KOsmetyki do twarzy

1. Data: 2004-12-28 13:53:30

Temat: KOsmetyki do twarzy
Od: p...@p...onet.pl szukaj wiadomości tego autora

Witam!
Muszę się was poradzić! Jestem bardzo młoda i mam alergiczną, suchą
skórę.Jednak ostatnio pojawiają się krosty. Jakie kosmetyki polecalibyście dla
mnie z firm la roche posay , vichy?

1. Data: 2004-12-28 14:08:08

Temat: Re: KOsmetyki do twarzy
Od: "pamana" <p...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Muszę się was poradzić! Jestem bardzo młoda i mam alergiczną, suchą
> skórę.Jednak ostatnio pojawiają się krosty. Jakie kosmetyki polecalibyście
> dla
> mnie z firm la roche posay , vichy?

polecam wizyte u dermatologa ,on poda ci komsetyki dostepne w aptece ,duzo
tansze i lepsze niz przereklamowane vichy.
p.

1. Data: 2004-12-28 15:12:25

Od: "Alicja" <a...@W...pl> szukaj wiadomości tego autora

Jakie kosmetyki polecalibyście dla
> mnie z firm la roche posay , vichy?

Z La Roche Posay polecam całą serię Effaclar, z Vichy tak srednio polecam
(chociaz maja do tekiej cery serie Normaderm) bo ogolnie nie przypadly mi do
gustu ich kosmetyki, no oprocz serii Lipidiose (peeling jest rewelacyjny i
balsam do ciala lipidiose 2 rowniez) , a najbardziej polecam dermokosmetyki
firmy Avene uwazam je za najlepsze z dostepnych w Polsce dermokosmetykow, a
do cery tradzikowej z Avene serie: Cleanance (żel do mycia twarzy, krem
tonujący, tonik, emulsja Claen AC).

Uzywalam kosmetykow wszystkich tych firm i musze przyznac ze
bezkonkurencyjnye okazaly sie wlasnie Avene, pozniej La Roche Posay. Polecam
tez Iwostin i ich serie Purritin, chociaz uzywalam tylko zelu do mycia
twarzy, ale byl calkiem niezly i z tego co pamietam nie byl jakos koszmarnie
drogi.

Pozdrawiam - Alicja

kurs lub szkoła fryzjerska we Wrocławiu
Generation X Men - pytanie
zniszczone paznokcie po akrylu
czy kabaretki i tasiemki jeszcze modne?
gdzie jeszcze dosatne Christian Dior, Dior Jewel Collection