pianka Christy i kosztowala jakies 40 zl (albo 30?)

W takiej rozowej buteleczce

Kaska

ciekawe trzewiczki w Warszawie
Tipsy - artystyczne malowanie