Re: KRAKÓW- zapraszam do siebie

1. Data: 2003-02-21 08:00:49

Temat: Re: KRAKÓW- zapraszam do siebie
Od: "Gocha" <g...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

Zbieram "zamówienia" co mam zabrać w sobotę do Ewy.
Frywolitki,
patchworki (mogę zabrać nawet jeden mój gotowy wyrób)
kolejne misie do pooglądania (krzyżyki),
hardanger,
i coś jescze? Czekam do 13-stej na propozycje.

Ja poproszę o klocki i ciekawe wzorki do szydełka tunezyjskiego.
Gocha

1. Data: 2003-02-22 00:08:48

Od: Kaila <k...@l...pl> szukaj wiadomości tego autora

On Fri, 21 Feb 2003 09:00:49 +0100, "Gocha" <g...@i...pl> wrote:

>Ja poproszę o klocki i ciekawe wzorki do szydełka tunezyjskiego.
Klocki...Na takie dictum nie moge sie nie pojawic ;)
Dobrze, ze Ilonka podeslala mi informacje, ze jest spotkanie, bo ostatnio z braku
czasu
odcinam sie praktycznie od wszystkiego.
Mam mnostwo pracy, ale sie pojawie chociaz na chwilke (tiaa... ostatnio tez mialo byc
na
chwilke.... ;).
Wezme walek uczennicy i bedzie prezentacja podstaw koronek klockowych oraz zajecia
praktyczne dla wszystkich chetnych (jezeli odgonicie Gosie od walka ;).

Czy moge poprosic o namiary, gdzie sie mam pojawic. I o ktorej?

pozdrowka
Kaila

k...@l...pl
http://kaila.linart.pl
http://www.kailastudio.com.pl/

Artificial intelligence is better than natural stupidity.

1. Data: 2003-02-22 00:20:06

Od: Kaila <k...@l...pl> szukaj wiadomości tego autora

Tak mi sie jeszcze przypomnialo - obiecalysmy tej kobitce od xxx, ktora nas na
ostatnim
spotkaniu namierzyla, ze do niej zadzwonimy. Ja nie mam jej numeru, ale jezeli macie
dacie jej znac.

Kaila, mocno zaskoczona, ze pamietala ;)

Re: jednokolorowe xxx
Re: Scena w czerwieni
Re: Piórko
Re: jednokolorowe xxx