KREDYT na zakup i dokończenie domu

1. Data: 2005-04-18 15:02:49

Temat: KREDYT na zakup i dokończenie domu
Od: "Yaris" <y...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam!
Wiem , było !!! Ale... Jestem po dwóch dniach przegladania tych wątków i
może ktoś z was przerabia to samo, bo ja odczuwam lekki mętlik w głowie. To
znaczy: Jaki kredyt na zakup i dokończenie domu - oczywiście obecnie
najlepszy. I w złotówkach czy frankach. Wkład własny 21% , kwota kredytu
2 000 000 zł. Odkupienie domu od developera w stanie do wykończenia.
Jestem po rozmowach w PKO BP, wychodzi, że:
-prowizja za uruchomienie kredytu 1,5% wart. kredytu czyli 3 000 zl
- ubezpieczenie do czasu wpisu do KW 130 zł/mc
-nie potrzebują polisy ubezpieczenia na życie
-opłaty za dwa weksle 2 x po 200 zł
-mogą wpłacic jednorazowo na konto developera
-bez opłat za wcześniejsza spłate i aneksy w tej sprawie
-rzeczoznawca we własnym zakresie do oszacowania kosztorysu prac
wykończeniowych
-inne podatek od zakupu, opłaty notarialne, ustanowienie hipoteki itp.
Moze ktos juz to przerabiał i jest w podobnej sytuacji na jaki kredyt sie
zdecydować??? Co doradzacie. Pozdrawiam i z góry dziekuje za sugestie.
Yaris

2. Data: 2005-04-18 15:28:26

Temat: Re: KREDYT na zakup i dokończenie domu
Od: "Yoja" <y...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Yaris" <y...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
> [...]
> Jestem po rozmowach w PKO BP, wychodzi, że:
> -prowizja za uruchomienie kredytu 1,5% wart. kredytu czyli 3 000 zl

Czyli kwota kredytu 200 000 zł ;)
My jesteśmy na tym samym etapie, planujemy kredyt (350 tys., wkład
własny 21%) też w pko bp, chyba we frankach.
Więc będę obserwowac ten wątek.

Pozdr
Agata

3. Data: 2005-04-18 15:32:19

Od: "Yaris" <y...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

"Yoja" <y...@p...onet.pl> wrote in message
> Czyli kwota kredytu 200 000 zł ;)
> Pozdr
> Agata

A nie mówiłam istny mętlik juz mi sie zera jedzą albo rozmnażają!
Yaris

4. Data: 2005-04-18 16:23:49

Od: "Boombastic" <b...@N...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

"Yaris" <y...@p...onet.pl> wrote in message
> Witam!
> Wiem , było !!! Ale... Jestem po dwóch dniach przegladania tych wątków i
> może ktoś z was przerabia to samo, bo ja odczuwam lekki mętlik w głowie.
[cut]

No i jakie warunki zaoferowali? Jakie oprocentowanie w pln i np. frankach?
Ostatecznie?

5. Data: 2005-04-18 17:43:48

Od: "Yaris" <y...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

"Boombastic" <b...@N...onet.pl> wrote in message

> No i jakie warunki zaoferowali? Jakie oprocentowanie w pln i np. frankach?
> Ostatecznie?

Ogólnie jak wyżej opisałam w poście nikt w nie kwapił sie na temat rozmowy
o obniżaniu oprocentowania tylko praktycznie rozmawialiśmy o kosztach
"dodatkowych- ubezpieczenia , prowizje"reszte przedstawili jak standardowo w
ofercie
http://www.expander.pl/pko/inc/index_kredyty_mieszka
niowe_wlasnykat24.html
czyli krótko
PLN 7.80%
USD 5.92%
EUR 4.95%
CHF 3.87%
Yaris

6. Data: 2005-04-18 18:45:13

Od: "Boombastic" <b...@N...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> http://www.expander.pl/pko/inc/index_kredyty_mieszka
> [...]

Zobacz ofertę BPH we frankach. Marza może byc ciut wyższa, ale
oprocentowanie od 2,6 do 3,0% przy zarobkach ponizej 5000 netto.

7. Data: 2005-04-19 06:40:56

Od: "Michał Zdziarski" <m...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

przechodziłem przez to w styczniu
idź do Expandera i Open Finance, przedstaw sytuację, a
konsultant przygotuje dla Ciebie lepszą ofertę niż w bezp bank.
u mnie wyszło że najlepiej w BPH przez Expandera, ale to była promocja do
końca stycznia
generalnie chciałem wziąć kredyt z 25% wkłądu wł, ale okazało się że lepiej
będzie jak wezmę na 100% a swoją kasę włożę na lokatę w PLN
dostałem kredyt na zakup mieszkania + remont w pełnej opcji + koszty
dodatkowe (w tym prowizja agenta), sęk w tym aby samemu załatwić wycenę
przez rzeczoznawcę....
oprocentowanie 2,8% CHF

p.s. biorąc kredyt w Expander i OF można uzyskac zniżkę u notariusza do 50%

Malowanie
Piekarnik do zabudowy + płyta grzewcza
Czy ktoś pamięta jaki był vat na garaż przed 1 maja 2004 ?
piekarnik pod 230V
czy ktos bral kredyt w "kredyt partner" ?