KREM POD OCZY??????????????

1. Data: 2002-09-12 18:28:20

Temat: KREM POD OCZY??????????????
Od: "Hanuś" <k...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Mam prośbę dobry krem pod oczy dla 29 latki (to już prawie 3 dychy
ehhhhh:( .
Poradźcie coś, z góry dziękuje.
Pozdrawiam
Hanuś

1. Data: 2002-09-12 18:33:29

Temat: Re: KREM POD OCZY??????????????
Od: "Lia" <L...@w...poczta.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

"Hanuś" wrote:

> Mam prośbę dobry krem pod oczy dla 29 latki (to już prawie 3 dychy
> ehhhhh:( .
> Poradźcie coś, z góry dziękuje.
> Pozdrawiam
> Hanuś

ok, podaj zakres cenowy, i problemy na jakie kremik ma zadziałac :)
--

Lia

1. Data: 2002-09-12 19:06:11

Od: "Anetta" <a...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Hanuś" <k...@g...pl> napisał w wiadomości
> Mam prośbę dobry krem pod oczy dla 29 latki (to już prawie 3 dychy
> ehhhhh:( .
> Poradźcie coś, z góry dziękuje.
> Pozdrawiam
> Hanuś

Albo poszukaj tez na www.wizaz.pl

Pozdrowka

Anetta

1. Data: 2002-09-14 17:30:35

Od: anek <a...@b...com> szukaj wiadomości tego autora

Hanuś wrote:

> Co do problemu to...hm, nie mam cieni ani opuchlizny zmarszczki też
> niewielkie, ale myślę że powinien być przeciw zmarszczkowy tak
> zapobiegawczo:).

antigravity clinique - w polsce 140 pln za 15 ml, na ebayu kupilam
dwukrotna ilosc za te sama cene. ja mam 24 lata, ale go uzywam, bo duzo
siedze przy kompie i mieszkam tuz przy warszawie, zawsze to wiecej syfu
w powietrzu niz w takich bieszczadach;)

xx.

1. Data: 2002-09-14 17:37:20

Od: "Lia" <L...@w...poczta.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

"anek" wrote:

> [...]
> duzo siedze przy kompie i mieszkam tuz przy warszawie, zawsze to
> wiecej syfu w powietrzu niz w takich bieszczadach;)

Ale ten kremik to naprawde petarda, jak się o nei go pytałam to w perfumerii
usłyszałam, ze ten kremik musi na mnei poczekac, az zbliżę się do
czterdziestki ( w tej chwili jestem w Twoim wieku).
Ale w ofercie Clinique jest spory wybór kremów do oczy, wiec na pewno da się
coś wybrać, i nei będą to wyrzucone pieniądze.

--

Lia

1. Data: 2002-09-14 18:20:49

Od: anek <a...@b...com> szukaj wiadomości tego autora

Lia wrote:

> Ale ten kremik to naprawde petarda,

owszem. swietnie sobie poradzil z moimi cieniami pod oczami i
podpuchnietymi oczkami.

> jak się o nei go pytałam to w perfumerii
> usłyszałam, ze ten kremik musi na mnei poczekac, az zbliżę się do
> czterdziestki ( w tej chwili jestem w Twoim wieku).

ja wyznaje zasade - lepiej zapobiegac, niz leczyc. poza tym, wiele
zalezy od srodowiska.

> Ale w ofercie Clinique jest spory wybór kremów do oczy, wiec na pewno da się
> coś wybrać, i nei będą to wyrzucone pieniądze.

zapewne. moisture surge podobno niczego sobie, ale mnie poza nawilzaniem
potrzebne jest cos wiecej.

xx.

Dziewczyny, gdzie kupujecie bielizne?
Tatuaż Henną