KREMY BRAZUJACE

1. Data: 2004-06-30 17:59:58

Temat: KREMY BRAZUJACE
Od: "OLIVKA" <o...@v...pl> szukaj wiadomości tego autora

Jakich uzywacie do twarzy?? Podobno Herbe jest swietny bo nie zatyka porow tak
jak Sopot Ziaji (BRRRRRRRR), ale trudno go dostac, gdzie go kupujecie i jak
wrazenia po uzyciu??

1. Data: 2004-06-30 20:00:06

Temat: Re: KREMY BRAZUJACE
Od: Anna M. Gidyńska <a...@d...pl> szukaj wiadomości tego autora

On 30 Jun 2004 19:59:58 +0200, in pl.rec.uroda "OLIVKA"
<o...@v...pl> wrote in
<2...@n...onet.pl>:

>Jakich uzywacie do twarzy?? Podobno Herbe jest swietny bo nie zatyka porow tak
>jak Sopot Ziaji (BRRRRRRRR), ale trudno go dostac, gdzie go kupujecie i jak
>wrazenia po uzyciu??

używam Sopotu Ziai. owszem, używany samodzielnie trochę zatyka pory,
ale ostatnio testowałam go z Herbiną Clear Line (taka emulsja
matująco-regulująca) i już nic złego się nie działo, a kolor się
robił.

an.

1. Data: 2004-06-30 20:46:58

Od: "pamana" <p...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Jakich uzywacie do twarzy?? Podobno Herbe jest swietny

niestety wszytskie tego rodzaju kremy strasznie śmierdzą i dlatego jakis
czas temu wylądowała cała butelka w smieciach :/
p.

Troche ot, ale o urodzie mojej nogi.
Lirene - serum antycellulitowe
Kraków / biustonosze / duże